سندبلاست و رنگ آمیزی صنعتی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی سند پلاست و رنگ آمیزی صنعتی در اصفهان

🔴 گروه پیمانکاری سندبلاست و رنگ آمیزی حمیدی

🔹 گروه پیمانکاری سندبلاست و رنگ آمیزی حمیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سند پلاست و رنگ آمیزی صنعتی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

گروه پیمانکاری سندبلاست و رنگ آمیزی حمیدی مفتخر است از سال ۱۳۸۳ تا کنون در پروژه های کشور فعالیت مستمر داشته است، این پیمان کار در پروژه های گاز، ساختمانی پالایشگاها و شرکت های سوله سازی فعالیت درخشانی داشته است.

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه پیمانکاری سندبلاست و رنگ آمیزی حمیدی :

✅ سند پلاست و رنگ آمیزی بصورت سیار و ثابت.

✅ به همراه اکیپ مجرب و متخصص و کلیه تجهیزات سند بلاست و رنگ آمیزی

✅ اشنایی با کلیه رنگهای صنعتی

✅ بصورت سیار و در محل اجرایی پروژه ای سراسری کشور

و….

 

🔸 شماره تماس 09135663237

🔸آدرس اصفهان شهرک صنعتی محمود آباد خیابان 12

سندبلاست چیست؟

1)تعریف سندبلاست:

سندبلاست یک اصطلاح کلی برای توصیف عمل پرتاب بیت بسیار خوب از مواد در سرعت بالا برای تمیز کردن و یا اچ یک سطح است. شن و ماسه به عنوان مواد معمول استفاده می شود ، اما از آنجا که بیماری های ریوی سیلیکوزیس توسط استنشاق طولانی از گرد و غبار ایجاد شده توسط شن و ماسه ایجاد می شود، مواد دیگر در حال حاضر در محل آن استفاده می شود. ، مانند ماسه سنگ فولاد، سرباره مس، پوسته گردو، پودر ساینده، حتی بیت از پوسته نارگیل. در طول فرآیند سندبلاست با استفاده از یک منبع جایگزین هوا، پوشاک و لباس محافظ، و تهویه مناسب استفاده می شود.
راه اندازی سندبلاست معمولا از سه بخش مختلف تشکیل شده است :خود ساینده، یک کمپرسور هوا، و یک نازل بلستر: برای قلم زنی و تمیز کردن جسم کوچک،. سندبلاست در درجه اول برای دو برنامه تا حدودی متفاوت استفاده می شود. ابرای تمیز کردن سطح از هر چیزی که ممکن است به آن چسبیده. دوم این است که هم اچ و یا حک طرح ها و کلمات را به شیشه ای و یا مواد مشابه.

2) تجهیزات

سیستم بلاستینگ سیار توسط یک کمپرسور دیزل قوی تغذیه می شود کمپرسور دیزل حجم زیادی از هوای فشرده شده را برای یک یا چند دستگاه بلاستینگ فراهم می کند. دستگاه بلاستینگ مخزن انفجار تحت فشار، (ظرف تانک مانند) ، پر شده با مواد ساینده است تا مقدار قابل تنظیم از مواد ساینده تحت فشار را به خط اصلی بلاستیگ برساند

کاربرد های مدرن سندبلاست

حکاکی حروف بر روی سنگ قبر گورستان یکی از مدرن ترین استفاده سند بلاست است . سندبلاست همچنین می توانید برای تولید علامت های سه بعدی استفاده می شود این نشانه ها اغلب ترکیبی از پوشش برگ طلا و پس زمینه شیشه ای است. سندبلاست همچنین می توانید بر روی شیشه اکریلیک شفاف و شیشه به عنوان بخشی از یک لوگوی فروشگاه و یا طراحی داخلی انجام می شود. از سندبلاست می توان برای بازسازی ساختمان ها و یا ایجاد آثار هنری (حک شده و یا شیشه ای مات) استفاده کرد تکنیک های سندبلاست برای تمیز کردن بدنه کشتی، و همچنین آجر، سنگ، و کار بتن استفاده می شود. سندبلاست برای تمیز کردن سازه های صنعتی و همچنین تجاری استفاده می شود، اما به ندرت برای قطعه غیر فلزی استفاده می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران