خدمات کشاورزی و باغبانی ایران سبز در گرگان

در گلستان ، گرگان

معرفی خدمات کشاورزی و باغبانی ایران سبز در گرگان

🔴 حسن کاظمی

🔹 حسن کاظمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات کشاورزی و باغبانی در گرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن کاظمی :

✅ باغبانی از قبیل طراحی فضای سبز ،نمای باغچه،هرس درختان میوه تخصصی،هرس کاج زینتی،وگلکاری فضای سبز

✅ کشاورزی=سمپاشی باغات میوه، علفتراشی زمین باغی، شخم زدن زمین باغی با دستگاه کولتیواتور

✅ تولید نهال زیتون تلخ به صورت گلدانی و زمینی ، تولید نهال انار ملس ممتاز زمینی وگلدانی در چهار فصل سال عرضه میگردد

و…

 

🔸 شماره تماس 09118737375

🔸 شماره تماس 09392142834

🔸 آدرس گرگان

 

ضرورت سمپاشی مرکبات چیست؟

بارها این اتفاق افتاده است که وقتی پرتقال یا مرکبات دیگر پرورش می دهیم به سایز و کیفیت مورد نظر نمی رسند. در این زمینه دو موضوع مهم مطرح است.
موضوع اول حشرات، باکتریها، ویروس ها و همینطور قارچ هایی هستند که به مرکبات حمله می کنند، در صورتی که در پروسه پرورش مرکبات به این موارد دقت نشود شاهد عدم رشد مناسب مرکبات هستیم.
مورد دوم علف های هرز و گیاهان مزاحم همسایه هستند که سبب می شود سمپاشی مرکبات اهمیت پیدا کند. سمپاشی مرکبات در واقع روشی است که به واسطه آن از ریشه، ساقه، گیاه و میوه حفاظت شود. در این زمینه سهل انگاری نکنید.

بهترین زمان سم پاشی مرکبات

در یک بررسی کلی مشخص شد که سمپاشی مرکبات از اواخر خرداد آغاز می شود و معمولاً تا اواسط مهر نیز به طول می انجامد. در پروسه سمپاشی مرکبات باید هر ۱۵ روز یکبار عملیات سم پاشی صورت بگیرد.
در خصوص بهترین زمان از شبانه روز برای عملیات کوددهی مرکبات و یا سم پاشی، بستگی به فصل دارد. مثلاً اگر قرار به سم پاشی تابستانه باشد چون سم ها بیشتر به صورت حشره کش هستند، بهترین زمان صبح یا عصر خواهد بود. سموم در دمای ۱۵ الی ۲۸ درجه بهترین تاثیر را دارند. بنابراین ۹ الی ۱۰ صبح و ۱۸ الی ۱۹ عصر بهترین گزینه برای سمپاشی مرکبات در فصل تابستان است.
دقت داشته باشید که یک سری شته و کرم ها هستند که معمولاً در بازه زمانی دو هفته ای به مرکبات حمله می کنند این آفات به طور کلی بخش های داخلی برگ و ساقه ها را هدف قرار می دهند. سمپاشی مرکبات سبب می شود که چنین آفاتی پیش از اینکه به میوه بروند از بین بروند و شاهد برگ های تازه و جوانه زده باشیم.
بگذارید بهترین زمان سمپاشی مرکبات را از یک نگاه دیگر بررسی کنیم. باید هر سال یک بار در فصل بهار، کلیه درختان مرکبات سم پاشی شوند. معمولاً سم پاشی مرکبات در این فصل سبب می شود که گیاه از شپشک های نباتی و قرمز در امان باشد. دقت کنید که سمپاشی مرکبات در زمستان با هدف اینکه میوه خوبی در بهار وجود داشته باشد عملاً اشتباه است. باید خطر سرمای شدید زمستان از بین رفته باشد تا پروسه سمپاشی مرکبات به دقت صورت بگیرد. اگر زمان اشتباهی را انتخاب کنید مانع از رشد جوانه می شود.
در صورتی که از روغن سم پاشی استفاده می شود باید با قارچ کش ها حداقل دو هفته فاصله ایجاد شود و نباید این دو مورد یک بازه زمانی استفاده شود.
در صورتی که از حشره کش های فسفره به خصوص کلرپیریفوس استفاده می کنید بهار بدترین زمان سم پاشی است چون گیاه به کل از بین می رود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران