بهترین مرکز طراحی و ساخت انواع استخر و فضای سبز به سبک های مختلف در گیلان – انزلی

در گیلان ، بندرانزلی

معرفی بهترین مرکز طراحی و ساخت انواع استخر و فضای سبز به سبک های مختلف در گیلان – انزلی

🔴 گروه طراحی و اجرای تخصصی استخر و فضای سبز ناژو

🔹 گروه طراحی و اجرای تخصصی استخر و فضای سبز ناژو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت انواع استخر و فضای سبز به سبک های مختلف در گیلان – انزلی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

✔گروه طراحی و اجرای تخصصی استخر و فضای سبز ناژو , طبیعت را به خانه شما می آورد.
-صفر تا صد طراحی و ساخت انواع استخر , برکه , آبشار , آبنما و تجهیزات آبی
-طراحی و اجرای محوطه سازی و فضای سبز به سبک های مختلف (انگلیسی ، مدرن ، سنتی ، ژاپنی ، بیابانی و … )
-طراحی و اجرای انواع آلاچیق ، پرگولا ، آبنما ، روف گاردن ، آتشدان ، جکوزی ، زمین بازی ، دیوار سبز ، کف سازی ، طاق و …

🔹 ناژو به صورت تخصصی و با استفاده از جدیدترین متود های مهندسی منظر , گیاه شناسی و عمران و معماری , طراحی و اجرای باغ و محوطه شما را از صفر تا صد بر عهده می گیرد.

🔹 گروه ناژو مجمع کاملی از طراح , باغبان و مهندسان اجرایی مجرب است که شما را از کار با افراد مختلف و هزینه و زمان اضافه بی نیاز می کند.

🔹 ما نیاز های باغ شما را می شناسیم و بهترین ها را با نازل ترین قیمت ها برایتان به ارمغان می آوریم

🔹 جهت سفارش و مشاوره با ما 📱تماس بگیرید

( مشاوره با احترام برای همه رایگان است )

🌿پیروز باشید🌿

 

🔸 با مدیریت  بهرنگ آقاجانی

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

اهمیت و کارکردهای مهم فضای سبز شهری چیست؟

امروز مفهوم شهرها بدون فضای سبز مؤثر در اشکال گوناگون آن دیگر قابل تصور نیست. پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی‌های معضلات زیست محیطی آنها موجودیت فضای سبز و گسترش آن را برای همیشه اجتناب‌ناپذیر کرده‌اند. شهرها به عنوان کانون‌های تمرکز فعالیت و زندگی انسان‌ها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تضمین کنند چاره پیکره یگانه شهر‌ها در متابولیسم آنها نقش اساسی دارند که کمبود آنها می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهری به وجود آورد. توجه به فضای سبز به طور عام به عنوان ریه‌های تنفسی شهرها تعریف اغراق آمیزی از کارکرد آن نیست. بلکه این شبیه بیان‌کننده حداقل کارکرد آن در مفهوم اکولوژیک شهرها به شمار می‌رود.

این فضاها هم از دیدگاه تأمین نیاز‌های زیست محیطی شهرنشینان و هم از نظر تأمین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی آن جایگاهی در خور اهمیت دارد. در اینجا به مهمترین کارکرد‌های فضاهای سبز در شهر‌ها اشاره می‌شود.

١.کارکرد تفریحی: پارک‌ها بهترین محل برای آرامش و رفع خستگی هستند. امروزه کارکرد تفریحی پارک‌ها و فضای سبز جایگزین بخشی از کارکردهای تفریحی خانواده روابط همسایگی و محلی، بازار و … شده است.

٢. کارکرد بهداشتی: پارک‌ها و فضای سبز را می‌توان در زمره مراکز تأمین‌کننده بهداشت و جان و روان افراد دانست. نقش گسترده فضای سبز در تمرکز اعصاب بر کسی پوشیده است.

٣. کارکرد ارتباطی: پارک‌ها زمینه‌ساز روابط نانوشته سازمان یافته‌ای هستند که با توجه به نیاز‌های اقشار مختلف اجتماعی شکل می‌گیرد و دوام می‌یابد.

۴. کارکرد آموزشی: بازی و سرگرمی در آموزش و پرورش جسم و ذهن کودکان سهم مؤثری دارد. پارک‌ها هرچند وسایل بازی اندکی دارند، زمینه کسب مهارت و خلاقیت را برای کودکان فراهم می‌سازند.

۵. کارکرد خرید و فروش: به رغم اینکه پارک‌ها جایگاه گردش و آرامش هستند به دلیل حضور گسترده مردم در آنها جای مناسب و پررونقی برای عرضه کالاهای مختلف مورد نیاز گردشگران هستند.

عملکرد‌های فضای سبز را می‌توان به چهار دسته کلی تقسیم کرد.

١. فضای سبز عمومی: اینها فضاهای سبز شهری و پارک‌ها هستند که عملکرد‌های اجتماعی دارند. این فضاها برای عموم مردم در گذران اوقات فراغت تفریح گردهمایی‌های اجتماعی و فرهنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

٢. فضای سبز نیمه نیمه: این فضاها نسبت به فضاهای عمومی محدودترند. مانند محوطه‌های باز بیمارستان‌ها، ادارات دولت و نظایر آن

٣. فضای سبز معابر و خیابان‌ها: از جمله فضاهای سبز شهری‌اند که به طور معمول درختکاری حاشیه باریکی از حد فاصل پیاده‌رو و سواره را تشکیل می‌دهد.

۴. فضای سبز خصوصی: شامل کلیه فضاها از جمله باغچه‌ها و باغ‌های موجود در شهر است که استفاده آن محدود به مالکان آن می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران