گروه فنی مهندسی انتخاب ایمن – خدمات دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در ایلام

در ایلام ، ایلام

معرفی گروه فنی مهندسی انتخاب ایمن – خدمات دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در ایلام

🔴 گروه فنی مهندسی انتخاب ایمن

🔹 گروه فنی مهندسی انتخاب ایمن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در ایلام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه فنی مهندسی انتخاب ایمن :

✅ فروش ونصب انواع دوربین های مداربستهip.Ahd.wireless

✅ نصب انواع دزدگیر های اماکن و منازل

✅ انجام خدمات مربوطه

و…

 

🔸 با مدیریت سروش رشیدی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس استان ایلام شهر ایلام

 

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن، سیستمی است که به منظور شناسایی ورود افراد غیر مجاز به یک ساختمان یا مکان، استفاده می شود. این دستگاه به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می‌ کند. دزگیر اماکن را می توان در ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و نظامی نصب کرد. کاربرد این سیستم امنیتی، محافظت از جان و مال ساکنان در مقابل سارقان و خرابکاران است. در ساختمان زندان ها نیز برای کنترل زندانیان از این سیستم نظارتی استفاده می کنند. سازنده‌ ی این دستگاه شخصی آمریکایی به‌ نام ریورند اگوستیس راسل بوده است. ما در این مقاله، قصد داریم دانستنی های کاربردی، جالب و سودمندی را در رابطه با دزدگیر اماکن با شما به اشتراک بگذاریم..

برخی از سیستم های هشدار دهنده یا دزدگیر های اماکن تنها یک کاربرد دارند که همان حفاظت از ساختمان در برابر سرقت است. برخی دیگر از این سیستم ها شامل سیستم هشدار دهنده آتش نیز می شوند. دزدگیر های اماکن می توانند به سیستم دوربین مدار بسته نیز وصل شوند، در این صورت امکان ثبت فعالیت های خلافکاران فراهم می شود. نوعی از دزدگیرهای اماکن وجود دارند که به درب های شوک دار وصل می شوند، به طوری که همزمان با شناسایی عامل مشکوک، درب های ورودی و خروجی را به جریان برق متصل می کنند تا جلوی فعالیت سارقان را بگیرد.

تنوع این سیستم ها زیاد است، دزدگیر اماکن ممکن است کوچک، بدون سیستم هشداردهنده، پیشرفته، مجهز به نمایشگر تصویر، دارای قابلیت ضبط صدا و … باشد.

مزایای استفاده از دزدگیر اماکن

به گزارش خبرگزاری مهر، مهم‌ترین مزیت نصب سیستم دزدگیر اماکن، در منزل یا محل کار، آرامش ذهن است، زیرا شما اطمینان دارید که اگر فردی قصد غیر مجاز وارد شدن به منزل و یا محل کار شما را داشته باشد، به مالک و یا پلیس اطلاع داده می‌شود و این جز اصلی ترین و کمترین مزایایی است که نصب دزدگیر اماکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

سارقان و خلافکاران فرصت طلب هستند و همواره به دنبال اهداف آسان می گردند. مطالعات متعدد کارشناسان نشان می دهد که ساختمان هایی که مجهز به دزدگیر اماکن نیستند، سه برابر بیشتر از ساختمان هایی که سیستم نظارتی پیشرفته ای دارند، مورد سرقت قرار می گیرند. هنگامی که کسی یک سیستم امنیتی مجهز را در ساختمان خود نصب می کند و با قرار دادن تابلو، دیگران را در جریان تحت پوشش قرار داشتن ساختمان می کند، احتمال ورود سارقان به آن ساختمان بسیار کاهش پیدا می کند. در چنین شرایطی سارقان می دانند که فعالیت آن ها شکست خواهد خورد و چهره آن ها شناسایی خواهد شد.

مزیت دیگر نصب دزدگیر اماکن این است که کاربر می تواند از راه دور، ساختمان خود را مدیریت کند. کاربر می تواند از هر نقطه ای در جهان، سیستم امنیتی ساختمان را فعال و یا غیر فعال کند، از طریق شبکه اینترنت، تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته را مشاهده کرده و رفت و آمد ها را تحت نظر بگیرد.

مزیت بعدی نصب دزدگیر اماکن در ساختمان ها این است که شرکت های بیمه در سراسر جهان، برای خانه هایی که سیستم امنیتی دارند، تخفیف قایل می شوند

وجود امکاناتی مانند از راه دور کنترل کردن و نظارت بر دستگاه باعث جلوگیری از وقوع سرقت می‌شود، زمانی که شما در منزل یا محل کار حضور ندارید کنترل دستگاه از راه دور بسیار مهم است. دزدگیرهای اماکن به دو روش پخش صدای آژیر و تماس تلفنی اطلاع رسانی می‌کنند، اگر شما از دزدگیر ساده بدون تلفن کننده استفاده می‌کنید فقط پخش صدای آژیر را در محیط دارید که این از نظر امنیتی چندان مناسب نیست

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران