بهترین مرکز خرید ضایعات فلزی ( آهن مس زرد آلمینیوم ) در آبادان و خرمشهر

در خوزستان

معرفی بهترین مرکز خرید ضایعات فلزی ( آهن مس زرد آلمینیوم ) در آبادان و خرمشهر

🔴 مرتضی محمودی

🔹 مرتضی محمودی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات فلزی ( آهن مس زرد آلمینیوم ) در آبادان و خرمشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرتضی محمودی :

✅ خرید ضایعات آهن مس زرد آلمینیوم آلمینیون شیرآلات کولر یخچال سوخت

✅ خرید از تمامی ارگانهای دولتی و شخصی وغیر

✅ با ترازو دیجیتال تسویه در محل شما فقط با ما تماس بگیرید ما در محل

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تفاوت ضایعات و زائدات چیست؟

برخی از افراد تصور می کنند ضایعات و زائدات یک مفهوم یکسان هستند ولی این یک تصور کاملا اشتباه است. در زیر می توانید با تفاوت ضایعات و زائدات آشنا شوید :

ضایعات چیست :
همانطور که گفتیم ضایعات به موادی گفته می شود که بر اساس استانداردهای تولید محصولات فولادی معیوب محسوب می شوند و به همین دلیل هم وارد فرآیند تولیدی (مانند نورد) نمی شوند و امکان دارد آنها را به عنوان قراضه های آهنی بفروشند. ضایعات بعد از ایجاد شدن یا به عنوان پسماند دور ریخته می شوند و یا بازیافت شده و برای ساخت یک محصول دیگر یا همان محصول اولیه مورد استفاده قرار می گیرند.

زائدات چیست :
زائدات پسماند مواد اولیه ای هستند که برای تولید ورق های آهنی (زائدات ناشی از برش ورق های آهنی) به کار می روند. تفاوت زائدات با ضایعات این است که امکان استفاده دوباره از زائدات در فرآیند تولید وجود ندارد. در کل می توان گفت که زائدات معمولا پسماند مواد اولیه ای هستند که در تولید محصولات مورد استفاده قرار می گیرند ولی ضایعات به محصولاتی گفته می شود که استانداردهای محصولات اصلی و سالم را ندارند و در برخی موارد حتی به فروش می رسند. همچنین می توان گفت ضایعات امکان بازیافت و بازگشت به چرخه تولید را دارد ولی امکان بازگرداندن زائدات به چرخه تولید به هیچ وجه وجود ندارد. (جهت خرید و بررسی به قیمت ورق مراجعه نمایید)

منابع قراضه ها
در کل دو نوع منبع برای تامین قراضه ها وجود دارد که شامل قراضه های برگشتی خط و قراضه های خریدرای شده هستند. در ادامه می توانید مشاهده کنید که ویژگی های ضایعات آهن چیست :

1. قراضه برگشتی خط :
احتمالا می توانید با توجه به نام این نوع قراضه ها منبعی که از طریق آن تهیه می شوند را هم حدس بزنید. قراضه های برگشتی خط درواقع به ضایعاتی گفته می شود که در طی عملیات تولید محصولات فولادی یعنی فرآیند نورد ایجاد می شوند. این نوع ضایعات آهنی از جمله بهترین قراضه های موجود در بازار هستند زیرا می توان به راحتی و با انجام عملیات جوشکاری بر روی آن ها, این ضایعات را به نوعی بازیافت کرد و در کوره های قوس الکتریکی به کار برد. البته در برخی موارد قراضه برگشتی به دلیل داشتن آلودگی بالا نمی توانند به همین راحتی بازیافت شوند و باید آنها را پاکسازی کرد.

2. قراضه خریداری شده :
همانطور که توضیح دادیم گاهی اوقات ضایعات آهن از پسماند محصولات فولادی که در صنایع به کار می روند ایجاد می شود. به این نوع قراضه ها که از فروشنده خریدرای می شوند قراضه خریداری شده می گویند. قراضه های خریداری شده ممکن است از کالاهایی مانند اتومبیل ها یا برخی از لوازم خانگی تهیه شده باشند و یا از تجهیزاتی که در صنایعی مانند ساختمان سازی و پل سازی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع قراضه ها را باید قبل از استفاده طی عملیاتی آماده کرد. (جهت مطالعه بیشتر به ورق در صنعت خودرو مراجعه نمایید)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران