تابلو سازی برق امین – طراحی و ساخت تابلوهای برق صنعتی و اتوماسیون در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تابلو سازی برق امین – طراحی و ساخت تابلوهای برق صنعتی و اتوماسیون در تهران

🔴 مجموعه تابلو سازی برق امین

🔹 مجموعه تابلو سازی برق امین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای برق صنعتی و اتوماسیون در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تابلو سازی برق امین :

✅ طراح و سازنده انواع تابلوهای برق صنعتی و اتوماسیون

✅ اجرای پروژه های برق صنعتی

✅ تهیه و توزیع انواع ملزومات برق صنعتی و اتوماسیون

و…

 

🔸 با مدیریت  امین رحیمی

🔸 شماره تماس  09127647617

🔸 شماره تماس  09121012851

🔸 آدرس  جاده ساوه – سه راه آدران – شهرک صنعتی قلعه میر- خیابان صنعت 9 – پلاک 31

تابلو برق چیست؟

«تابلو برق» (Electrical Enclosure) مجموعه‌ای از تجهیزات قطع و وصل، فرمان، سنجش، حفاظت و پایش است که به هم متصل می‌شوند و در محفظه‌ای قرار می‌گیرند. تابلو برق با هدف کنترل و همچنین توزیع انرژی الکتریکی به کار می‌رود.

استفاده از تابلو برق امکان کنترل و حفاظت مطمئن‌تری را فراهم می‌کند، هزینه سیستم را کاهش می‌دهد، تعمیر و نگهداری آن ساده‌تر است و ایمنی افراد را در برابر اتفاقاتی چون برق‌گرفتگی بالاتر می‌برد.

انواع تابلو برق
تابلو برق را می‌توان از چند جنبه دسته‌بندی کرد. این جنبه‌ها کاربرد، محل نصب و سطح ولتاژ هستند.

انواع تابلو برق از نظر کاربرد
تابلوها را از نظر کاربردی که دارند، می‌توان در دو دسته تابلوهای کنترل و تابلوهای توزیع قرار داد. تابلوی کنترل، همان‌گونه که از نامش پیداست، با توجه به اهداف مورد نظر، سیستم را کنترل می‌کنند. این تابلوها، با توجه به هدف تعیین شده، شامل تجهیزاتی هستند که پارامترهای مشخصی را پایش و فرامین کنترلی و حفاظتی مناسب را صادر و اجرا می‌کنند.

تابلوهای توزیع، برای تجمیع و توزیع برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. تابلوها از نظر ساختمان به چند دسته ایستاده، دیواری، روی سکو، روکار و… تقسیم‌بندی می‌شوند. جنس این تابلوها، بسته به محل و نوع کاربرد، می‌تواند فلزی یا پلاستیکی باشد.

انواع تابلو برق از نظر سطح ولتاژ‌
از نظر سطح ولتاژ، معمولاً تابلوها در دو دسته فشار ضعیف و فشار متوسط دسته‌بندی می‌شوند.

ولتاژ تابلوی فشار ضعیف (LV) تا ۱۰۰۰ ولت است. این تابلوها معمولاً در کاربردهایی مانند راه‌انداز یا استارتر موتور، مرکز کنترل موتور، سوئیچینگ مدار ورودی، باس کوپلر، تغذیه مصرف‌کننده‌ها، حفاظت و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ولتاژ تابلوی فشار متوسط (MV)، بین ۱ کیلوولت تا ۳۶ کیلوولت است. این تابلوها معمولاً از خروجی ژنراتور یا ترانسفورماتور تغذیه می‌شوند و شامل تجهیزاتی از قبیل بریکر، سکسیونر، تجهیزات اندازه‌گیری مانند ترانس جریان و ولتاژ، رله و… هستند. تابلوهای فشار متوسط عمدتاً در پست‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از انواع تابلوهای فشار متوسط، تابلوی کمپکت یا فشرده است که در آن، تجهیزات کلیدزنی و قطع و وصل درون محفظه‌ای از گاز یا خلأ قرار دارند. تابلوهای معمولی فلزی دیگر نیز وجود دارند که تجهیزات درون آن‌ها قرار داده می‌شود. تابلوهای کمپکت اندازه کوچک‌تری نسبت به انواع دیگر تابلوهای فشار متوسط دارند.

مهم‌ترین اجزای تابلو برق
اجزای تابلو را به طور خلاصه می‌توان در موارد زیر بیان کرد:

بدنه تابلو برق
کلیدها
شینه و هادی‌ها
تجهیزات اندازه‌گیری
تجهیزات حفاظتی
سیستم زمین (ارتینگ)
سیستم اینترلاک
مقره

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران