تولید و فروش بلوک ساختمانی در کردستان – دیواندره

در کردستان ، دیواندره

معرفی تولید و فروش بلوک ساختمانی در کردستان – دیواندره

🔴 بلوک زنی آقایی

🔹 بلوک زنی آقایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش بلوک ساختمانی در کردستان – دیواندره میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کارگاه بلوک ساختمانی و پایه فنس های بتنی در ارتفاع 2/5متر .

🔹 دارای ۳میلگرد هشت و دارای چهارعددقلاب

🔹 حمل بلوک به تمام نقاط همجوار و استان های همنشین بسیار بسیار با کیفیت و مقاوم

🔹 همچنین جهت همکاری با تمام ساخت و سازهای کلان و کوچک .تحویل بلوک در اسرع وقت .

🔹 بامناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

 

🔸 شماره تماس 09187735594

🔸آدرس کردستان دیواندره روستای دالان

بلوک ساختمانی چیست؟

بلوک ساختمانی یک قطعه مجزا و پیش ساخته از سیمان و سایر مواد اولیه ساخت و ساز است که می‌تواند به عنوان بخشی از سازه مورد استفاده قرار گیرد. بلوک‌های ساختمانی به عنوان یک بخش مجزا در بدنه سازه بتنی یا فولادی به کار گرفته می‌شود و سرعت ساخت و ساز را افزایش می‌دهد. استفاده از این بلوک‌ها به معنی کاهش استفاده از مواد خام در محل پروژه است و سرعت ساخت و ساز به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

تفاوت بلوک سفالی و سیمانی

بلوک سیمانی همان بلوک‌های معمولی و رایج در سطح بازار هستند که از ماسه سنگ، سیمان و احتمالاً برخی مواد افزودنی شیمیایی ساخته می‌شوند. این بلوک‌ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها به صورت سقفی و برخی نیز به صورت دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بلوک سفالی ازجمله بلوکهای ساختمانی مقاوم در برابر حرارت و صوت هستند که میزان تراکم آنها نسبت به بلوک‌های سیمانی بیشتر است و از لحاظ ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت محسوسی دارند. مواد به کار رفته در بلوک‌های سفالی همانند آجرهای سفالی است که از گل رس به عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه آن یاد می‌شود.

تفاوت بلوک لیکا و هبلکس

بلوک لیکا به عنوان یکی از انواع بلوک ساختمانی در مطالب قبلی به طور کامل توضیح داده شد و در اینجا به شکل مختصری معرفی می‌شود. در ساخت این بلوک از لیکا به عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه استفاده می‌شود که باعث کاهش وزن بلوک شده و می‌تواند به عنوان بلوک سقفی بلوک دیواری مورد استفاده قرار گیرد.

این در حالی است که بلوک هبلکس یا به بلوک با بتن سبک گازی از ترکیب آهک، پودر آلومینیوم، پودر سیلیس و سیمان تشکیل می‌شود که در آن وجود حباب باعث به وجود آمدن فضای متخلخل بین دانه‌های ماسه سنگ شده و باعث می‌شود که به وزن بلوک به طور محسوسی کاهش یابد. این ویژگی باعث می‌شود که بلوک هبلکس در سازه‌های سنگین و بزرگ طرفداران بسیاری داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران