ارائه انواع خدمات گچ کاری وگچ بری در سراسر تهران

در تهران ، تهران

ارائه انواع خدمات گچ کاری وگچ بری در سراسر تهران

🔴 بازسازی تزئینات حامدی

🔹 بازسازی تزئینات حامدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات گچ کاری وگچ بری در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بازسازی تزئینات حامدی :

✅  گچ کاری گچبری نقاشی وکناف

✅  بابهترین اکیپ اجرایی

✅  مستقیم با استاد کار دارای کارت مهارت از اداره کار

✅  بازدید24ساعته بصورت رایگان

✅  تمام نقاط تهران وحومه

و…

 

🔸 با مدیریت حامدی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس تهران

 

تفاوت گچبری و گچکاری چیست؟

قبل از پرداختن به تفاوت ها بهتر است نقاط اشتراک این دو را بررسی کنیم.هر دو این روش ها در از بین بردن عیوب دیوار و سقف موثر هستند. پوشاندن ترک ها و درزها با استفاده از گچ یکی از قدیمی ترین و رایج ترین شیوه ها در ساختمان سازی است. متریال اصلی در هر دو شیوه، گچ است. البته گاهی گچ با برخی مواد دیگر ترکیب می شود که این بستگی به نوع کار دارد. با تمام اینها، فرق های زیادی بین گچبری و گچکاری در ساختمان دیده می شود.

اواین و واضح ترین اختلاف در ظاهر گچبری و گچکاری است. طرح های نقش برجسته روی سقف پذیرایی را دیده اید؟ این گچبری ها با گچکاری دیوار سالن پذیرایی بسیار متفاوت است. برای اینکه تفاوت کار به درستی مشخص شود از جنبه های متفاوت تکنیک های گچبری و گچکاری با هم مقایسه شده است.

تفاوت گچبری و گچکاری از نظر اجرا

گچکاری برای سفید کردن دیوار در موقع ساخت و ساز انجام می شود. لایه ای از پودر سفید گچ برای یک دست کردن دیوارها و سقف ساختمان به کار می رود و موجب سفیدتر شدن دیوارها می شود. اما گچبری پس از اتمام این مرحله و به جهت زیباسازی سقف و دیوارها انجام می شود. در واقع گچبری حالت تزئینی دارد و برای دکوراسیون ساختمان به کار گرفته است. به همین علت اغلب از گچبری در نمای داخلی ساختمان استفاده می شود و به ندرت با افزودن برخی ترکیبات، نمای بیرونی ساختمان گچبری می شود. اما از گچکاری در داخل و بیرون از ساختمان استفاده می شود.در واقع گچکاری یک ضرورت است که برای صاف و ی دست کردن دیوار انجام می شود ولی گچبری یک کار هنری و ذوقی است.

تفاوت گچبری و گچکاری از نظر تخصصی بودن

بدون تردید اجرای گچبری نیاز به نیروی متخصص دارد. گچبری به منظور زیباسازی فضا انجام می شود. به این ترتیب هنرمند گچبر اشکال متنوع را با جزئیات روی دیوار و سقف ایجاد می کند. یک گچکار ساده نمی تواند کار گچبر را انجام دهد. انواع گچبری به دو شیوه پیش ساخته و ابزار گچی آماده می شود. در شیوه نخست، طرح آماده در محل نصب می شود. در واقع تکه های طرح روی سطح چسبانده می شوند. اما در تکنیک ابزار گچی هنرمند گچکار با استفاده از مهارت حرفه ای، نقوش را طراحی می کند. این تکنیک با استفاده از ابزار گلوئیف هلالی، … انجام شده و کیفیت کار بستگی به مهارت استادکار دارد. در حالی که گچکاری توسط ماله و ملات گچ انجام می شود و در مقایسه با گچبری بسیار ساده تر است. حتی ساده ترین گچبری ها هم در مقایسه با گچکاری، تخصصی حساب می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران