بهترین مرکز خرید و فروش ضایعات سنگین و سبک فلزات ، پلاستیک و کارتن در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز خرید و فروش ضایعات سنگین و سبک فلزات ، پلاستیک و کارتن در کرمانشاه

🔴 حاج جعفر یوسفی

🔹 حاج جعفر یوسفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش ضایعات سنگین و سبک فلزات ، پلاستیک و کارتن در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حاج جعفر یوسفی :

✅ خرید و فروش ضایعات سنگین و سبک

✅ صفر تا صد کل فلزات پلاستیک کارتن وسیله حمل ونقل

✅ کادر مجرب قیمت به عمده وبالای روز

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۴۰۴۶۱۱۹۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۸۴۳۱۰۳۵یوسفی

🔸 آدرس  کرمانشاه خیابان زندان خیابان گاز پرکنی

 

ضایعات پلاستیکی شامل چیست؟

اگر اطراف خود را نگاهی بی‌اندازید، متوجه می‌شوید پر از ظروف پلاستیکی، کیسه نایلون، درب پوش پلاستیکی و انواع بطری نوشابه، روغن و… است که همگی از از جنس پلاستیک یا مواد پلیمری هستند. تمامی انواع ظروف، بطری ها و هر گونه وسیله ای که از جنس پلاستیک باشد پس از خراب شدن و دور ریختن بعنوان ضایعات پلاستیکی شناخته می‌شود. به دلیل کسترش بازیافت پلاستیک، ضایعات پلاستیک و انواع مواد بازیافتی حاصل از آن چون گرانول و…. به عنوان پردرآمدترین و پر اهمیت‌ترین ضایعات غیر فلزی شناخته می‌شود. یکی از ضایعات غیر فلزی که خرید و فروش زیادی در بازار دارد و بعنوان یک ماده ضایعاتی با قیمت بالا محسوب می‌شود. همین ضایعات پلاستیکی است که شما به راحتی می‌توانید با بازیافت آن انواع مواد قابل استفاده را استخراج کنید و مجددا تمامی این مواد پلاستیکی را وارد صنعت کنید که یکی از نمونه‌های آن وجود انواع بطری‌های نوشابه و روغن است که پت نامیده می‌شود.

دسته بندی ضایعات پلاستیکی از نظر جنس
ضایعات ترموپلاست
پلاستیک‌های مصرفی دارای انواع مختلفی هستند که 90 درصد از آن‌ها از نوع ترموپلاست هستند که پلی اتیلن در این دسته قرار دارد. در مورد ویژگی این دسته از ضایعات باد بگوییم که بازیافت به طریقی قابل انجام است که هیچ گونه تغییری در خواص آن‌ها ایجاد نمی‌شود اما هنگامی که با حرارت و اعمال نیرو مواجه می شوند دچار تغییر شکل شده و بعد از سرد شدن شکلی تازه به خود می‌گیرند.

ضایعات ترموست
این دسته از ضایعات دارای ساختار قوی هستند که در صنعت برق و الکترونیک بسیار کاربرد دارند. از جمله محصولاتی که با این دسته از مواد قابل تولید هستند، کلید ها و پریز‌های برق هستند.

ضایعات الاستومر
الاستومر شامل زنجیره‌ای بلند و پیچیده است و می‌تواند تا چندین برابر طول خود کش آید، الاستومتر و یا همان لاستیک طبیعی است. از جمله ضایعات این دسته، ضایعات طبیعی NR و NBR است.

انواع ضایعات پلاستیکی بر اساس کاربرد
انواع ضایعات پلاستیکی به هفت دسته قابل تقسیم است که هر یک از آن‌ها کاربرد و دوام متفاوتی دارند. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ضایعات پلاستیکی گروه اول یا پت (پلی اتیلین ترفتالات)
این ضایعات یکی از ایمن ترین مواد زائد پلاستیکی هستند که برای ساخت انواع بطری‌های روغن ، نوشابه و آب معدنی استفاده می‌شود. PET مخفف پلی اتیلن ترفتالات است که قبلاً به عنوان ماده الیاف پلی استر در صنایع غذایی و نساجی مورد استفاده قرار می‌گرفت. به دلیل شفافیت بالا ، مقاومت در برابر ضربه و همچنین گاز و رطوبت بالا در نوشیدنی‌ها، از سال 1980 برای ساخت انواع بطری‌ها استفاده می‌شود.

ضایعات پلاستیکی گروه دوم یا پلی اتیلن سنگین (HDPE)
این نوع ضایعات پلاستیکی ایمن است که رنگ آن مات است و در ساخت انواع ظروف مایع ظرفشویی استفاده می‌شود. این پلاستیک ها برای فرآیند بازیافت کاملا مناسب هستند و از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند.

ضایعات پلاستیکی گروه سوم پلی وینل کلرید یا پلیمر پلاستیک سازی
آن‌ها از جمله موادی هستند که به راحتی قابل بازیافت نیستند. و از این پلاستیک‌ها برای ساخت انواع لوله‌های پلیکا و ساخت بطری‌های روغن مایع استفاده می‌شود. به دلیل انتشار مواد شیمیایی در pvc هنگام گرم شدن ، این پلاستیک‌ها نباید در معرض گرما قرار بگیرند.

توجه: ظروف پلاستیکی pvc را در مایکروویو قرار ندهید.

ضایعات پلاستیکی گروه چهارم یا پلی اتیلنی سبک (LDPE)
این دسته شامل کیسه‌های نایلونی است که کاملاً ایمن هستند اما کاملاً قابل بازیافت نیستند، بنابراین بهتر است این ضایعات به فروش نرسد. این نوع پلاستیک‌ها از پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده اند.

ضایعات پلاستیکی گروه پنجم یا پلی پروپیلن (PP)
ظروف ماست، ظروفی با دهانه‌های باز و حتی نی نوشابه از جمله این پلاستیک‌ها هستند که از پلی پروپیلن ساخته شده اند.کاملاً ایمن بوده و در دسته پلاستیک‌های ضایعات قرار دارند که به راحتی قابل بازیافت هستند.

ضایعات پلاستیکی گروه ششم یا پلی استایرن (PS)
ظروف یکبار مصرف یکی از این پلاستیک‌ها است که با نام پلی استایرن شناخته می شود.این پلاستیک‌ها با گرم شدن مواد سمی آزاد می‌کنند.این پلاستیک‌ها از پلاستیک‌های بازیافتی ضایعات هستند.

ضایعات پلاستیکی گروه هفتم پلی کربنات (PC)
موادی که از قاب کامپیوتر گرفته شده و برای ساخت ظروف غذا استفاده می‌شود از این دسته پلاستیک‌ها است. استفاده از این مواد پلاستیکی برای ساخت ظروف غذا توصیه نمی‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران