استخدام در دوره ی کارهای هنری در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی استخدام در دوره ی کارهای هنری در رشت

🔴 گالری هنری ماکان

🔹 مختص خانم ها و آقایان

🔹 در شرکت ما آموزش ببینید و درآمد بسیار بالا کسب کنید

🔹 مفتخریم اولین و تنهاترین مجری و مدرس پکیج کامل کارهای تزئینی و هنری ساختمانی هستیم

🔴 تکنیک ها : گچ نقش برجسته مدرن ، نقاشی کلاسیک و رومی سقفی و دیواری ، انواع پتینه کاری ، ورق طلا و نقره ، نقاشی موتیف ، نورپردازی ، رنگ پردازی و تعیین قیمت اصولی و حرفه ای

🔴 شرایط استخدام :

✅ به تمامی هنرجویان که در زمینه هنری به دنبال فعالیت هستند آموزش تخصصی داده میشود و در انتها قرارداد همکاری از طرف شرکت دکوراسیون داخلی منعقد میگردد.

✅ همراه با مدرک بین المللی و قابل استعلام

✅ در طول آموزش هنرجویان بر روی دو تابلوی هنری کار میکنند که در انتها تابلو ها برای خودشان است و ارزش ریالی بالایی دارد

✅ با کمترین هزینه مهمترین تکنیک ها را آموزش ببینید ، مدرک بگیرید و با شرکت ما وارد همکاری مادام العمر شوید با درآمد باور نکردنی

🔴 ظرفیت دوره : ۶ نفر

🔴 مهلت ثبت نام : محدود

برای اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در آگهی تماس بگیرید

 

 

🔸 شماره تماس 09116089010

🔸آدرس رشت – بلواراحمدزاده،میدان شهیدنوری هریس،خیابان امینی،کوچه فجرهشتم

کارآموزی چیست؟

کارآموزی مقدمه خوبی برای ورود به دنیای حرفه ای بازار کار میباشد. معمولا فرایند کارآموزی از آنجایی شروع میشود که شما به یک شرکتی درخواست پذیرش میدهید که جهت کارآموزی، وارد شرکت شوید و توسط یک فرد مجرب درون شرکت آموزش ببینید.

از آنجایی که معدود شرکت هایی وجود دارند که کارآموزان را پذیرا باشند، ممکن است در بدو ورود شما به شرکت و دوران کارآموزی خود، در معرض بسیاری فرصت ها و تهدیدهای یک شرکت قرار داشته باشید تا به شما کمک کند کاری را که قصد بر تخصص یافتن در آن را دارا میباشید، پیدا کنید.

فرایند کارآموزی میتواند رایگان باشد و یا میتواند به ازای کارآموزی مبلغی پرداخت کنید. بهتر است که فرایند کارآموزی در زمینه و یا رشته تحصیلی شما باشد تا پیش زمینه ای نسبت به آن داشته باشید و ممکن است کار شما پاره وقت یا تمام وقت باشد. در این مقاله، ما به 10 مزیت مهم انجام دوره کارآموزی می پردازیم.

فواید کارآموزی
1- دست یافتن به تجربه

مسلما علمی همانند مدیریت، همچون آهن ربایی است که 2 قطب دارد. قطب اول آموزش است و قطب دوم تجربه و بدین معنا است که همانطور که ایجاد اهن ربا بدون 2 قطب امکان پذیر نیست، علم مدیریت هم میبایست همراه با دانش و تجربه در کنار هم باشد.

2- کسب دانش

در زمینه های علمی، تا نتوان آزمایش عملی در یک آزمایشگاه یا شرکتی انجام داد، نمیتوان به برخی از داده ها دسترسی داشت. پس ضرورت یک کارآموزی در زمینه های علمی، دوچندان میشود.

3- کسب رفتار و فرهنگ سازمانی

اگر شما وارد یک سازمان و یا یک شرکت بزرگ شوید شاهد فرهنگ و رفتار سازمانی خاصی میشوید که میتواند برای شما جالب باشد و در زندگی خود به کار گیرید. به عنوان مثال مشورت کردن در سازمان یک امر بدیهی است و پروژه ها طی چندین مرحله مشورت و نظرخواهی از کارکنان صورت میگیرد که خب الگوی صحیحی است حتی در زندگی فردی.

4- تنوع کاری

5- شبکه سازی

6- شناخت نیاز کارفرما

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران