بهترین مرکز انجام خدمات بنایی و لوله کشی ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات بنایی و لوله کشی ساختمان در سراسر تهران

🔴 سیامک کوشکی

🔹 سیامک کوشکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات بنایی و لوله کشی ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیامک کوشکی :

✅ انجام خدمات ساختمانی (بنایی، لوله کشی و …)

✅ در سریعترین زمان ممکن و با دقت بالا، قیمت مناسب

✅ در سراسر تهران

و…

 

🔸 شماره تماس  09332727193

🔸 آدرس  تهران – جمهوری

 

نکات مهم در لوله کشی ساختمان چیست؟

۱. بستر و محل لوله کشی ساختمان

یکی از موارد فوق العاده مهم و پر اهمیت در اصول لوله کشی آب ساختمان که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نسبت عمق بستر و محل لوله کشی می باشد. این یعنی که لوله های آب و فاضلاب باید دارای تناسب باشند؛ در واقع، این لوله ها نه باید سطحی و کم عمق باشند و نه عمیق. این الزام از آن جایی به یک اصل مهم در لوله کشی آب ساختمان تبدیل شده است که فشار زیاد خاک می تواند بر عمر لوله های آب به طور منفی اثر بگذارد و از سوی دیگر، تماس سطحی لوله با خاک سبب می شود تا لوله در معرض آسیب بر اثر برخورد با اجسام گوناگون قرار بگیرد.

۲. نوع استفاده از لوله کشی ساختمان

یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت داشته و رعایت آن در حین ساختمان سازی ضرورت دارد، تعیین نوع استفاده است. به عبارت ساده تر، شما باید مشخص کنید چه چیزی قرار است توسط این لوله های کار گذاری شده حمل شده و در آن جریان پیدا کند. این موضوع در نحوه لوله کشی ساختمان اثر قابل توجهی دارد. به طور مثال، نوع لوله کشی که به منظور فاضلاب و آب غیر شرب اجرا می شود با لوله کشی مخصوص آب آشامیدنی بسیار متفاوت می باشد؛ برای مثال، برای لوله کشی آب آشامیدنی باید به جنس لوله ها توجه ویژه ای داشت و در لوله کشی فاضلاب باید ضخامت لوله ها را در نظر گرفت.

۳. قطر لوله استاندارد

یکی از قوانین و اصول مهم لوله کشی ساختمان، توجه به قطر و ضخامت لوله هاست که برای مصارف مختلف، می تواند متفاوت باشد. به طور مثال، برای لوله کشی فاضلاب ساختمان، باید قطر لوله های به کار برده شده را به اندازه ای در نظر گرفت که در آینده با آسیب رو به رو نشوند؛ چرا که فاضلاب و مواد دفعی ساختمان به طور مداوم در این لوله ها جریان داشته و در صورت انباشته شدن این مواد آلوده در سطح لوله در حین انتقال، ممکن است مشکلاتی از جمله شکستگی یا مسدود شدن مسیر رخ دهد. از همین رو، همیشه باید استاندارد را در زمینه قطر لوله های در نظر گرفته شده رعایت نمایید.

۴. نصب لوله ها در جایگاه مناسب

یکی از مواردی که بسیار مهم و بدیهی می باشد، نصب لوله های مختلف در جایگاه های مناسب می باشد. شما باید بدانید که با کار گذاری لوله در محل مورد نظر چه فشار و چه دمایی بر لوله وارد می شود. تغییرات دمایی و فشار محیط می تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت لوله ها و کارکرد آن ها در آینده داشته باشد. به طور مثال، گرمای شدید، سرمای مستقیم، سایش و و از این دست مسائل، همگی بر عمر سیستم لوله کشی اثر منفی می گذارند. از این رو، در نظر گرفتن این عوامل و پیشگیری از آسیب های احتمالی در لوله کشی ساختمان الزامی بوده و ضرورت دارد.

۵. هماهنگی سیستم های لوله کشی مختلف

اصول لوله کشی ساختمان به شیوه ای طراحی شده اند که لوله های مختلف در فاصله مناسب از یکدیگر قرار گرفته و در کار یکدیگر تداخل ایجاد نکنند. به طور مثال، آب آشامیدنی باید لوله کشی مجزای خود را داشته باشد و مستقل از آب غیر شرب و لوله های فاضلاب در دسترس مردم قرار بگیرد. به همین طریق، ضایعات ساختمانی نیز باید به درستی از سایر سیستم های لوله کشی جدا شده و این مواد آلوده را به محل های مناسب زیرسازی شهری متنقل کند. افزون بر این موارد، در عصر حاضر برخی از مبدل های انرژی همچون سیستم های گرمایشی به لوله کشی ساختمان بستگی دارند. از این رو، رعایت اصول لوله کشی تأثیر چشمگیری در تأمین انرژی مصرفی خانواده ها نیز دارد. به این ترتیب، رعایت نکردن هماهنگی میان سیستم های لوله کشی و تداخل راه آب های مختلف می تواند به گرفتگی، پوسیدگی و حتی شکستگی لوله ها منجر شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران