فروش ، اجرا و نصب کاشی و سرامیک در بهبهان

در خوزستان ، بهبهان

معرفی فروش ، اجرا و نصب کاشی و سرامیک در بهبهان

🔴 محمد انصاریانپور

🔹 محمد انصاریانپور  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، اجرا و نصب کاشی و سرامیک در بهبهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد انصاریانپور  :

✅ اجرای کاشی

✅ اجرای سرامیک

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  بهبهان – خیابان پیروز محله آ

 

تفاوت کاشی و سرامیک چیست؟

امروزه در هرجایی باشید اگر کمی به محیط اطرافتان دقت کنید، احتمالا انواع مختلفی از کاشی ها را بر روی دیوار و سرامیک ها را در کف ساختمان ها می بینید. در این مقاله به بررسی این دو محصول پرداخته و تفاوت های بین کاشی و سرامیک را عنوان خواهیم کرد. در ابتدا به توضیحی در مورد هر کدام از این محصولات اشاره می کنیم:
کاشی چیست: کاشی نوعی آجر است که در ضخامت کم تولید شده و دارای روکش لعابی است. به عبارتی کاشی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است:

بخش سفالی که قسمت اصلی کاشی است و در اصطلاح به آن استخوان‌بندی کاشی می گویند.
بخش دوم لعاب کاشی است که ماده‌ای شیشه‌ای بوده و به صورت پوششی بر روی بخش سفالی کاشی قرار دارد.

سرامیک چیست: سرامیک به هر ماده‌ی غیرآلی اطلاق می‌شود که از مخلوط ماسه(کاهش قابلیت چین خوردگی)، خاک رس(موجب انعطاف و نرمی ‌و تشکیل ذرات بلوری سرامیک) و فلدسپار(کاهش دمای پخت و موثر بودن در تشکیل توده شیشه‌اى و چسباننده ذرات بلوری) در دمای بالا تولید و توسط لعابی شیشه ای منسجم شده و دارای خصوصیات زیر باشد:

مقاومت بالا در برابر حرارت
مقاوم در برابر نفوذ آب
مقاوم در مقابل جریان الکتریسیته
سخت و غیر قابل حل در حلال‌ها

کاربرد سرامیک در صنایع مختلف بسیار زیاد است. هنگامی که از این به عنوان لعاب کاشی‌ استفاده شود به محصول نهایی اصطلاحاً سرامیک گویند. به طور معمول در گفتارهای روزمره به کاشی‌هایی که روی دیوار نصب باشند، کاشی و به کاشی‌های کف ساختمان که در واقع کاشی با لعابی از جنس سرامیک است، سرامیک یا کاشی سرامیکی ‌گویند

تفاوت کاشی و سرامیک

فرق اصلی کاشی و سرامیک، استحکام متفاوت آن ها است. در مراحل تولید کاشی، وزن پرس کمتر به دلیل ظریف بودن آن بر روی محصول اعمال شده و برای سرامیک به دلیل استحکام بالاتر محصول از پرس سنگین‌تر استفاده شده و به همین دلیل کاشی بر روی دیوار کار می‌شود ولی سرامیک در کف نصب می‌شود. از دیگر تفاوت های بین کاشی و سرامیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت کم کاشی در برابر فشار، گرما و سرما به همین دلیل از کاشی در محیط‌ بسته و دیوارهایی که از طرف پشت رطوبت ندارند، مورد استفاده قرار می گیرد.
درصد جذب آب بالا در کاشی نسبت به سرامیک که دلیل استفاده از کاشی برای نصب بر روی دیوار و همچنین کارکردن آن در ارتفاع بسیار راحت‌تر می باشد.
مقاومت بالای سرامیک در برابر گرما و سرمای شدید، رطوبت و فشار نسبت به کاشی.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران