خرید و فروش ضایعات 5مهر در آبادان

در خوزستان ، آبادان

معرفی خرید و فروش ضایعات 5مهر در آبادان

🔴 مرکز خرید و فروش ضایعات 5مهر

🔹 مرکز خرید و فروش ضایعات 5مهر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش انواع ضایعات در آبادان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز خرید و فروش ضایعات 5مهر :

✅ خرید و فروش انواع ضایعات آهنی

✅ آلومینیوم ، مِس ، پِت ، کارتن و ….

✅ به قیمت روز

و…

 

🔸 با مدیریت رضا شمسایی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۶۵۹۶۶۶۰۱

🔸 شماره تماس ۰۹۰۱۰۸۹۶۹۶۶

🔸 آدرس آبادان کوی بهار ایستگاه ۱۰ بهار ۸۵ جنب حسینیه امیر المومنین

 

ضایعات آهن چیست؟

در میان فلزات آهن پرکاربردترین فلز شناخته شده می‌باشد و علت آن نیز واضح است ۹۵ درصد فلزات تولیدی در جهان را این ماده فلزی تشکیل می‌دهد. این فلز همچنین، رایج‌ترین عنصر موجود در زمین می‌باشد که ۵ درصد پوسته‌ی زمین را تشکیل داده است. آهن یک فلز نقره ای-سفید یا مایل به خاکستری است.
انواع فراورده های تولید شده از آهن خام

از جمله فراورده های تولید شده از آهن خام میتوان به چدن ، فولاد، آهن گالوانیزه، سرباره کوره بلند، می توان نام برد. فولاد معروف‌ترین آلیاژ آهن است.
کاربرد

با نگاه کلی به کارآیی این عنصر حیاتی ، می‌توان به نقش سازنده آن پی‌برد؛ زیرا علاوه بر کاربرد آن در امر ورق‌های فلزی ، ساختمان سازی، پل سازی و غیره یکی از کالاهای اساسی درصنایع اتومبیل سازی، کشتی سازی و لوکوموتیو سازی است و به‌صورت آلیاژهای مختلف، اساس تکنولوژی ماشین‌ آلات را تشکیل می‌دهد.

ضایعات آهن چیست؟

به تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی غیرقابل مصرف، آهن قراضه گویند. یکی از مهمترین منبع فلزی جهت کوره قوس الکتریکی قراضه ها می باشند، به این قراضه ها، ضایعات آهن گویند، به عبارتی دیگر به موادی که بازیافت پذیر باشند ضایعات گفته می شود، در کل به مواد دور ریخته شده در صنایع ساختمانی و حتی خودرو سازی که قابلت بازیافت را داشته باشد جزء ضایعات می باشد. ضایعات فلزی و آهنی برخلاف زباله ها ارزش پولی دارند و دوباره به چرخه تولید بازگردانده می شوند. که به آنها قراضه نیز گویند.

کاربردهای ضایعات آهن یا آهن قراضه

ضایعات آهن یا آهن قراضه، با بازیافت خود در اقتصاد و محیط زیست کاربرد دارند. این بدین معناست که ابزارهای تولید شده باید به گونه ای ساخته شوند که به حالت بی مصرف درآمده و سپس بازیافت و تولید شوند و به شکل یک محصول نهایی و جدید تبدیل گردند.
تفاوت ضایعات و زائدات چیست؟

ضایعات محصول :

به واحدهایی گویند که با استاندارد تولید محصول مطابقت نداشته و از عملیات(فرایند) تولید کنارگذاشته یا به ارزش قراضه فروخته می شوند. ضایعات محصول ممکن است دور ریخته شوند و یا بعنوان بخشی از مواد اولیه تولید همان محصول یا سایر محصولات مورد استفاده قرار گیرند.آن مقدار یا تعداد از ضایعات محصول که انتظار می رود در شرایط عادی و موثر تولید بوجود آیند و قابل کنترل نیستند، ضایعات عادی محصول محسوب می شوند. به آن مقدار یا تعداد از ضایعات محصول که بیش از مقدار یا تعداد ضایعات عادی محصول هست، ضایعات غیر عادی محصول گفته می شود. زیرا انتظار وقوع آنها وجود نداشته و قابل کنترل می باشند.
زائدات :

به ضایعات مواد اولیه، دور ریز و یا دم قیچی در خصوص باقیمانده های برش ورقهای آهنی نیز زائدات گویند. اینگونه ضایعات در نتیجه پردازش مواد اولیه جهت تولید محصول بوجود می آیند و دوباره جهت همان مقصود قابل استفاده نیستند. بعنوان مثال:قطعات نامنظم باقی مانده در تولید میز و صندلی و یا بقایای برش ورقهای آهنی.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران