شرکت رزمی کاران وسیاه پوشان مدرن گیل سهامی خاص در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی شرکت رزمی کاران وسیاه پوشان مدرن گیل سهامی خاص در رشت

🔴 شرکت رزمی کاران وسیاه پوشان مدرن گیل

🔹 شرکت رزمی کاران وسیاه پوشان مدرن گیل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات پیمانکاری و ساختمانی در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت رزمی کاران وسیاه پوشان مدرن گیل :

۱_اول کارما اجرا برق ساختمان صفرتا صد ویلای آپارتمان وقراردادهای باشرکتها وسازماندها

۲_نصب وراه اندازی دوربین های مداربسته ساختمانهای شخصی وآپارتمانهاو شرکتهاوسازمان ها باقراردادرسمی

۳_لوله کشی وفاضلاب کشی ویلای و آپارتمان ها وتعمیرات وخورده کاری شخصی وشرکت هاواداره هاوسازمان ها

۴_نقاشی کامل وکنف کاری ویلای وآپارتمان هاو شرکتهاوادارهاوسازمان هاباقرادادشرکتی طبق دستورات اداره کار

۵_ قبول نظافت های ویلای وآپارتمان هاوشرکت هاومقازه هاوفروشگاهاوادارات وسازمان ها

۶_جذب نیروی نگهبان

۷_جذب نیروی آقا برای نظافت ساختمان ها

۸_جذب نیرو خانم برای نظافت ساختمان هاوپرستاری بیماران ومریضها وبچه های گوچک
هم روزانه وهم ماهانه وهم سالانه

۹_جذب نیرو آقاوخانم برای تشریفات ومراقبت وآموزش نیرو دریک دوره یک ماهه باهزینه خود نیروومدارک قانونی باتاییدشرکت وبااساسنامه تاییدقوه قضایه

۱۰_ ودرکل فرستاد نیرو جوان وآموزش دیده ورزشی دفاع شخصی برای نگهبانی محلات وساختمان های تازه ساخت ونگهبانی ویلاهای شهری وروستای و اطراف گیلان

۱۱_قردادفرستادن نیرو خانم وآقا برای ویلاهای دورونزدیک بعنوان سویداری

۱۲_ فرستادن نفربرای حفاظتی شخصیتی افراد وقرارداد روزانه هفتگی وماهانه وسالانه

 

دلایل نصب دوربین مداربسته چیست ؟

• ترساندن مجرمین
دوربین مداربسته ای که در محل های مناسب نصب شده باشد مجرم احتمالی را بر آن می دارد تا از انجام جرم دست بردارد و محل دیگری که ضریب امنیتی پایین تری دارد را برای انجام جرم انتخاب نماید.

• جلوگیری از سرقت

طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک نصب دوربین مداربسته میزان متضرر شدن از بابت سرقت های درونی و بیرونی را به نصف کاهش می دهد.

• افزایش بهره وری
بهره وری نیروی کار بزرگ ترین دغدغه ای است که امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است . سیستم های نظارت تصویری کمک می کنند تا حتی در هنگامی که شما ( به عنوان مدیر مجموعه ) در محل حضور ندارید افراد بهترین رفتار کاری را از خود نشان دهند .

• کاهش مسئولیت و بدهی
بسیاری از مجرمین به دنبال کسب سود از طریق ایجاد ادعاهای دروغین علیه شرکت ها می باشند . بدون داشتن شواهد برای دفاع از خود مسئولین این شرکت ها ممکن است بعضاً محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند . دوربین مداربسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود .

• محافظت از اطلاعات
رقبای شما همواره حاضرند هزینه های بالایی را برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت شما بپردازند . دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از دسترسی آن ها و هم چنین قصد آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.

• مدیریت از راه دور
بسیاری از سیستم های امنیتی تصویری مجهز به نرم افزارهایی هستند که قادرند تأسیسات و اماکن متعددی را از یک نقطه رویت کنند . چنین قابلیتی هزینه تجهیزات و هزینه های اضافی مدیریتی شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و به مدیران این امکان را می دهد تا علی رغم درگیری های زمانی و مکانی بر کل محیط کار خود نظارت نمایند.

• ساده سازی عملیات
نظارت تصویری معمولاً در کارخانجات اماکن تولیدی و اجرایی برای مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تأخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد به کار می رود . هم چنین به عنوان چشم بیداری برای ایجاد تأثیر مثبت در روند تولید و حصول اطمینان از تجهیز مناسب عوامل تولید در محیط کار به کار می رود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران