دیتا موبایل ملایر – فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل در همدان – ملایر

در همدان ، ملایر

معرفی دیتا موبایل ملایر – فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل در همدان – ملایر

🔴 دیتا موبایل ملایر

🔹 دیتا موبایل ملایر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل در همدان – ملایر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دیتا موبایل ملایر :

✅ پرفروش ترین گوشی های برنددنیا مدلهای آیفون

✅ سامسونگ،شیائومی هواوی

✅ بهترین وباکیفیت ترین لوازم جانبی موبایل

و…

 

🔸 با مدیریت  مجید فاتحی پور

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شهرستان ملایر پاساژ ولیعصر واحد ۸

تفاوت فبلت و گوشی چیست؟

تبلت چیست؟
عنوان تبلت به خانواده‌ای از گجت ‌های موبایلی گفته می ‌شود که اندازه نمایشگر آنها بین ۸.۹ تا ۱۲ اینچ است. این دسته از دستگاه‌ های موبایلی معمولا برعکس گوشی های هوشمند برای برقراری تماس صوتی یا ارسال پیامک مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و در عوض برای بازی ‌های ویدیویی، گشت ‌و گذارهای اینترنتی، تماشای فیلم‌ های سینمایی و… قابلیت ‌های ویژه خود را ارائه می‌ دهند.

فبلت چیست؟
یک فبلت در واقع عملکرد ترکیبی از گوشی و تبلت دارد و دارای صفحه نمایشی بین 5 تا 8 اینچ است. فبلت‌ ها نسبت به گوشی هوشمند اندازه بزرگتر و نسبت به تبلت کوچک ‌تر دارند. اصطلاح فبلت نخستین بار توسط نشریه forbes مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن شرکت‌ های بزرگ تولید کننده دستگاه‌های الکترونیکی از آن استقبال کردند تا این بخش از محصولات خود را در خانواده فبلت ‌ها طبقه ‌بندی کنند. معمولا فبلت ها دارای قلمی برای طراحی، یادداشت برداری و حاشیه نویسی هستند. برای مثال سری نوت سامسونگ مثال خوبی از فبلت های موجود در بازار است.

تفاوت فبلت و گوشی چیست؟
همانطور که در بالا ذکر شده، صفحه نمایش گوشی های هوشمند کوچکتر است فبلت است و آنها دارای امکانات دیگری مانند قلم و حسگرهای مختلف هستند که تنها در فبلت موجود هستند. بنابراین تفاوت فبلت ها با گوشی های هوشمند در اندازه صفحه نمایش آن ها است.

تفاوت فبلت و تبلت
فبلت ‌ها با اندازه کوچکتر و بدنه باریک ‌تر نسبت به تبلت ها، امکان حمل آسان ‌تری را برای کاربران فراهم می‌ کنند و در بیشتر مواقع برای دسترسی به اینترنت و اجرای فایل‌ های چند رسانه ‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از شرکت‌ های بزرگ تولیدکننده دستگاه‌ های الکترونیکی فبلت‌ ها را همراه با قلم هوشمند عرضه می‌ کنند. اما به طور کلی مقایسه فبلت و تبلت را می توان از چند زاویه مورد مقایسه قرار داد .

فبلت بهتر است یا تبلت؟
به طور کلی با توجه به ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، به نظر می رسد که فبلت ها امکانات بیشتری را در اختیار شما می گذارند. آنها دارای رم بالا و پردازنده بهتری هستند و تمام ویژگی های مهم گوشی های هوشمند مانند GPS را دارا هستند. همچنین تبلت ها به دلیل صفحه نمایش بزرگتر پس از 10 ساعت مصرف نیاز به شارژ مجدد دارند و باتری ان زود به زود خالی می شود، اما فبلت ها باتری های قوی تری دارند که با وجود صفحه نمایش کوچکتر از تبلت ها، دوام بیشتری دارد. با تمام این شرایط در نهایت شما باید تصمیم بگیرید که کدام دستگاه را با توجه به نیازهایتان بخرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران