نقاشی ساختمان به طرح کاغذ دیواری در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی نقاشی ساختمان به طرح کاغذ دیواری در شیراز

🔴 سینا کربنده

🔹 سینا کربنده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان به طرح کاغذ دیواری در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سینا کربنده :

‎✔رنگ آمیزی به طرح کاغددیواری بدون ریختن رنگ وبدون جمع کردن وسایل منزل وبدون بو
‎✔بابالاترین کیفیت رنگ و درسریعترین زمان ممکن
‎✔اجرا بر روی رنگهای روغنی، پلاستیکی،اکرولیک،سیمان سفید،کنتیکس،مولتی کالر و….
‎✔طراحی ومشاوره رایگان
‎✔کاردرشهرستانهاپذیرفته میشود
‎✔بیش از صدطرح ورنگ های مورد دلخواه براساس تم منزل
———————————
‎✅مزیت های نقاشی ساختمان به طرح کاغذ دیواری:
‎۱-ماندگاری حداقل ۵سال
‎۲-مقاومت رنگ در برابر آب
‎۳-قیمت اجرا حداقل یک سوم هزینه کل کاغذ دیواری میشود
‎۴-لبه-لبه نمیشود
‎۵- قابلیت شست و شو
‎۶-بعد از اجرا نقاشی به طرح کاغذ دیواری میتوانید بر روی نقاشی کاغذ دیواری انجام دهید ولی بعد از کاغذ دیواری باید زیرسازی دیوار را درست و سپس نقاشی انجام دهید…..
خدمات ویژه شرکت به مشتریان😍:
‎مشاوره و طراحی رایگان

 

🔸 شماره تماس 09031474404

🔸آدرس دفترکار:استان فارس /شهر شیراز/ کوچه ۳۵زرهی جنب بیمه معلم

 

نکات مهم قبل از نقاشی خانه چیست؟

۱- تعیین زمان مناسب

اولین و مهم‌‌ترین نکته‌‌ای که برای نقاشی باید در نظر داشته باشید، تعیین زمان مناسب است. بسیاری از مردم فکر می‌‌کنند، که می‌‌توانند هر زمان که دوست داشته باشند، اقدام به این کار کنند. در حالی که چنین طرز فکری درست نیست و در نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان باید زمان مناسب آن را مشخص کرد. تعیین زمان مناسب برای انجام رنگ آمیزی ساختمان می‌‌تواند نتیجه‌‌ای به مراتب بهتر و قابل قبول‌‌تری به شما دهد.

لذا اگر می‌خواهید به رنگ کاری ساختمان بپردازید، به بررسی عوامل مختلف و تشخیص شرایط مناسب و مساعد برای رنگ آمیزی بپردازید. براساس تجربیات و آمارها بهترین زمان برای نقاشی ساختمان زمانی است که آب و هوا و شرایط جوی مناسب است. بنابراین برای شروع نقاشی و رنگ کاری ساختمان منتظر باشید تا شرایط جوی آب و هوا مناسب شده و به ثبات برسد و کارهای آماده سازی ساختمان به پایان رسیده باشد تا دیگر بر اثر برخی اشتباهات رنگ آمیزی ساختمان دچار ایراد و تاخیر نشود. از این رو، مهم‌ترین عامل برای تعیین زمان مناسب رنگ آمیزی ساختمان شرایط محیط و مکان رنگ آمیزی است.
۲- انتخاب رنگ مناسب

نکته دیگر در رنگ کاری ساختمان، توجه به نوع رنگ و انتخاب رنگ مناسب برای این کار است. با وجود این که برای رنگ آمیزی ساختمان می‌‌توان از انواع رنگ‌‌های مختلف استفاده کرد و هر کسی می‌‌توان براساس سیلقه و علاقه خود رنگ موردنظر را انتخاب کند. ولی با این وجود باید در رنگ آمیزی ساختمان رنگ مناسب را انتخاب کرد. برای انتخاب رنگ مناسب می‌‌توان به نوع و جنس رنگ توجه کرد، که آیا رنگ روغنی باشد و یا قرار است از رنگ پلاستیکی استفاده شود.

 

نکته دیگر در انتخاب رنگ برای رنگ کاری ساختمان توجه به همخوانی و هارمونی رنگ‌‌هاست، که رنگ انتخاب شده بهتر است با دکوراسیون منزل و یا محل کار هماهنگی داشته باشد.

نکته سومی که در انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان باید آن را مدنظر قرار داد، توجه به نورگیر بودن و یا نبودن ساختمان است. اگر خانه نورگیر نباشد در آن صورت بهتر است از رنگ‌‌هایی استفاده شود که نور را انعکاس می‌دهند تا فضای خانه روشن و دلباز شود. اگر خانه و اتاق بدون پنجره است در آن صورت بهتر است از رنگ‌‌هایی مانند سفید و یا رنگ آبی ملایم استفاده کرد، تا نبود پنجره را تا حدودی جبران کند.

نکته دیگر از انتخاب رنگ برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان توجه به روانشناسی رنگ‌‌ها است. در زمانی که می‌‌خواهید ساختمان خود را رنگ آمیزی کنید، روانشناسی رنگ‌‌ها را مدنظر داشته باشید و براساس آن عمل کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران