تولید و فروش انواع توری آهنی پرسی در چهارمحال و بختیاری – بروجن

در چهارمحال و بختیاری ، بروجن

معرفی تولید و فروش انواع توری آهنی پرسی در چهارمحال و بختیاری – بروجن

🔴 سجاد امینی

🔹 سجاد امینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع توری آهنی پرسی در چهار محال و بختیاری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سجاد امینی :

✅ تولید و فروش انواع توری آهنی پرسی بر اساس ابعاد و چشمه مورد نظر

✅ کیفیت بالا

✅ قیمت مناسب

✅ سیم مسوار نمره 3.5

و….

 

🔸 شماره تماس 09196919941

🔸آدرس چهار محال و بختیاری.بروجن

توری آهنی چیست

توری فلزی یکی از محصولات تولید شده از سیم مفتول می باشد. انواع توری با توجه به سایز سیم مفتول، نحوه تولید توری و ابعاد چشمه توری مشخص می شود. قیمت توری با توجه به قیمت دیگر آهن آلات نوسان داشته و عواملی همچون وزن توری و مشخصات فنی توری قیمت آن را تحت تأثیر قرار می دهند.

یک شبکه ی فلزی که یا از بافته شدن سیم های مفتولی و یا برش و کشش ورق فولادی تولید شود، توری فلزی نامیده می شود. این شبکه می تواند همانند یک ورق آهن در طول ها و عرض های مختلف تولید گردد. خاصیت اصلی توری امکان بهره‌گیری از خصوصیات سیم مفتول و یا ورق فلزی می باشد. این در حالیست که وزن توری به اندازه ای پایین است که به راحتی می توان در کاربردهای مختلف از آن بهره گرفت. گاهی می توان با استفاده از توری یک محوطه کوچک را محصور نموده و امینت آن را تامین نمود و تاثیر بدی در جلوه های بصری این محوطه به جا نگذاشت. به عنوان مثال اگر محوطه ای با ورق فلزی محصور شود زیبایی محوطه تحت تاثیر قرار می گیرد. در تصویر شماره 1 توری آهنی گالوانیزه مشاهده می گردد. در این نوع توری سیم مفتول ها به صورت زنجیر وار به یکدیگر بافته شده و شبکه های یکپارچه شکل داده اند.

عموما توری، شبکه های هم اندازه ای دارد که به ابعاد آن چشمه توری گفته می شود. چشمه توری می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. لوزی، شش ضلعی و متوازی الاضلاع شکل های رایج توری ها می باشد. البته این شکل های هندسی به طور دقیق نیستند که این امر بخاطر بافت سیم ها می باشد. در مواردی که توری از برش و کشش ورق تولید شود می توان شکل های دقیق تری بر روی توری پیاده نمود. توری هایی هستند که شکل چشمه آنها دایره ای است. این گونه توری ها با استفاده از عملیات قالب زنی بر روی ورق تولید می شوند. به این نوع توری ورق استیل مشبک نیز گفته می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران