آموزش راه اندازی خط تولید نبات و آبنبات در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی آموزش راه اندازی خط تولید نبات و آبنبات در مشهد

🔴 محسن مرتضایی نیا

🔹 محسن مرتضایی نیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش خط نبات و ابنبات در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محسن مرتضایی نیا :

✅ آموزش خط نبات و ابنبات با دستگاه های سنتی و صنعتی

✅ در سر تا سر ایران با چند سال سابقه کار

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۱۲۲۴۴۳۰

🔸 آدرس  مشهد شهرک شهید رجایی

خواص مختلف آبنبات چیست؟

آبنبات به ویژه آبنبات های شیرین از انواع خوراکی های خوش مزه و پر طرفدار هستند که در طعم های مختلف و با رنگ هایی جذاب در بازار وجود دارند، اغلب در ایران از آبنبات در کنار چای استفاده می شود، در برخی موارد از انواع سبزیجات خشک، ادویه های معطر و میوه ها و برای طعم دار کردن آبنبات استفاده می شود، جالب است بدانید که این خوردنی شیرین علاوه بر طعم خوب دارای خواص مفیدی نیز می باشد
آبنبات به خصوص آبنبات شیرین از مخلوط شدن شکر غلیظ و افزودنی های خوش طعم و همچنین رنگ های خوراکی تشکیل می شود. باید بدانید که با لعاب کردن سبزیجات و میوه ها و مواد خشک به وسیله شکر می تواند محصولات قندی مختلف تولید نمود. در آمریکای شمالی آبنبات شامل مجموعه ای متنوع می گردد که شامل آبنبات چوبی، آبنبات شکلاتی، آبنبات لیسی، تافی، پاستیل، آدامس و مارشمالو، شیرین بیان، آبنبات ترش، آبنبات شور، آبنبات سخت و … می گردد.
در دیگر کشورها مانند انگلستان، ایرلند، استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی و … نام آبنبات برای مواد شیرین و قندی استفاده می شود.در واقع در آمریکای شمالی و انگلستان و استرالیا از کلمه Lollipop به نوعی شیرینی داده می شود که بر روی چوب قرار گرفته است. بعلاوه کلمه کندی candy در انگلستان به نوع خاصی از شیرینی های پشمالو گفته می شود که در آمریکا و استرالیا به آن پشمک می گویند.

باید بدانید که مهد آبنبات در اصل کشور ما یعنی ایران است و در زبان انگلیسی به نام شکلات سفت و میشری شناخته می گردد، شاید برایتان عجیب باشد که این خوراکی شیرین خوشمزه دارای خواص مفیدی برای بدن باشد، اما باید بگوییم که از جمله خاصیت های آبنبات کمک به هضم سریع غذا و خوش بو کننده گی دهان است. در قدیم همواره بر سر سفره های ایرانی یک کاسه آبنبات قرار داشت و جزء اصلی سفره ها محسوب می شد.
بعد از صرف غذا خوردن چند عدد آبنبات می تواند حس خوشایندی را در شما ایجاد کند، همچنین باعث خوشبو شدن دهان نیز خواهد شد، خواص آبنبات ه همین ها محدود نمی شود و دارای مزایای دیگری نیز هست. اغلب مردم در حال حاضر چندان اهمیتی به آبنبات نمی دهند و آن را جزء تنقلات غیر ضروری مثل پفک و … می دانند، این در حالی است که از خواص آن غافل هستند، هیچ تنقلاتی نمی تواند خواص مفید آبنبات را داشته باشد.
همانطور که گفته شد در گذشته در ایران خوردن آبنبات بسیار رواج داشته اما در دنیای امروز به دلیل افکار اشتباه در بین مردم، افراد کمی از آن استفاده می کنند. در ایران قدیم از آبنبات در انواع جشن ها و مراسمات مذهبی و آیینی و همینطور به عنوان یک شیرینی بعد از غذا استفاده می شده است. برای بررسی بیشتر خاصیت های مختلف آبنبات در این مطلب همراه ما باشید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران