ارائه خدمات راویزکاری در تهران

در تهران ، تهران

ارائه خدمات راویزکاری در تهران

🔴 گل محمد صافی زد

🔹 گل محمد صافی زد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات راویزکاری در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گل محمد صافی زد :

✅ اجرای نور مخفی، گل سقفی، طراحی سقف

✅ آرک واپن، نما رومی (مدرن-کلاسیک-ساده) اجرای راویز زیر کانال

✅ طرحهای پیشنهادی شما بابهترین کیفیت(انجام کلیه کارها بابهترین قیمت وبالاترین کیفیت وتنوع )

و….

 

🔸 شماره تماس 09170821227

🔸آدرس تهران

 آرک چیست

آرک به معنی قوس و منحنی می‌باشد. در این مقاله از چیدانه می‌خواهیم به بررسی کاربرد آرک در معماری داخلی و فضاهای ایرانی بپردازیم. البته هدف بررسی دقیق مباحث معماری نیست، بلکه می‌خواهیم به شما کمک کنیم که اگر در فرآیند نوسازی یا بازسازی خانه هستید، به این گزینه پیش رو نیز برای زیباتر شدن فضاهای داخلی خانه فکر کنید و بدانید که آرک در چه جاهایی و به چه شکل قابل استفاده است.

آرک آشپزخانه! در سقف اپن آشپزخانه

امروزه آنچه از نام آرک به اشتباه در میان همگان رواج یافته است تزیینات سقف اپن آشپزخانه هاست! که گاها اشکالی غیر از قوس نیز دارند. و در اغلب سایت‌های مطرح معماری و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد اما باید یادآور شویم که این نوع سقف‌ها در حقیقت نوعی سقف کاذب هستند که برای فضاهایی همچون اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و اکثرا بی‌شباهت به معنای اصلی آرک یا طاق می‌باشند و خواندن آنها با این نام یک اشتباه رایج است.

کاربرد آرک در معماری داخلی: فضای نشیمن

اگر به معماری نواحی مرکزی ایران و مناطق کویری نگاه کنید بدون شک طاق‌های قوسی توجهتان را به خود جلب می‌کند. این طاق‌ها که پیشینه‌ای تاریخی دارند فضایی نوستالژی و آکنده از احساس اصیل بودن را به مخاطب منتقل می‌کنند. این ترکیب را باید با یک دست مبلمان کلاسیک و یک فرش اصیل ایرانی تصور کنید. تصاویر زیر نمونه‌هایی از کاربرد آرک در معماری داخلی فضای نشیمن خانه هستند.

در گذشته وجود المان‌هایی مثل حوضچه یا گلخانه در فضای نشیمن خانه‌ها رایج بود. امروزه نیز می‌توان این ایده‌های جذاب را مدرنیزه کرد و به عنوان نمونه جذاب دیگری از کاربرد آرک در معماری داخلی خانه‌ها به کار برد. استفاده از این المان‌ها به این شکل، بدون شک تجربه لذت‌بخش بودن در خانه‌ای اصیل و امروزی را با خود به همراه دارند. بازگشت به اصالت چالشی است که معماران برجسته‌ی ما امروزه به خوبی از پس آن برآمدند.

کاربرد آرک در معماری داخلی: در و پنجره

یکی دیگر از کاربردهای آرک در معماری داخلی استفاده از آن در طراحی درها و پنجره‌های داخلی است. برای این منظور ایده‌های بسیار جذابی وجود دارد. ما فکر می‌کنیم که استفاده از متریال‌های اصیلی مثل شیشه‌رنگی و چوب در ساخت در و پنجره به شکل منحنی و قوس‌دار، شما را به نقطه‌ی مطلوبی از زیبایی و حس اصالت می‌رساند.

کاربرد آرک در معماری داخلی: فضای ورودی

آرک می‌تواند به خوبی برای فضای ورودی امروزی تعریف شود. استفاده از طاق‌های قوسی‌شکل در ورودی خانه‌ها به خوبی نقش دعوت‌کنندگی به فضا را ایفا می‌کنند. این نوع ورودی علاوه بر خانه‌های قدیمی در بسیاری از خانه‌ها و آپارتمان‌های امروزی نیز دیده می‌شوند. استفاده از آرک در راهرو ورودی خانه به خصوص در خانه‌هایی که از پرده‌های تزئینی در طراحی و دکوراسیون منزل‌شان استفاده می‌کنند بسیار چشم‌گیر و جذاب است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران