بهترین مرکز فضا سازی و زیبا سازی محیط در بروجرد

در لرستان ، بروجرد

معرفی بهترین مرکز فضا سازی و زیبا سازی محیط در بروجرد

🔴 حمیدرضا گوهری فر

🔹 حمیدرضا گوهری فر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فضا سازی و زیبا سازی محیط در بروجرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضا گوهری فر :

✅ طراحی انواع آبنما و آبشار

✅ کباب پز

✅ حوضچه

✅ طراحی محیطهای ویلایی، منازل،شرکتها، باغ رستورانها، پارکها و بوستانها و…

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  بروجرد

 

تاثیر آبنماها در زندگی انسان چیست؟

انسان موجودی بسیار پیچیده است ، همان‌طور که جسم آدمی به غذا نیازمند است، ذهن و روح او نیزنیازمند عناصری است که به او آرامش ببخشد.

درزندگی شهری که برج های مرتفع و خیابان‌ها و بزرگراهها و زندگی پر سرو صدای ماشینی همه جا را احاطه کرده است، جلوه‌های زیبایی و هنر، بهترین التیام برای روح خسته و آرامش‌طلب انسان است.

این مکان‌ها می‌توانند پارک‌ها و باغ‌های شهری باشند. آب و آبنماها یکی از این موارد میباشدو چه در حالت سکون و چه در حالت پویا وروان باشد ،باعث آرامش روح و روان انسان میباشد.

جلوه های بصری و صوتی آب، در جلوه‌گری بیشتر فضای سبز نقشی ویژه دارد.با توجه به شرایط و موقعیت مکانی می‌توان آب را به صورت برکه و چشمه برای نقاط آرام و بی سر و صدا و به صورت آبشار و فواره‌های بزرگ برای نقاطی که سروصدای زیاد و ازدحام جمعیت میباشد طراحی کرد. بنابراین از ویژگی های آبنما نقش مهم آنهادر کاهش سر و صدای ناخوشایند است. صدای جریان آب می‌تواند حتی برای مدتی کوتاه ،رشما را از دغدغه‌‌های دنیا فارغ سازد.

وجود آبنماها با طراحی های مختلف در سطح شهر می‌تواند به جای شنیدن صدای شهر، آوای زیبای آب را به گوش شما برساندکه باعث ایجادمحیطی دلپذیر‌‌‌‌تر و زیباتر میشود.

آب حالت های مختلفی دارد، ﺣﺎﻟﺖ ﺳﺎﻛﻦ مانند برکه ها و ﻳﺎ ﭘﻮﻳﺎ و روان همچون رودﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎي ﻛﻢ ﺷﻴﺐ.آب دریاچه ها معمولا حالت سکون را دارند و ﻣﻌﻤﻮﻻ اﻳﻦ ﻧﻮع آب ، آرام ﺑﺨﺶ ﺑﻮده و ﺑﻪ روح و روان اﻧﺴﺎن آراﻣﺶ خاصی ﻣﻲ ﺑﺨﺸﺪ . از جمله ویژگی های دیگرآب ﻫﺎ ، ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻣﻨﻈﺮه اﻃﺮاف را ﻣﺎﻧﻨﺪ آﻳﻨﻪ اﻧﻌﻜﺎس دﻫﻨﺪ.آب ﻫﺎي روان و ﺟﺎري ﻧﻴﺰ رودﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ و ﻳﺎ آﺑﺸﺎرﻫﺎ را ﺗﺸﻜﻴﻞ ﻣﻲ دﻫﺪ ﻛﻪ ﺑﺮﺧﻼف آب ﻫﺎي ﺳﺎﻛﻦ ﺑﺴﻴﺎر ﭘﺮ ﺗﺤﺮك و ﭘﺮ اﻧﺮژي ﺑﻮده و ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻴﻨﻨﺪه را ﺟﺬب ﻣﻲ ﻛﻨﺪ، اﻳﻨﮕﻮﻧﻪ آب ﻫﺎ با توجه به شرایط مختلف دارایﺻﺪاﻫﺎي ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﻫﺴﺘﻨﺪ. اکنون ﻣﻲ ﺗﻮان عنوان کرد آب ﻫﺎ ﻋﻼوه ﺑﺮ اﺛﺮات رواﻧﻲ از ﻧﻈﺮ ﺑﺼﺮي دارای جایگاه خاص و ویژه ای هستند.

آب آرام به دلیل شکننده بودن ، ﻛﻮﭼﻜﺘﺮﻳﻦ صدایی ، ﻣﻔﻬﻮم ﺑﺼﺮي آن را ﺑﻬﻢ ﻣﻲ زﻧﺪ .ﭼﻨﻴﻦ آﺑﻲ ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ ﻧﺎﭼﻴﺰي در ﭘﻮﺷﺎﻧﺪن ﺻﺪاﻫﺎي ﻣﺰاﺣﻢ را دارد اﻣﺎ آﺑﻲ ﻛﻪ پویا وروان باشد ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻧﻴﺮوي ﻓﺮاواﻧﻲ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﻠﻨﺪ ﺗﺮﻳﻦ ﺳﺮوﺻﺪاي مزاحم ﺷﻬﺮ را ﺑﭙﻮﺷﺎﻧﺪ .

ﺗﺎﺛﻴﺮآب و آﺑﻨﻤﺎ درﻓﻀﺎي ﺷﻬﺮي
یکی از اهداف معماران و مهندسان در طراحی فضای شهری اﻳﺠﺎد ﺣﺲ آراﻣﺶ و آﺳﺎﻳﺶ ﺑﺮاي مردمﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ؛ به همین منظور ﭘﺎرك ﻫﺎ و ﻓ ﻀﺎﻫﺎي ﺳﺒﺰ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ زﻳﺒﺎﻳﻲ ﻫﺎي ﻃﺒﻴﻌی ، ﺣﺲ ﻣﻄﻠﻮﺑﻲ را به وجود آوردو ﺑﺎﻋﺚ دﻟﭙﺬﻳﺮ ﺷﺪن ﻣﺤﻴﻂ ﮔﺮدد.

آب به عنوانﻋﻨﺼﺮ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﻫﻤﻮاره بخاطر ﺗﺎﺛﻴﺮات سازنده و مثبت در ﻣﺤﻴﻂ زﻳﺴﺖ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ دانشمندانﺑﻮده اﺳﺖ و هموارهﺗﻼش ﻛﺮدﻧﺪ ﻋﻤﻠﻜﺮد آن را درانسان و محیط پیرامونش ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻗﺮار دﻫﻨﺪ. محققان به این نتیجه رسیدند اﺳﺘﻔﺎده از آب که به عنوان عنصر حیاتی شناخته شده است ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺣﺲ زﻳﺒﺎ ﻳﻲ و آراﻣﺶ در جهت سالم سازیﺳﺎزي ﻣﺤﻴﻂ زﻳﺴﺖ ﻧﻴﺰ موثر واقع شودو حرکت مثبتی در جهت کاهش آلودگی هوا انجام شود .

طراحی دکوراسیون با آبنماهای خانگی

آبنماهای خانگی در طرح ها و مدل های مختفی وجود دارند که برای طراحی دکوراسیون داخلی از آنهااستفاده می کنیم .

استفاده از انواع آبنماها مانند آبنمای خانگی در فضای خانه حس آرامش و طراوت را برای شما زنده می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران