گلدوزی پایتخت – پذیرش انواع سفارشات گلدوزی و شنل دوزی کامپیوتری در تهران – باقرشهر

در تهران ، باقرشهر

معرفی گلدوزی پایتخت – پذیرش انواع سفارشات گلدوزی و شنل دوزی کامپیوتری در تهران – باقرشهر

🔴 گلدوزی پایتخت

🔹 گلدوزی پایتخت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پذیرش انواع سفارشات گلدوزی و شنل دوزی کامپیوتری در تهران – باقرشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گلدوزی پایتخت :

✅ گلدوزی انواع طرح و عکس بر روی تیشرت ، بلوز ، پیراهن ، شلوار ، کراوات ، کت و شلوار ، کاپشن ، مانتو ، لباس کار و یونیفرم ، حوله ، پیش بند ، لباس فرم ، سر آستین ، یقه ، جیب ، مچ بند ، هدبند ، کلاه ، کیف ، روکش صندلی اتومبیل ، مبلمان ، گلدوزی سجاده ، جانماز ، رومیزی ، روبالشی ، کوسن و… با نازلترین قیمت در اسرع وقت با بهترین کیفیت پذیرفته میشود .

✅آماده همکاری با تولید کنندگان محترم ( سفارش تیراژ پایین و تکی پذیرفته نمیشود)

و…

✅لطفا واتس آپ در ارتباط باشید ممنون

 

🔸 با مدیریت  احمدی

🔸 شماره تماس  09197318779 

 

🔸 آدرس  تهران – باقرشهر – شهرسنگ – خیابان ششم گل نرگس – طبقه همکف تالار مهرگان – واحد 5

گلدوزی چیست؟

گلدوزی هنریست که توسط آن روی پارچه یا اجناس شبیه آن طرح های برجسته توسط نخ های ابریشمی ،نخهای گلابتون و یا نخهای معمولی ایجاد میکنند.این طرح ها در ابتدا بیشتر شکلهای گوناگون گلها را در بر میگرفت ولی با پیشرفت هنر کم کم طرح های مختلف هم وارد این هنر شد. در ابتدا این هنر توسط دست انجام میگرفت که بعد ها وسیله ای به نام کارگاه (hoop) که به صورت شکلهای هندسی گرد ، بیضی و به ندرت هم مربعی یا مستطیل شکل به ان اضافه شد .

امروزه از هنر گلدوزی روی مانتو ٫ لباس شب٫لباس عروس و همچنین برای تزیینات اطاقها و سالنهای تشریفاتی استفاده میکنند .برودری دوزی که یک هنر ترکیبی از گلدوزی و برش داخلی طرح ها است به تازگی طرفدارهای بیشماری را جلب کرده است .

هنر گلدوزی با توجه به اینکه تکنولوژی را هم در خدمت گرفته در آینده نه چندان دور مطمئنا شاهد نوآوری های منحصر به فرد در آن خواهیم بود .

در حال حاضر با پیشرفت تکنولولژی دستگاههای تمام اتوماتیک به این هنر اضافه شده که طرح ها و نقشه های بینظیری رو ایجاد میکند .

کاربردهای گلدوزی
هنر گلدوزی با استفاده های خلاقانه، می تواند نقش به سزایی در کارآفرینی داشته باشد.

تزئین دیوار

کارگاه ها می توانند نقش قاب را داشته باشند و زیبایی گلدوزی پارچه ای که در خود دارند را به خوبی به نمایش بگذارند.

گلدوزی پوشاک

کیف، شال، مانتو، تی شرت، پیراهن، کفش، شلوار و … را می توان با خرج کار توسط گلدوزی، ارزش خرید و زیبایی را در آن ها افزایش داد.

گلدوزی روی کوسن

کوسن های ساده ای که روی مبل های راحتی هستند می توانند با هنر گلدوزی، نمای زیباتری را برای خانه به وجود بیاورند.

زیورآلات

خیلی از استایل های سنتی و یا حتی مدرن به اکسسوری و زیورآلاتی نیاز دارند که از نظر هارمونی رنگ، جنس و سبک هماهنگی داشته باشند. گلدوزی بر روی دستبند، گوشواره، گردنبند و … به این گونه استایل ها جان می بخشند.

خلاقیت در گلدوزی
برخی از هنرمندان ارزش بیشتری را برای پوشاک می گذارند و تنها به گلدوزی بسنده نمی کنند. یکی از ایده هایی که در خرج کار پوشاک دارند، تلفیق گلدوزی و نقاشی با رنگ مخصوص پارچه می باشد.

حال که متوجه شدید هنر گلدوزی چیست، می توانید به ارزش و زیبایی وجودشان در لباس هایتان پی ببرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران