بهترین مرکز فروش ضایعات در رفسنجان و سراسر کشور

در کرمان ، رفسنجان

معرفی بهترین مرکز فروش ضایعات در رفسنجان و سراسر کشور

🔴 حسین فدایی

🔹 حسین فدایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ضایعات در رفسنجان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین فدایی :

✅ تتروپک از جنس کارتون و تتروپک رول

✅ ۳۰تن موجود

✅ باقیمت مناسب

✅ فروش درسراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09139931740

🔸 آدرس  رفسنجان

ضایعات غیرفلزی چیست؟

ضایعات غیرفلزی یکی از بزرگ ترین دسته های ضایعات است که شامل تمامی ضایعات پلاستیکی، ضایعات پلیمری، خرده شیشه، ضایعات پت زنده و پرسی، کتاب و کاغذ و … می شود. خرید و فروش این دسته از ضایعات به صورت عمده در اکثر مکان های تبادل ضایعات، صورت می گیرد و به قیمت خوبی نیز مبادله می شود. همین امر سبب شده که توجه ویژه ای به ضایعات غیرفلزی شود. ضایعات آنلاین نیز از این قاعده مستثنا نیست و بخش اعظمی از تبادلات خود را به ضایعات غیرفلزی اختصاص داده است؛ افراد از اقصی نقاط کشور برای معرفی خود و خدمات شان به این سایت مراجعه کرده و در بخش درج آگهی خرید و فروش، آگهی های خرید و فروش خود را به راحتی به ثبت رسانده و بهترین خریدار و فروشنده را می یابند.

ضایعات پلاستیک

ضایعات پلاستیک طیف گسترده‌ای از مواد پلیمری راشامل می شود که در۷نوع پلاستیک عمومی و۴نوع پلاستیک تخصصی تقسیم می‌شوند. پلاستیک های PET، HDPE، LDPE، PP، PS، از پلاستیک های عمومی شناخته شده هستند.

ضایعات پلیمر
پلیمرها موادی ترکیبی از مولکول های کوچک هستند که امروزه نقش مهمی در زندگی روزمره ایفا می کنند. دو نوع مهم و پرکاربرد پلیمرها شامل پلیمرهای تک بعدی که به پلیمرهای ترموپلاستیک معروف اند و دارای توانایی ذوب مجدد هستند و پلیمرهای سه بعدی فاقد قابلیت ذوب مجدد و با نام پلیمر ترموست، می باشند. این پلیمرها به دلیل کارکرد فوق العاده ای که در صنعت دارند بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند و ضایعات پلیمری فراوانی را وارد چرخه ی معیوب زباله ها کرده اند.

ضایعات خرده شیشه

شیشه و خرده شیشه از مهم ترین ضایعات دسته ی ضایعات غیرفلزی هستند که امروزه به وفور در بازارها مبادله می شوند، این ضایعات به دلیل قابلیت بازیافتی که دارند بسیار ارزشمند هستند و روزانه هزاران تن از ضایعات خرده شیشه مورد معامله قرار می گیرد؛

ضایعات پت زنده و پرسی
پت های مواد پلاستیکی هستند که در ساخت ظروف پلاستیکی و بطری آب‌های معدنی و نوشابه از آن‌ها استفاده می‌شود. با رشد جمعیت و علاقه ی افراد به مصرف این نوشابه ها و آب های معدنی ضایعات پت فراوانی به زباله های شهری اضافه شده است که جمع آوری، تفکیک و بازیافت این ضایعات به معضلی برای کشورها بدل شده است. ضایعات آنلاین با خریدو فروش این ضایعات پت زنده و پرسی یکی ازبزرگ‌ترین معضلات افراد شاغل دراین حیطه رارفع کرده‌است. و بهترین و منصف ترین خریدار و فروشنده را با توجه به شرایط تان به شما معرفی می کند.

ضایعات کتاب و کاغذ
ضایعات کتاب و کاغذ یکی دیگر از بخش های بزرگ و اعظم ضایعات غیرفلزی را تشکیل می دهند که به دلیل حجم بالایی که اشغال می کنند همواره مشکل بزرگی برای فروشندگان این ضایعات ایجاد می کنند.

بازیافت این ضایعات غیرفلزی علاوه بر کمک بسیار بزرگی که به حفظ محیط زیست، جلوگیری از قطع درختان و کاهش زباله های شهری می کند به ایجاد شغل و گردش و رونق چرخ اقتصادی نیز کمک شایانی می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران