نماکار سنگ و سفال در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی نماکار سنگ و سفال در کرمان

🔴 رضانوروزی

🔹 رضانوروزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمامی خدمات نماکاری سنگی و سفالی ساختمان در سراسر کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضانوروزی :

✅ اجرای انواع نمای سفالی وسنگی

✅ (رومی)بصورت حرفه ای بابهترین قیمت

✅ باده سال سابقه کاری

و…

 

🔸 شماره تماس

🔸 آدرس کرمان جاده تهران قایم آباد قایم 8 یلاعیه غربی جنب رستوران شب نشین

 

مزایای آجر سفال نما که در نمای خارجی ساختمان  چیست؟

مزایای آجر سفال نما که در نمای خارجی ساختمان استفاده می شوند:

دوام

آجرهای سفالی نما در دمای بالا کلسین می شوند به طوری که ضد آب و هوا و ضد خوردگی هستند. این آجرها به طور کلی دارای نرخ جذب آب بیش از 8 نیستند ، بنابراین در برابر چرخه های انجماد و ذوب بسیار مقاوم هستند.

عایق حرارتی عالی

ویژگی های قابل تنظیم درجه حرارت مخصوص آجرهای نما باعث می شود فضای اتاق در تابستان خنک و در زمستان گرم شود.

افزایش کارایی ساخت و ساز

فرایند ساخت بسیار ساده است زیرا آجرهای نما در لایه خارجی دیوار نصب شده است ، در حالی که هم عایق حرارتی و هم دکوراسیون در یک مرحله رقابت می کنند. در همین حال ، کارایی ساختمان را می توان تا حد زیادی افزایش داد زیرا بدنه دیوار و اثاثیه به طور همزمان تکمیل می شوند.

ایمنی بالا

آجرهای سفال نما در بالای 1100 درجه سانتیگراد محاسبه می شوند تا مواد خود قابل اشتعال نباشند.

پایداری و نگهداری کم

آجرهای سفالی نما سازگار با محیط زیست هستند و می توان دوباره از آنها استفاده کرد. آنها در جو محو نمی شوند و در عوض قدیمی تر می شوند. پس از نصب صحیح ، نیازی به تعمیر و نگهداری نیست.

آجرهای سفالی مدتهاست که به عنوان مصالح ساختمانی تحمل بار فوق العاده مورد استفاده قرار می گیرند. آجرهای نما از نظر تحمل بار ، جلوه سایه و شدت رنگ نیز عملکرد خوبی دارند. با آجرهای سفالی ، می توان با استفاده از سایه یا دانه عمودی که ناشی از فرآیند نصب ، ضخامت اتصال و ناهمواری آجر است ، به زیبایی ساختاری معقول دست یافت. اتصال ها یا الگوهای رنگی مختلف (همچنین “بافت ثانویه” نامیده می شوند) می توانند با استفاده از تداخل ، منبت و غیره ایجاد شوند. هنگام استفاده از مصالح دیگر مانند شیشه ، آجر شیشه ای یا آجر سیمانی ، می توان سبک معماری متفاوتی را شکل داد. آجرهای سفالی از طریق ابعاد آجر ، بافت سطح ، شکاف دانه ای و بی نظمی ، جلوه ای بصری به ارمغان می آورند که بر روی فلزات و شیشه های صاف و منظم دیده نمی شود ، که هر دو محصول تکنولوژی روز هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران