ارائه خدمات بادکنک آرایی و گل آرایی در تهران و حومه

در تهران ، تهران

ارائه خدمات بادکنک آرایی و گل آرایی در تهران و حومه

🔴 گروه تشریفات و بادکنک آرایی و گل آرای خانی

🔹 گروه تشریفات و بادکنک آرایی و گل آرای خانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات بادکنک آرایی و گل آرایی در تهران و حومه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تشریفات و بادکنک آرایی و گل آرای خانی :

✅ تولد

✅ بله برون

✅ نامزدی

✅ عروسی

✅ ختنه سورن

✅ افتتاحیه

✅ تعین جنسیت

✅ اجازه تمام وسایل

✅ بگراند

✅ میز

✅ استوانه

✅ باند

✅ رقص نور

✅ ساخت کلیپ

✅ باغ اجاره ای

✅ انجام فینگرفوت

✅ شات میوه

✅ ژله

✅ دسر

و….

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرد

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس پردیس بومهن رودهن

مزایای استفاده از پله گرد

بادکنک آرایی چیست؟

بادکنک، کیک تولد، شمع و کلاه تولد از جمله لوازم ضروری برای برگزاری جشن تولد به شمار می روند. بادکنک بیشتر برای تزئین محل جشن کاربرد دارد زیرا بادکنک در طرح ها و رنگ های متنوع در فروشگاه ها به راحتی در دسترس است. یک روش راحت برای باد کردن بادکنک ها استفاده از گاز هلیوم است که نسبت به هوا به مدت بیشتری در بادکنک می ماند. در ادامه به معرفی ۴روش جذاب بادکنک آرایی شامل بادکنک آرایی طاق، دیوار، ریسه ای و هلیومی برای انواع جشن ها می پردازیم.

مزایای بادکنک آرایی چیست؟

بادکنک آرایی برای جشن تولد نسبت به سایر روش های تزئین دارای خاصیت ها و مزایای مهمی است که در ادامه به برخی از مزایای بادکنک آرایی اشاره می شود.

۱.صرف زمان کم برای تزئین

برای تزئین مکان برگزاری جشن با استفاده از بادکنک می توان با صرف زمان کمی این کار را انجام داد. زیرا نیازی به زیر سازی ندارد و فقط باید مقداری خلاقیت به کار برد.

۲.جابه جایی راحت بادکنک

بادکنک ها بسیار سبک هستند و بعد از اینکه آن ها را به وسیله پمپ دستی یا گاز هلیومی باد کردید می توانید در محل مدنظر خود آن ها را نصب کنید.

۳.مزایای بادکنک آرایی نصب آسان و راحت بادکنک

بادکنک را می توان با ربان به یک دیگر بست و بصورت یک ریسه و شکل های مختلف آن ها را در جای دلخواه آویزان کرد. برای نصب بادکنک نیازی به پیچ و میخ نیست وبه همین دلیل یک روش راحتی برای تزئین محیط محسوب می گردد.

۴.برای استفاده در هر جایی مناسب اند

بادکنک آرایی را برای محیط های مختلف می توان استفاده کرد زیرا نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. بنابراین یکی از مزایای بادکنک آرایی به شمار می رود.

۵.هزینه پایین بادکنک آرایی

یکی از مزایای بادکنک آرایی هزینه پایین این روش است. تزئین دکوراسیون محل برگزاری جشن با بادکنک نسبت به سایر روش های تزئین مانند گل آرایی و شمع آرایی و یا استفاده از تم های گران قیمت بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. بنابراین یک روش تزئین محبوب اکثر افراد جهت تزئین محل برپایی جشن ها و مراسم های آنان است.

۶.در تمام جشن ها و مراسمات قابل استفاده است

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران