بهترین خریدار ضایعات در یزد

در یزد ، یزد

معرفی بهترین خریدار ضایعات در یزد

🔴 امین دهقان

🔹 امین دهقان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امین دهقان :

✅ خرید ضایعات به نرخ روز درمحل

✅ آماده برای عقد و قرار داد با شرکت ها و یا ارگانهای دولتی در خدمتم .

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  یزد بلوار دشتی کوچه ۱۸

ضایعات چیست؟

به طور کلی ضایعات به محصولات و تولیداتی در صنعت و یا یک تولیدی و کارخانه اطلاق می شود که یا دارای نقصی در تولید می باشند که قابلیت فروش در بازار را نداشته و قابلیت استفاده را ندارد. و یا به تجهیزات و موادی اطلاق میشود که در اثر آسیب و یا پایان یافتن عمر مفید خود قابلیت خود را از دست داده و دیگر در محل مورد نظر نمی توان از آن استفاده کرد.

ضایعات معمولا ارزش آلیاژی و ترکیبی بالایی داشته و قابلیت فروش را دارند. و این مواد همواره مشتری پرو پا قرص برای خرید دارند. برخی از این ضایعات در برخی صنایع به خط تولید بازگشته و قابلیت استفاده به عنوان مواد اولیه را دارند مانند: صنایع فولاد و آهن و تولید مقوا. و در برخی صنایع این مواد دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و بایستی به فروش برسد و یا از بین برود.

انواع ضایعات
ضایعات در صنایع مختلف تعاریف متفاوتی دارد به عنوان مثال ضایعات ایجاد شده در صنعت فولاد و آهن با این مورد مشابه در صنعت پلاستیک متفاوت است. و در برخی صنایع مانند: صنایع پزشکی و بیولوژیک باید با ضایعات ایجاد شده متفاوت برخورد کرد. در این بخش به انواع ضایعات و نحوه برخورد با آنها اشاره خواهیم کرد:

ضایعات آهن
این نوع از ضایعات جزء با ارزشترین و در عین حال بیشترین نوع تولید شده در صنعت می باشند. این موارد ذکر شده ممکن است در یک کارخانه بر اثر فرایند ناقص تولید ایجاد شوند و یا در کارخانه دیگر تجهیزات و قطعاتی باشند که کارایی خود را ازدست داده اند. این موارد به هر ترتیب که ایجاد شده باشند بسیار با ارزش بوده و همواره خریدار دارند زیرا به عنوان خوراک و مواد اولیه کارخانجات ذوب آهن مورد استفاده قرار می گیرند. این ضایعات خود به چند نوع تقسیم می شوند که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد:

ضایعات روغنی آهن
این نوع از مواد از ورق هایی ایجاد می شوند که دارای ضخامت کمتر از 1 میلیمتر هستند. و در روند تولید دچار نقص و مشکل شده اند.

ضایعات آهنی سوپر ویژه یا عالی
این مواد که جز با ارزشترین نوع موارد ذکر شده می باشند. از محصولاتی مانند: ورق روغنی با ضخامت بالاتر از 1 میلیمتر رنگ خورده، خرده میلگرد، نبشی و ناودانی ایجاد می شوند. که دارای ارزش بالا بوده و عمدتا به خط تولید و یا خط مواد اولیه باز می گردند.

ضایعات آهنی ویژه
این مورد هم دارای ارزش بالایی هستند ولی نه به اندازه مورد قبلی و معمولا از محصولاتی که در ساخت مسکن استفاده می شوند و دارای ابعاد و سایز بزرگتری هستند تولید می شوند مانند: تیرآهن، خرده‌های میلگرد با ابعاد بزرگ‌تر، قوطی و پروفیل و موادی که در ساخت در و پنجره استفاده می شوند نیز جزو این دسته قرار می گیرند. این ضایعات هم ارزش بالایی داشته و هم می توانند به چرخه تولید بازگردند و هم میتوانند جز مواد اولیه در تولید مواد مورد استفاده قرار گیرند.

ضایعات آهنی درجه 1
این نوع از پسماند های صنعتی معمولا در اثر تولید ایجاد نمی شوند. و عمدتا از تجهیزات و وسایلی تشکیل می شوند که کارایی خود را از دست داده اند. مانند: سیم و مفتول‌های کلافی شکل، بدنه‌ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر این مواد عمدتا عاری از آلومینیوم هستند. و این ضایعات دیگر به خط تولید باز نخواهند گشت بلکه تنها می توان از این موارد برای استفاده از خوراک یا مواد اولیه کارخانه های ذوب آهن استفاده کرد. ارزش این نوع از مواد هم بالا می باشد و عمدتا خریدار خوبی دارند.

ضایعات آهنی درجه 2
این مورد هم مانند مورد قبلی از تجهیزات از کار افتاده و محصولات در اصطلاح خراب تشکیل یافته با این تفاوت که این مواد از ترکیب کم ارزش تری نسبت به مورد قبلی تشکیل شده است. این مواد شامل: اگزوز و بدنه‌ ماشین، بشکه، کمد و بدنه‌های بزرگ و توری مرغداری می شود. این مواد با توجه به ماهیت خود نیز می توانند در برخی از صنایع به عنوان مواد اولیه استفاده شوند. ولی در این مورد محدودیت هایی وجود خواهد داشت. به همین دلیل قیمت این نوع ضایعات نسبت به موارد قبلی کمتر می باشد.

ضایعات آهنی درجه 3
این نوع از ضایعات آهن با کمترین کیفیت و ترکیباتی با ارزش کمتر هستند. این نوع از محصولات ممکن است در اثر روند ناقص تولید ایجاد شده باشند و یا از محصولات و تجهیزاتی باشند که عمر مفید آنها به پایان رسیده و دیگر کارایی ندارند. از انواع این مواد می توان به موارد زیر اشاره کرد: حلب، سیم، اگزوز و فیلتر نسوخته

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران