بهترین چاه کن ، مقنی ، حفر چاه در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین چاه کن ، مقنی ، حفر چاه در شیراز

🔴 محمداجان میر خیل

🔹 محمداجان میر خیل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات حفر چاه در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمداجان میر خیل :

✅ انجام خدمات حفر چاه

✅ چاه کن مغنی حفر چاه

✅ تعمیر چاه

✅ وصل کردن لوله چاه ابی

✅ چاه فاضلاب

و…

 

🔸 شماره تماس  09371585626

🔸 شماره تماس  09170198252

 

حفاری چاه چیست ؟

عملی است که بر روی زمین وبه صورت قطر دایره شکل مانند تصویر زیر به عرض عموماً 60 سانتیمتر به تا 200 سانتی متر و اندازه های بیشتر برای هدف های مختلف از جمله دفع فاضلاب ، رسیدن به آب های زیر زمینی ، چاه ارت ساختمان دفع ولتاژهای اضافه و سیستم کانال هوا برای مترو و… حفر چاه جذبی یا آب باران یا چاهک هایی به صورت عموماً استوانه ای و در مواردی مربع شکل به سمت داخل زمین حفاری می گردد را حفاری چاه جذبی یا حفر چاه می گویند.

چاه جذبی چیست
تاثیر خاک به قیمت آن در حفر چاه جذبی و میله چاه نسبت به جنس زمین تا به خاک مناسب برسیم.

زمین شنی: این جنس خاک دارای جذب آب بسیار بالایی می باشد و آب به راحتی در آن نفوذ میکند.
زمین خاک رسی: این زمین آب را در خود نگه میدارد و مانع دفع آب می شود و این نوع زمین خود به دو نوع زمین بسیار سفت و بسیار ریزشی دسته بندی میکنند.
زمین سنگی: این نو زمین دارای قلوه سنگ های بزگ می باشد و معمولاً حفاری بسیار زمان بر می باشد.

حفر چاه آب باران
حفر چاه آب باران باید جدا از چاه های دیگر ساختمان باشد این نوع چاه که مقنی حفار چاه آب باران حفاری می کند باید فقط آب باران پشت بام و آب باران و شستشوی حیاط و پارکینگ به داخل چاه آب باران برود و با دفع آب به لایه های زیرزمینی باعث تقویت آن لایه ها می شود.

حفر چاه ارزان
بهترین و ارزان ترین شرکت در زمینه حفاری انواع چاهها در شرکت ما بهترین قیمت و دستمزد را از ما بخواهید.فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا فرم استعلام بها چاه برای شما ارسال شود. حفر چاه ارزان و با کیفیت توسط بهترین متخصص چاه کن را با ما تجربه کنید.

قیمت حفر چاه فاضلاب
قیمت حفاری چاه فاضلاب نسبت به متراژ چاه میله ، چاه فاضلاب و انباره چاه فاضلاب و نوع متراژ آن متفاوت می باشد. پس در هنگام قیمت چاه کن گرفتن حتما از نوع متراژ آن و چگونگی محاسبه آن سوال فرمایید. متراژی داریم به نام متراژ مقنی و این کاملاً با متراژمهندسی متفاوت می باشد.

دستمزد حفر چاه
دستمزد حفر چاه جذبی و دستمزد چاه کن بستگی به نوع چاه که دارای انباری چاه فاضلاب باشد یا نباشد و فقط چاه میله حفر شود یا نه و به جنس زمین منطقه و به عوامل زیادی بستگی دارد و حتماً از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران