بهترین مرکز فروش و نصب پرده شستشو و تعمیر پرده در تهران – سهروردی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش و نصب پرده شستشو و تعمیر پرده در تهران – سهروردی

🔴 حسن کاوسی

🔹 حسن کاوسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب پرده شستشو و تعمیر پرده در تهران – سهروردی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن کاوسی :

✅ انواع پارچه های ایرانی وترک

✅ حریر ساده مخمل شاین ساده کتان

✅ زبرا چاپی زبرا شرکتی

✅ شستشو زبرا انجام میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09192578159

 

نقش پرده در دکوراسیون داخلی چیست؟

رنگ و جنس پرده
جنس پرده از جمله عوامل کلیدی است چرا که میزان ماندگاری و کارایی پرده را تعیین می کند. اگر پرده بیش از حد ضخیم باشد هنگام جمع بودن جلوه خوبی نخواهد داشت و اگر بیش از حد نازک و سبک باشد، موقع باز بودن آن حالتی را که باید به خود نخواهد گرفت. همچنین در نظر داشته باشید که نور خورشید به مرور زمان بر کاهش کیفیت پرده و ظاهر آن تاثیر می گذارد پس اگر اتاق شما نور طبیعی زیادی دریافت می کند، از انتخاب پرده هایی با رنگ های روشن خودداری کنید چرا که سریع تر تبدیل به پرده هایی رنگ و رو رفته خواهند رنگی که برای پرده های یک منزل استفاده شده است نشانگر حالات روحی و احساسات افراد آن خانه است زیرا میزان نور هر قسمت از خانه بیشتر بوسیله پرده ها کنترل می شود. زیرا نور پردازی بخش بسیار مهمی از دکوراسیون را تشکیل می دهد.

بهتر است برای آرامش بیشتر و حفظ حریم خصوصی در اتاق های خواب از پرده های ضخیم تر با رنگ های تیره تر استفاده می شود. معمولا در انتخاب پرده های اتاق خواب از پرده هایی استفاده میشود که بدوم حلقه بروی میله ی بالای پنجره نصب بطور ثابت نصب می شوند.

نگران پنجره های بزرگ خود نباشید
اغلب افراد از وجود پنجره های بزرگ در اتاق خود استقبال می کنند اما نگرانی ای که ممکن است وجود داشته باشد، در مورد غالب شدن پرده این پنجره در دکوراسیون اتاق است. اگر نمی خواهید چنین اتفاقی بیفتد می توانید از پرده هایی با رنگی مشابه رنگ دیوارهای اتاق استفاده کنید. با این کار تضادی بین پرده و دیوارها ایجاد نخواهد شد و پرده را در دکوراسیون شما تبدیل به عنصری برجسته نمی کند. البته بسیاری از افراد هم به دنبال تبدیل پرده به نقطه کانونی دکوراسیون منزلشان هستند که خب پنجره های بزرگ برای آنها یک فرصت برای رسیدن به این هدف محسوب می شود.

بهتر است برای حفظ سلامت روان در اتاق خواب و اتاق هایی که احتیاج به حریم خصوصی بیشتری دارند از پرده های خاصی استفاده شود که ضخیم ترند و رنگ های تیره تری دارند. دکوراتورها برای اتاق خواب از پرده های رود پاکت استفاده می کنند که بدون حلقه و آویز به طور ثابت روی میله بالای پنجره نصب می شود و حریم خصوصی اتاق خواب را تعیین می کند. برای اتاق های نشیمن و پذیرایی هم می توان از پرده های توری و ابریشمی با رنگ های شاد استفاده کرد که به وسیله حلقه روی میله پرده نصب می شوند و به راحتی می توان برای نورگیری بیشتر اتاق آنها را کنار زد. باید در انتخاب رنگ این نوع پرده ها دقت کرد که مطابقت حداکثری با رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری داشته باشد.

اندازه
طول و عرض پرده در نمای کلی آن تاثیر بسیاری دارد. قبل از نصب آن باید مشخص کنید تا چه اندازه میخواهید با کف اتاق فاصله داشته باشد و عرض آن نیز تا چه اندازه باشد. اگر عرض پرده به اندازه ۵ سانتی متر از هر طرف بیشتر از عرض پنجره باشد بسیار زیباتر و شکیل تر به نظر می آید.

طرح پارچه
انتخاب طرح و بافت پرده ارتباط مستقیمی با دکوراسیون داخلی دارد. با توجه به رنگ المان های موجود در دکوراسیون میتوانید رنگ آن را انتخاب کرده و طرح مناسبی که با آن زمینه رنگ در بازار موجود است را خریداری و با دکوراسیون خانه خود ست کنید.

هارمونی بین پرده و دیگر اجزای دکوراسیون
در هر اتاقی چهار بخش اصلی وجود دارد: کف، سقف، دیوارها و وسایل اتاق. اما تنها یکی از این عناصر می تواند تبدیل به نقطه کانونی دکوراسیون شود و همچون ستاره ای در آسمان دکوراسیون اتاق شما بدرخشد. دیگر عناصر، تکمیل کننده این بخش اصلی خواهند بود پس به عنوان مثال اگر پرده ای گل گلی در اتاق خود دارید نمی توانید مبلی با طرح مشابه در آن اتاق داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران