ساخت و فروش لوازم چوبی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی ساخت و فروش لوازم چوبی در تهران

🔴 حمیدرضازارعی

🔹 حمیدرضازارعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش لوازم چوبی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضازارعی :

✅ ساخت دکور مغازه

✅ ویترین شیشه ای

✅ میزهای اداری

✅ کتابخانه

✅ کمد دیواری

✅ کابینت

✅ با ۲۵سال سابقه کاری

و….

🔴 برای ساخت دکورچوبی خودمارابه دلایل زیرانتخاب کنید.

1_استفاده ازمناسب ترین متریال

2_استفاده ازدقیق ترین ماشین آلات وتجهیزات

3_همکاری بابهترین نجاران و…

 

🔸 شماره تماس 09198571920

🔸آدرس تهرانپارس،فلکه سوم تهرانپارس،کوچه نقلی اصفهانی،پلاک۴۵

عناصر دکوراتیو شاخص دکور مغازه چیست؟

نورپردازی، مبلمان، قفسه‌ها، دیوارپوش و کفپوش، تزیینات سقف و اکسسوری از جمله عناصر دکوراتیو دکور مغازه هستند. البته خود اجناسی که برای فروش قرار گرفته‌اند نیز جزئی از دکور مغازه به حساب می‌آیند که به دلیل تنوع از ذکر آن در این بخش پرهیز کرده‌ایم.

نورپردازی

نورپردازی دکور مغازه با سایر نورپردازی‌ها متفاوت است. به طور کلی با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، نورپردازی معمولاً به دو صورت لوستر و نور متمرکز اجرا می‌شود. نورپردازی متمرکز اصولاً برای تأکید بر اجناس پشت ویترین و اجناس در

مبلمان

مبلمان از عناصر دکوراتیو تأثیرگذار برای جذب مشتری است که نقش آن در بیشتر مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که با آن‌ها برخورد داریم، بسیار کم رنگ است. استفاده از یک فضای صمیمی به افزایش میزان خرید و احساس خوب مشتریان و احتمال بازگشت آن‌ها می‌انجامد. در ثانی بسیاری از خریداران به ویژه خانم‌ها ممکن است پس از یک روز طولانی خرید، خسته و درمانده باشد و فروشگاهی که دارای فضای نشیمن است را برای خرید انتخاب کنند.

قفسه‌های اجناس

قفسه‌های فروشگاه‌ها، مانکن‌ها، آویزها و انواع رگال و وسیله عرضه اجناس اصلی‌ترین عنصر دکوراتیو در دکور مغازه هستند. قفسه‌ها باید در محیط دید مشتری باشد و بهتر است یک نمونه از اجناس در دسترس باشد تا مشتری با لمس و نگاه دقیق به جنس و کیفیت اجناس پی ببرد. ناگفته نماند که اجناس درون قفسه‌ها نباید بیش از حد یا کم‌تر از معمول باشد. اگر اجناس درون قفسه‌ها زیادتر از ظرفیت باشد، دسترسی به آن‌ها را مشکل خواهد کرد و اگر کمتر از حالت عادی باشد، حس خرید اجباری و نپسندیده را به مشتری القا می‌کند.

دیوارپوش و کفپوش

دیوار پوش و کفپوش از جمله عناصر اصلی دکور مغازه هستند که طرح و رنگ آن‌ها در سبک مغازه و حتی قیمت اجناس از نظر مشتری تأثیرگذار است. به طور کلی مغازه‌های با دکور تیره از نظر مشتریان دارای اجناس گران‌قیمت‌تر و مغازه‌های با رنگ دیوارپوش و کفپوش روشن از نظر مشتریان دارای اجناس با قیمت مناسب‌تری هستند.

تزیینات سقف

تزیینات سقف و ارتفاع آن در نظر مشتری نسبت به دکور مغازه بسیار مهم است. بهتر است ورودی مغازه دارای سقف کوتاه با نورپردازی ملایم باشد تا حس مهمان‌نوازی را در مشتری به وجود بیاورد و وی را به طی ادامه مسیر تشویق کند. به طور کلی مغازه‌ها و فروشگاه‌های با سقف‌های بلند، از نظر مشتریان لوکس و گران‌ قیمت هستند و مغازه‌های با سقف کوتاه نیز محیطی صمیمی و دلپذیر را ارائه می‌کنند.

اکسسوری

آینه، تابلوهای مربوط به صنف، جواز کسب، وسایل تزیینی پشت ویترین از جمله اکسسوری‌های موجود در مغازه‌ها به حساب می‌آیند که در بین آن‌ها آینه نقش پر رنگی دارد. این نقش در مغازه‌های پوشاک بسیار پر رنگ‌تر است. تابلوهای آویخته شده بر دیوار که با سبک دکوراسیون داخلی و اجناسی که در مغازه به فروش می‌رسد، هماهنگ است. بر ایجاد یک فضای چشم نواز و راحت بسیار مؤثر است. اگر طرفدار تم صمیمیت و راحتی در دکور مغازه هستید، پیشنهاد می‌کنم از تابلوهای با ابعاد کوچک و به تعداد زیاد استفاده کنید. اگر هم به دنبال ایجاد حس لاکچری در ذهن مشتریان هستید از تابلوهای بزرگ و به تعداد کم بهره ببرید. نمایش جواز کسب مغازه در جایی که مشتریان امکان دیدن آن را داشته باشند نیز از جمله قوانین اصناف است و همچنین می‌تواند در ایجاد حس اعتماد در مشتری کمک کننده باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران