بهترین مرکز نصب و تعمیرات درب اتوماتیک در شرق تهران – پیروزی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نصب و تعمیرات درب اتوماتیک در شرق تهران – پیروزی

🔴 عرفان اکبری

🔹 عرفان اکبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تعمیرات درب اتوماتیک در شرق تهران – پیروزی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عرفان اکبری :

✅ نصب و تعمیرات کرکره برقی و جک پارکینگ

✅ نصب سایه بان برقی و دستی

✅ تعمیر موتورهای کرکره

✅ محدوده سرویس دهی : شرق تهران

و…

 

🔸 شماره تماس  09381130502

🔸 شماره تماس  09017841354

🔸 آدرس  تهران – پیروزی ، بلوار ابوذر ، پل پنجم ، خیابان حبیب ، خیابان مسلم شمالی ، کوچه دباغ ، پلاک ۲۱، زنگ ۶

 

درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک، به دربی گفته می شود که با استفاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک در جهت های مختلف حرکت می کنند و در مدل های متنوع ساخته می شوند. متریالی که برای ساخت این نوع درب ها به کار می رود، متفاوت است و بسته به اینکه از چه تکنولوژی برای تولید درب اتوماتیک استفاده می شود، یک نوع خاص از درب تولید می گردد.

درب های متحرک فروشگاه ها، بانک ها، پارکینگ منازل ویلایی و مجتمع های مسکونی، مراکز خدماتی و بیمارستان ها، از جمله مکان هایی هستند که از درب اتوماتیک برای ورود و خروج، در آن ها استفاده شده است. اساس عملکرد این درب ها پیچیده نیست اما نصب سیستم هوشمند آن، به تخصص و مهارت فنی نیاز دارد. طبیعی است که خودتان به تنهایی قادر نخواهید بود یک سیستم درب اتوماتیک را با تمام تجهیزات الکترونیکی آن نصب کنید.

فناوری عملکردی درب اتوماتیک
درب اتوماتیک بر اساس سه عملکرد فنی مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی کار می کنند. در عملکرد مکانیکی، درب اتوماتیک توسط چرخ دنده و گیربکس به حرکت در می آید؛ درب اتوماتیک هیدرولیکی بر اساس تغییرات فشار سیالات و روغن عمل می کند و در مورد درب اتوماتیک پنوماتیک، فشار گازی، تعیین کننده حرکت درب می باشد. با توجه به نوع کاربری که در یک مکان بخصوص وجود دارد، از یکی از انواع درب های اتوماتیک فوق با فناوری نامبرده، استفاده می شود.

تجهیزات فنی درب اتوماتیک
درب اتوماتیک از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. نصب این نوع درب ها باید حتماً توسط افراد ماهر انجام شود. هر یک از قطعات الکترونیکی باید در محل مخصوص به خود قرار گیرند. به طور کلی اجزای اصلی درب های اتوماتیک عبارتند از:

• موتور الکتریکی

• برد الکترونیکی

• ریموت

• حسگرها – چشمی ها

• تجهیزات امنیتی

• چرخ دنده و گیربکس

• فلاشر

• قفل برقی و مکانیکی درب اتوماتیک

انتخاب و نصب هر یک از تجهیزات بالا بر روی یک درب اتوماتیک، به نوع و مدل درب بستگی دارد. درب اتوماتیک کشویی، دو لنگه، درب سکشنال، لولایی، زیر سقفی، صنعتی، گَردان، مثلثی و درب اتوکاتیک شیشه ای از مدل های متنوع و پرکاربرد درب های اتوماتیک هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران