نقاشی ساختمان در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی نقاشی ساختمان در تبریز

🔴 برادران عبدی

🔹 برادران عبدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان در سراسر اهواز میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات برادران عبدی :

✅ مجوز رسمی ازصنف نقاشان

✅ انواع رنگهای روغنی

✅ انواع رنگهای پلاستیک

✅ مولتی کالر

✅ سیلرکالر

✅ اکرولیک

✅ پتینه

✅ خرده کاری

✅ گچ کاری

✅ کاغذدیواری

✅ باقیمت مناسب وباکیفیت

✅ نماکاری

✅ کنیکس

✅ با۱۲سال سابقه درخشان ازتهران و ۵ساله تبریز

✅ با نظافت کلی

✅ کادرمجرب

و….

 

🔸 شماره تماس 09382641828

🔸 شماره تماس 09195997460

🔸آدرس تبریز

مزایا کاغذ دیواری

طرح‌ها و رنگ‌هایی كه به وسیله کاغذ دیواری می‌توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممكن است.رنگ‌آمیزی دیوارها كاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی كه تمایل به تك‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده كنید. اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد كنید، تنها راه، استفاده از کاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی كه شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست كه کاغذ دیواری بهترین گزینه برای دكوراسیون است. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یك مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته كردن نقطه كانونی، تنها یك دیوار اتاق را کاغذ دیواری كرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از کاغذ دیواری‌ با طرح‌های متفاوت استفاده كرد. هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را كاغذ كنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی كنید؛ یا بالعكس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید

در جاهایی كه رنگ‌آمیزی دیوارها نمی‌تواند جلوه مطلوب و مورد نظر شما را به وجود آورد ، برای مثال، اگر دیوارهای خانه شما فرمی نازیبا و بد دارند می‌توان از کاغذ دیواری برای پوشاندن عیوب دیوار بهره گرفت. همچنین دیوارهای پوشیده شده با کاغذ دیواری‌های مرغوب خیلی سریع‌تر و آسان‌تر از دیوارهای رنگ شده تمیز می‌شوند. بنابراین کاغذ دیواری برای فضاهایی كه دیوارهایش زود به زود نیاز به تمیز كردن دارند، مانند آشپزخانه یا اتاق كودك، گزینه مناسب‌تری است.

اگر قصد دارید خانه کوچک تان را بزرگ تر جلوه دهید، رنگ ها بیشتر از کاغذ دیواری ها به شما کمک خواهند کرد چرا که در خانه های کوچک هرچه فضا به دور از شلوغی و طرح های اضافی باشد، بزرگ تر به نظر می رسد؛ از سوی دیگر نمی توان کاغذدیواری هایی را که طرح های زیبایی دارند هم نادیده گرفت. درست است که طرح روی آن ها خانه را کوچک تر نشان می دهد اما فریبنده تر و متفاوت تر از رنگ هاست.

کاغذ دیواری

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران