بهترین مرکز ارائه خدمات پولیش و واکس خودرو در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات پولیش و واکس خودرو در تبریز

🔴 میثم خدایی

🔹 میثم خدایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات پولیش و واکس خودرو در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میثم خدایی :

✅ ارایه کلیه خدمات پولیش و واکس تمامی اتومبیل های داخلی و وارداتی

✅ خدمات پولیش واکس،رفع ماتی،کدرئ،خط،خش

✅ تمامئ نقاط تبریز در اسرع وقت

✅ رافع کدر چراغ انواع خودرو

✅ انواع سرامیک های ۲ ساله  و پنچ ساله

✅ موتور شو  انواع اتومبیل های داخلی و وارداتی

بـاقـیـمـت مـنـاسـب

و…

 

🔸 با مدیریت  میثم خدایی

🔸 شماره تماس  09944821450

🔸 شماره تماس  09037728349

🔸 آدرس  تبریز

 

تاثیرات پولیش زدن روی رنگ خودرو چیست؟

عواملی مثل آفتاب‌ سوختگی ، زنگ‌ زدگی، تماس با اشیا و مواد ساینده مثل خس و خاشاک ، برف و شن و ماسه ، سرد و گرم شدن خودرو در دما های بسیار پایین یا بالا و خط و خش و همچنین تماس موادی مثل مواد شوینده قوی و ساینده ، فضولات اسیدی پرندگان ، بنزین ، گازوئیل ، روغن ترمز ، چربی ، شیره درختان و مواد بسیار سخت مثل سنگ و بتن با بدنه خودرو، می‌ تواند به رنگ خودرو آسیب بزند و زیبایی آن را از بین ببرد.

یکی از راه‌های رفع تیرگی رنگ خودرو و از بین بردن خش‌ ها و خطوط ریز بدنه خودرو، پولیش زدن است؛ البته توصیه می‌ کنیم تنها یک بار در سال این کار را انجام دهید و از واکس بدنه هم فقط چند ماه یک‌بار استفاده کنید.

تاثیراث مثبت پولیش زدن
در هنگام پولیش زدن لایه بسیار نازکی از رنگ خودرو برداشته می‌شود. این کار باعث می‌شود رنگ‌های زنگ زده از روی خودرو برداشته شود و خطوط، خش‌ها و نواقص آن نیز از بین برود. هر چقدر رنگ خودرو صاف‌تر و بدون خط و خش باشد، درخشنده‌ تر و زیباتر به نظر می‌رسد. یکی دیگر از فواید پولیش زدن برطرف کردن کثیفی‌ ها و گرد و خاک از روی خودرو است . در ضمن می‌ توانید با استفاده از واکس بدنه خودرو نیز یک لایه محافظ روی رنگ ایجاد کنید ، تا آسیب نبیند.

ممکن است رنگ خودروی شما در هنگام نقاشی و صافکاری ، نواقصی پیدا کند و یا کثیفی‌ ها و لکه‌ هایی روی آن ایجاد شود ، با پولیش کردن به راحتی می‌ توانید این مشکلات را برطرف کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران