نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در سراسر کشور

در اصفهان ، بهارستان

معرفی نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در سراسر کشور

🔴 حمیدناطقی

🔹 حمیدناطقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدناطقی :

✅ نصب وتعمیرات پکیج وآبگرمکن دیواری

✅ تعمیرات پکیج وآبگرمکن دیواری وسرویس گازسوز

✅ انواع سرویس دوره ای

✅ نصب انواع رادیاتور

✅ عیب یابی تخصصی پکیج وآبگرمکن دیواری

✅ سرویس وتعمیرات انواع کولرآبی

✅ بامهارت ودقت بالا

✅ قیمت مناسب ناطقی

و….

 

🔸 شماره تماس 09396239699

🔸آدرس اصفهان

آبگرمکن دیواری چیست؟

آبگرمکن دیواری که با نام آبگرمکن بدون مخزن هم شناخته می‌شود، وظیفه گرم کردن آبی که از طریق لوله‌های آب به خانه منتقل شده و مورداستفاده قرار می‌گیرد را بر عهده دارد. شیوه کار کردن این آبگرمکن ها به این صورت هست که آب سرد وارد آبگرمکن می‌شود و از کویل یا لوله‌های فلزی که داخل آبگرمکن قرار دارد عبور می‌کند. دراین‌بین مشعل گازی که در زیر لوله‌ها قرار دارد، با گرمایی که شعله آن تولید می‌کند لوله‌ها را گرم کرده و درنتیجه دمای آب درون لوله‌ها نیز بالا می‌رود. در بعضی مدل‌ها هم کویل توسط انرژی الکتریکی داغ شده و آب را گرم می‌کند.

مزایای آب گرمکن دیواری

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها

مزیت اصلی آبگرمکن های دیواری این است که انرژی کمتری نسبت به آبگرمکن های مخزن دار مصرف می‌کنند و درنتیجه در طولانی‌مدت هزینه‌های مصرف انرژی را کاهش می‌دهند. گفته می‌شود که آبگرمکن های دیواری می‌توانند ۵۰% – ۸% نسبت به سایر آبگرمکن ها در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

استفاده از آب گرم بدون محدودیت

این سناریو را در نظر بگیرید: بعد از یک مسافرت طولانی خانوادگی به خانه برمی‌گردید و همه اعضای خانواده اعلام می‌کنند که به حمام احتیاج دارند. بعد از پنجمین حمام آب گرم تمام می‌شود و نفر آخر مجبور می‌شود با آب سرد حمام کند! بااین‌حال اگر یک آبگرمکن دیواری داشته باشید هیچ‌وقت در این وضعیت گیر نخواهید کرد. هر یک از آبگرمکن های دیواری حد مشخصی برای تولید جریان آب گرم دارند.

اشغال کردن فضای کمتر

اگر خانه شما فضای محدودی دارد، آبگرمکن دیواری می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این نوع آبگرمکن روی دیوار نصب می‌شود و فضای بسیار کمتری را نسبت به آبگرمکن مخزن دار اشغال می‌کند. برای آن‌که درک بهتری از تفاوت اندازه‌های آبگرمکن مخزنی و دیواری داشته باشید این را در نظر بگیرید که یک آبگرمکن مخزنی حدود ۱۵۰ سانتی‌متر ارتفاع و ۵۰ سانتی‌متر قطر دارد. درحالی‌که یک آب گرمکن دیواری متوسط حدود ۷۰ سانتی‌متر طول، ۴۵ سانتیمتر عرض و ۲۵ سانتی‌متر ارتفاع دارد. همچنین آبگرمکن دیواری مکعب مستطیل شکل است که در مقایسه با آبگرمکن مخزنی استوانه‌ای شکل، فضای کمتری را اشغال می‌کند و می‌توان آن را داخل کابینت قرارداد.

کم بودن احتمال نشت آب به بیرون و انفجار بدنه

یکی از بزرگ‌ترین ریسک‌های استفاده از آبگرمکن مخزن دار جمع شدن و ته‌نشینی املاح معدنی موجود در آب در داخل بدنه آن پس از مدت طولانی استفاده است. این مواد ته‌نشین شده درنهایت باعث گرفتگی لوله‌ها و خوردگی بدنه می‌شوند که این خود به نشت کردن آب به بیرون مخزن منتهی می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران