بهترین مرکز واردات و ترخیص کامیونهای اروپایی ولوو ، رنو ، داف در بازرگان

در آذربایجان غربی ، بازرگان

معرفی بهترین مرکز واردات و ترخیص کامیونهای اروپایی ولوو ، رنو ، داف در بازرگان

🔴 شرکت بازرگانی و ترخیص بهروز حمیدی

🔹 شرکت بازرگانی و ترخیص بهروز حمیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه واردات و ترخیص کامیونهای اروپایی ولوو ، رنو ، داف در بازرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت بازرگانی و ترخیص بهروز حمیدی :

✅ فروش و ترخیص انواع کشنده های اروپایی بدون واسطه

✅ واردات و ترخیص کامیونهای اروپایی وولوو رنو داف

و…

 

🔸 با مدیریت  بهروز حمیدی

🔸 شماره تماس  09188314353

🔸 شماره تماس  09196027001

🔸 شماره تماس  09398213200

🔸 آدرس  بازرگان جنب بانک ملی طبقه زیرین هتل آرمان

 

قوانین واردات ماشین سنگین چیست؟

بر اساس آيين نامه ای که از سوی وزارتخانه های بازرگانی و صنايع و معادن انتشار يافته، اشخاص حقيقی و حقوقی می توانند سالی يک دستگاه خودرو وارد کنند مشروط بر آنکه دارای استاندارد يورو دو بوده، در کشورهای اروپايی شماره گذاری شده باشد و بيش از يک سال از زمان ساخت آن نگذشته باشد.

بر اساس اين آيين نامه، واردات خودرو از ۱۵ کارخانه بزرگ خودرو سازی جهان مجاز است که شرکت های تويوتا، بی ام و، بنز، نيسان، پورشه ,متسوبيشی، هوندا، فورد، جی ام، پژو، مزدا، رنو و سيتروئن از آن جمله اند. در مصوبات دولت اين موارد از برای خودروهای وارداتی لازم دانسته است شرط اصلی واردات خودرو خارجی از سوی واردکنندگان عمده، ايجاد نمايندگی خدمات پس از فروش ذکر شده است.در ضوابط واردات خودرو، واردکنندگان موظفند از موسسه استاندارد، سازمان حفاظت محيط زيست و وزارت بازرگانی مجوز دريافت کنند

گمرك جمهوري اسلامي ايران در گزارشي تحليلي به وضعيت واردات خودرو در ايران پرداخته است كه اين گزارش بر اساس ماده يك آيين‌نامه ضوابط فني واردات خودرو، واردات اين كالا (به استثناي مواردي كه به تصويب هيأت وزيران مي‌رسد) منوط به وجود نمايندگي رسمي خدمات پس از فروش در ايران است كه تعيين ضوابط مربوط به تأييد نمايندگي‌ها و نظارت بر فعاليت آنها برعهده وزارت بازرگاني است. همچنين تنظيم و نظارت بر اين ضوابط بايد با هماهنگي و همكاري وزارت صنايع و معادن صورت پذيرد.

ماده 2 اين آيين‌نامه نيز شركت‌هاي واردكننده خودرو را ملزم كرد هنگام ثبت سفارش در وزارت بازرگاني متعهد گردند ضوابط خدمات پس از فروش و تأمين قطعات يدكي موضوع ماده يك و همچنين الزامات مواد 3، 4 و 5 اين آئين‌نامه را رعايت كند.

براساس ماده 3 بايد خودروهاي وارداتي از نظر آلايندگي‌هاي محيط زيست با استانداردهاي مورد تصويب هيأت وزيران و شوراي عالي حفاظت محيط زيست انطباق داشته باشد. مسئوليت نظارت بر اين امر به عهده سازمان حفاظت محيط زيست است.

ماده 4 اين آيين‌نامه نيز ملزم كرده است خودروهاي وارداتي از نظر استانداردهاي ايمني و كيفيت بايد با استانداردهاي اجباري كشور انطباق داشته و مسئوليت نظارت بر آن برعهده مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران است.

به گزارش روابط عمومي گمرك، آيين‌نامه ضوابط فني واردات خودرو در تاريخ يكم تيرماه 1382 به استناد اصل يكصد و سي و هشتم قانون اساسي به تصويب هيأت وزيران رسيد و آيين‌نامه اجرايي آن در 11 ماده از تاريخ 10 تيرماه 1382 به گمرك ايران جهت اجرا ابلاغ شد.

يك دستگاه خودرو به صورت بدون انتقال ارز و بدون داشتن كارت بازرگاني و به منظور مصرف شخصي به نام ايرانياني كه داراي اهليت قانوني (ايراني‌الاصل) مي‌باشند براي يك بار با رعايت ساير مقررات قابل ثبت سفارش مي‌باشد. اشخاص جهت وارد كردن خودرو به منظور مصرف شخصي ابتدا مي‌بايست مجوز وزارت بازرگاني (ثبت سفارش) را اخذ كند.

فقط خودروهايي اجازه ورود از سوي اشخاص فوق را دارند كه گواهي‌هاي چهارگانه شامل مجوز نمايندگي خدمات پس از فروش در ايران، استاندارد محيط زيست، ايمني و كيفيت موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي و سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت اين خودروها قبلاً از سوي نمايندگي شركت‌هاي سازنده اخذ شده باشد. باتوجه به توضيحات ارائه شده براي ورود يك دستگاه خودرو داشتن كارت بازرگاني ضرورت ندارد اما واردات بيش از يك دستگاه خودرو تجاري محسوب شده و فقط از طريق ثبت سفارش، ارائه كارت بازرگاني معتبر و از طريق گشايش اعتبار اسنادي (LC) و يا واردات در مقابل صادرات امكان‌پذير است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران