بهترین مرکز نصب و فروش ایزوگام شرق و دلیجان در بهاباد یزد

در یزد ، بهاباد

معرفی بهترین مرکز نصب و فروش ایزوگام شرق و دلیجان در بهاباد یزد

🔴 فتح الله یونسی

🔹 فتح الله یونسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و فروش ایزوگام شرق و دلیجان در بهاباد یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فتح الله یونسی :

✅ نصب و فروش ایزوگام شرق و دلیجان استاندارد در بهاباد یزد

✅ سیمان کاری

✅ شیب بندی پشت بام

✅ دیوار چینی

✅ تعمیرات پذیرفته میشود.

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ایزوگام و قیرگونی چیست؟

ایزوگام نوعی پوشش مستحکم است که از قیر و الیاف های مصنوعی تولید می شود. و عمری حدود ۱۰سال دارد. ایزوگام به جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت با گرما چسبانده می شود. شایان ذکر است. که از ایزوگام برای عایق کردن پی،دیواره ها، کف و استخر ها نیز استفاده می شود.
تا ۴۰ حدود سال قبل عایق بندی ساختمان‌ها که به صورت سنتی و با قیر و آسفالت انجام می‌گرفت مقاومت بسیار خوبی را نداشتند. که با آمدن ایزوگام ها به بازار این مشکل برطرف شد.

مواد تشکیل دهنده ایزوگام و قیرگونی
ایزوگام از لایه‌های مختلفی تشکیل شده است که موجب مقاومت بالا در برابر، بارش باران، برف و رطوبت می شود. این لایه‌ها شامل : لایه‌ی پلی‌اتیلن یا پودر معدنی یا فویل آلومنیوم ، بافت ، پلی‌استر و مواد افزودنی ویژه لایه‌ی پلی‌اتیلن می‌باشد.
ایزوگام‌ها به دو صورت تک لایه و دولایه ساخته می‌شوند. که تیشو و پلی‌استر وارد تشتک قیر شده و با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می شود. و در مرحله آخر و خروجی ضخامت ایزوگام تنظیم می‌شود. و سپس ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد، چسبیده و وارد حوض آب شده و سرد می‌شود.
سپس در مرحله ی بعدی پلاستیک به لایه پشت آن اضافه شده. و ایزوگام در مرحله آخر وارد آسانسور ذخیره‌سازی می‌شود.سپس در آخر فن‌های خشک‌کننده ایزوگام را خشک می کنند تا بتوان آن ها را رول کرده و به شکل مخروطی درآورد.

کاربردایزوگام و قیرگونی چیست؟
ایزوگام به دلیل سبکی و مقاومت زیادی که دارد نقش یک عایق رطوبتی را ایفا می کند. که می توان از آن ها برای عایق کردن پشت‌بام‌ها، پی ساختمان، استخرها، مخازن آب، تونل‌ها، کانال‌های آبیاری، سرویس‌های بهداشتی، سردخانه‌ها، سدها، پل‌های هوایی. باند فرودگاه، پارکینگ‌های طبقاتی، لوله‌های آب و گاز ونفت، دامداری‌ها و… استفاده کرد.

مزایای ایزوگام و قیرگونی
-ضخامت یک دست
-دوام بالا در دماهای پایین به علت استفاده از قیر اصلاح شده پلیمری و در نتیجه عدم ایجاد ترک
-روش های نصب متعدد مانند نصب با شعله، نصب سرد، نصب گرم
-امکان رفت و آمد روی آن
-هزینه کم نگهداری
-وزن کمتر نسبت به قیر
-دارای مهر استاندارد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران