مزون ارغوان – بهترین مرکز فروش لباس زنانه وارداتی در ملایر

در همدان ، ملایر

معرفی مزون ارغوان – بهترین مرکز فروش لباس زنانه وارداتی در ملایر

🔴 مزون ارغوان

🔹 مزون ارغوان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لباس زنانه وارداتی در ملایر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مزون ارغوان :

✅ ارائه دهنده انواع لباس زنانه وارداتی

✅ با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۴۹۵۹۳۲۴

 

تفاوت مزون و بوتیک چیست؟

مزون چیست ؟
مزون کلمه‌ای فرانسویست و در لغت به معنی خانه است. اما در فرهنگ فارسی وقتی از این کلمه استفاده می‌شود منظور خیاطی است که در خانه محصولات خود را ارائه می‌کند. البته امروزه و در ایران کلمه مزون فقط به خیاطی خلاصه نمی‌شود و کمی با فرهنگ خیاطی فاصله گرفته است.

به طور خلاصه مزون مکانی است که خانم با مراجعه به آنجا می‌توانند لباس متناسب با سلیقه و اندازه خود سفارش دهند. شاید بد نباشید بدانید بسیاری از مزون در کنار سفارشی‌دوزی ، لباس زنانه عمده نیز تولید و در سایت عمده‌فروشی سرصبح می‌فروشند.

خانم‌ها هنگام رفتن به مجلس یا مهمانی‌ تصمیم به تهیه لباس جدید می‌گیرند وعموما برای اینکار به بوتیک‌های مراکز خرید رفته و لباس مناسب مراسم خود را پسندیده و از آنجا می‌خرند.

ولی بعضی از خانم‌ها به دلایل مختلف اعم از پیدا نکردن سایز یا مدل دلخواهشان یا مد نبودن لباس‌های موجود در بازار به مزون‌ها می‌روند و لباس خود را به یک خیاط ماهر سفارش می‌دهند. در بسیاری از مزون‌ها دوخت مانتو عمده نیز انجام می‌شود و عمده‌فروشان و پخش کنندگان مانتو برای خرید عمده به این مزون‌ها مراجعه می‌کنند.

تفاوت مزون و بوتیک
همانند کلمه مزون، بوتیک نیز یک کلمه فرانسوی است و در معنی به جایی گفته می‌شود که لباس‌ مانند شومیز، مانتو، شلوار و… در آنجا به فروش می‌رسد. ولی مزون از لحاظ فضا، مکان و نحوه ارائه خدمات و همچنین نوع کاری که در بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها می‌شود بسیار متفاوت است.

یکی از تفاوت مزون و بوتیک اینست که از نظر دسترسی این دو بسیار متفاوت هستند، به این صورت که فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها به راحتی در کل شهر در دسترس هستند و هرجا که خرید و فروشی انجام شود آنجا هستند و افرادی که بخواهند لوازم تهیه کنند به راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

مزون‌ها در مکان خاصی نیستند بلکه اکثر آنها در محل‌های متفاوتی حضور دارند، مکان‌هایی مانند دفاتر اداری ، یا آپارتمان و خانه جز مکانهاییست که مزون‌ها در آنجا مشغول به کار هستند به همین دلیل کسانی که وارد کار مزون می‌شوند باید تبلیغات فراوانی در این باره انجام دهند تا بتوانند کار خود را به نمایش بگذارند و به مردم معرفی کنند.

همانطور که قبلا توضیح داده شد مزون مکانی برای سفارش و شخصی سازی لباسی است که شما می‌خواهید و در ذهن دارید. اما در فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها لباس‌ها و سایر اجناس مرتبط دارای یک سبک می‌باشند و اکثرا کار متفاوت از دیگری ندارند و یا اگر فردی یک طرح را بپسندد ولی رنگ آن لباس به نظر فرد زیاد جالب نباشد نمی‌تواند خرید مورد علاقه و نظر خود را داشته باشد.

اما چنین محدودیتی در مورد مزون‌ها صحت ندارد. در مزون فرد توانایی سفارش آنچه در ذهن خود و در مورد طرح و رنگ و مدل یک لباس را دارد و می‌تواند دقیقاً همان را داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران