تولید ، فروش و ارسال کود مرغی از کرمانشاه به کردستان ، ایلام ، خوزستان ، لرستان

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی مرکز تولید ، فروش و ارسال کود مرغی از کرمانشاه به کردستان ، ایلام ، خوزستان ، لرستان

🔴 امیرامیری

🔹 امیرامیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و ارسال کود مرغی از کرمانشاه به کردستان ، ایلام ، خوزستان ، لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیرامیری :

✅ بارگیری کود مرغی گوشتی سالنی از سالن مرغداری و ارسال به تمام نقاط غرب ، و جنوب غرب ایران

✅ با تضمین کیفیت( در صورت عدم رضایت از کیفیت بار برگشت می‌خورد)

✅ استان های تحت پوشش : کردستان،کرمانشاه ، ایلام ، خوزستان ، لرستان

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرمانشاه

مزایای کود مرغی چیست؟

کود مرغی دارای مقدار زیادی ازت ، فسفر، پتاسیم وعناصر ریز مغذی (مس، منگنز، آهن و روی) می باشد و با بکارگیری آن در زمینهای کشاورزی می توان حاصلخیزی خاک را افزایش داد.
میزان عناصر غذایی موجود در خاک بستگی به ساختمان و بافت خاک، سوابق کشت و کار و عملیات انجام شده بر روی آن دارد. خاکها در اثر تداوم برداشت محصول، از نظر مواد معدنی و عناصر غذایی فقیر میشوند و نیاز به کود پیدا میکنند که برای جبران آن، میتوان طی یک برنامه زمانبندی مشخص اقدام به استفاده از کودهای حیوانی و گیاهی نمود. هدف از زمانبندی مصرف کود، به دست آوردن بهینه ترین واکنش گیاه به کود میباشد.
مقدار و زمان مصرف کود دو عامل مهم برای کاربرد صحیح کودها و افزایش بازده مصرفی آنها است. بدیهی است که مقدار کود مصرفی، بر اساس مقدار عناصر غذایی موجود در خاک، میزان جذب عناصر توسط گیاه و نیاز گیاه در طول دوره رشد تعیین میگردد.
در فصول مختلف سال کود مرغی را در مزارع مصرف می کنند. با مصرف آن در فصل پاییز بیشترین زمان برای تجزیه کودمرغی و آزاد سازی عناصر غذایی موجود در آن فراهم می گردد
کود مرغی موجب اصلاح فعالیت بیولوژیکی ، کشت و کار و خواص شیمیایی خاک می شود
: بهترین روش در تعیین مقدار کود مرغی در هر هکتار انجام آزمون خاک می باشد. مقدار
کود مرغی ترکیب بسیار متفاوت نسبت به سایر کود های حیوانی دارد. در کود مرغی مقادیر نسبتا” زیاد اسید اوریک و سایر اوریدها وجود دارد. کود مرغی تازه حدود 70 درصد رطوبت دارد.

کود مرغی پودریکود مرغ گوشتی و تخمی و مرغ مادر ، ابتدا رطوبت گیری گردیده سپس بصورت پودری بسته بندی می گردد. می توانیم گوگرد و ریزمغذیهای ها را نیز بنا به سفارش به آن اضافه نمائیم. این کود ارزانتر از سایر کود های مرغی و اقتصادی تر برای کشاورزان است.
مزایای کود مرغی پودری:
خاکPH کاهش موضعی
افزایش مواد آلی خاک
اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک
افزایش چسبندگی خاکهای شنی
کاهش چسبندگی خاکهای رسی
افزایش میکرو ارگانیزم های مفید خاک
تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر
بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و حاصلخیزی خاک
کم کردن جرم حجمی ظاهری و افزایش تخلخل و نفوذ پذیری خاک

در سالهای اخیر در اغلب کشورهای دنیا به علت حجم عظیم تولید کود مرغ و مشکلات و مسائل زیست محیطی آن در مورد مصارف مختلف کود مرغ مورد بررسی و تحقیقات فراوانی انجام شده است.نتایج حاصله ثابت کرده است که نه تنها کود مرغی ماده بی ارزشی و مزاحمی نیست بلکه چنانچه به خوبی از آن استفاده شود ماده بسیار با ارزشی با مصارف مختلف می باشد.قسمتی از کود مرغ امروزه در دنیا در تغذیه دام و ماهی به کار می رود و قسمت جزئی از آن نیز در تعداد معدودی از کشورها مانند هندوستان و چین و برخی از کشورهای افریقائی جهت تولید بیوگاز برای مصارف خانگی و در برخی از کشورهای پیشرفته از جمله انگلستان برای سوخت نیروگاههای تولید برق مدرن به کار میرود ولی به طور کلی بیش از 90 درصد از این کود برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
کود مرغی دارای مقادیر قابل توجهی متیون،لیزین و سیستئین می باشد.
ارزش کود مرغ بستگی تامی با نوع و ترکیب غذائی و نوع نگهداری مرغ و نوع ماده ای که برای بستر مرغ مورد استفاده قرار می گیرد دارد.
در کود خشک شده این مقادیر به 31 کیلوگرم مواد نیتروژنی،69 کیلوگرم مواد فسفاتی و 44 کیلوگرم مواد پتاسیمی افزایش می یابد.چنانچه کود مرغ فرآیند شود می توان از آن برای بارور نمودن زمین به جای کود شیمیایی استفاده نمود.
فضولات یا کود سیستم قفس:
کود طیوری که در قفس نگهداری می شوند خالص و بدون بستر می باشد از این رو ارزش آن بیشتر بوده و برای استفاده در تغذیه دام ها به کار برده می شود.
در این مورد بایستی نکات زیر رعایت شود:
کود به طور تازه جمع آوری شود.
از گله هایی که دارو در آ«ها به منظور پیشگیری یا معالجه استفاده می شود تهیه نشده باشد.
توسط حرارت(کود خشک کن)رطوبت آن کمتر از 15 درصد کاهش یافته باشد.
حاوی مواد خارجی مثل سنگ،شیشه،میخ و سیم و غیره نباشد.
از نظر مواد غذائی مانند پروتئین،چربی،الیاف خام و کلسیم و فسفر ترکیب شیمیائی آن در آزمایشگاه اندازه گیری شده باشد.
روش های فرآوری کود مرغی:
هرچه فضولات و کود تولید شده زودتر جمع آوری شود مقدار کمتری از مواد آلی مانند پروتئین خام و دیگر مواد غذائی پر ارزش تلف خواهد شد.رطوبت و حرارت زیاد مهمترین عوامل در تجزیه کود هستند و هرچه رطوبت و حرارت بیشتر باشد مقدار بیشتری از ازت آلی(اسید اوریک و اوره)به ازت معدنی تبدیل می شود.از این رو برای استفاده باید آن را عمل آورد به طوری که اسید اوریک به کربنات آمونیوم که از نظر باروری زمین اهمیت دارد تبدیل شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران