آهن آلات برتر فلز در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آهن آلات برتر فلز در تهران

🔴 آهن آلات برتر فلز

🔹 آهن آلات برتر فلز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تهیه و توزیع انواع آهن آلات در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آهن آلات برتر فلز :

✅ تهیه و توزیع انواع آهن آلات صنعتی

✅ انواع میلگرد آهن(st37)

✅ میلگرد کششی _ میلگرد کشش

✅ میلگرد پولیش شفت پولیش

✅ میل ترانس – ترانس تک پولیش

✅ ترانس ck45

✅ میلگرد بلبرینگ خور

✅ میلگرد اتومات

✅ شش پر آهن

✅ شش پر اتومات

✅ شش پر ck45

✅ مسوار – اسید شور – سیاه

✅ بصورت شاخه و کلاف

✅ لوله مانیسمان

✅ تسمه فلزی – تسمه

✅ تسمه ck45

✅ تسمه ترانسی

✅ چهار پهلو – چهار پهلوی ترانسی

و….

 

🔸 شماره تماس 09228104971

🔸آدرس تهران،شادآباد،بازارآهن،بلوک تیرجنوبی،پلاک۱۳۳

میلگرد کششی چیست؟

در صنعت ساختمان سازی، بتن مقاومت به فشار بسیار بالایی دارد از طرفی بتن دارای مقاومت به کششی پایینی می باشد در نتیجه میلگرد به عنوان ماده تقویتی در افزایش استحکام به کشش به حساب می آید.
بتن در بخش های ساختمان قرار دارد و دارای مقاومت کششی پایینی است. در نتیجه به تنهایی نمی توان در برابر نیروهای مختلف دیگر مقاومت داشته باشد. به همین دلیل در بتن از انواع میلگرد استفاده می شود. به طور ساده، میلگرد کششی به میلگردی که در جهت جبران مقاومت به کشش سازه استفاده می شود، میلگرد کششی است. لازم به ذکر می باشد که علاوه بر میلگرد، از پروفیل نیز در صنعت ساختمان استفاده می شود. این پروفیل ها مانند قوطی و ناودانی و نبشی می باشند که برای جبران این مقاومت کششی استفاده می شوند.

استاندارد های میلگرد کششی

میلگرد های کششی دارای استاندارد های مختلفی می باشند. هر کشوری دارای استاندارد مخصوص به خود می باشد.به طور مثال استاندارد ساخت میلگرد در ایران با سایر کشورها متفاوت است. یکی از دلایلی که بر روی مقاومت کششی تاثیرگذار می باشد، استانداردی است که در ساخت میلگرد به کار می رود. نتیجه استاندارد ساخت بر روی خواص مکانیکی محصولات تاثیر مستقیم دارد.

کاربردهای میلگرد کششی

تیرچه هایی که به صورت بلوک در سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، دارای تحمل بسیار بالای نیرو های وارده می باشد. تیرچه بلوک از دو بخش پاشنه بتنی و خرپای فولادی تشکیل شده است. خرپا از پنج میلگرد تشکیل شده است. یکی از میلگرد ها در بالاقرار دارد و دو عدد میلگرد در پایین خرپا قرار می گیرد. دیگر میلگرد، به عنوان زیگراگ ما بین خرپا قرار می گیرد.

میلگرد هایی که در پایین خرپا قرار گرفته اند، به نام میلگرد کششی شناخته می شوند و با کمک از جوشکاری و یا قلاب به میلگرد زیگزاگی که در وسط خرپا قرار دارد متصل شده است. این خرپا در برابر نیروهای کششیوارده به سازه مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. به همین جهت اجرای غیر دقیق، به عدم مقاومت سقف را در برابر تنش های کششی می انجامد.

انواع میلگرد کششی

میلگردها به دو دسته ی ساده و آجدار تقسیم می شوند. میلگرد آجدار به سه دسته ی A1 و A2 و A3 تقسیم می شوند. اگر میلگرد طبق استاندارد روسی تولید شود، هر کدام از میلگردها مقاومت کششی بسیار بالایی از خود نشان می دهند. به صورت کلی خواص مکانیکی میلگرد شامل آیتم های مقاومت به کشش و مقاومت در نقطه تسلیم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران