مشاوره در زمینه روابط کار و کارفرمایی و قانون کار را از ما بخواهید

در خوزستان ، سوسنگرد

معرفی مشاوره در زمینه روابط کار و کارفرمایی و قانون کار را از ما بخواهید

🔴 شرکت تعاونی مشاوره ومدیریتی امید بهزیست نوین

🔹 شرکت تعاونی مشاوره ومدیریتی امید بهزیست نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره در زمینه روابط کار و کارفرمایی و قانون کار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت تعاونی مشاوره ومدیریتی امید بهزیست نوین :

✅ راهنمایی در زمینه قانون کار

✅ حقوق ومزایا،نحوه تنظیم دادخواست

✅ نحوه تنطیم سفته بابت ضمانت کاری ،بازگشت بکار

✅ بیمه بیکاری،حوادث کار

✅ بازنشتگی معلولان جسمی وحرکتی

✅ معرفی مشاغل سخت وزیان اور

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۲۱۳۹۶۷۹۳۲

🔸 زمان تماس : همه روز بجز روزهای تعطیل از ساعت ۱۶الی ۲۲

🔸 آدرس  استان خوزستان

 

مشاوره قانون کار چیست؟

1: مشاوره قانون کار

قانون کار ایران شامل نکات بسیار زیادی در موارد مختلف است که این نکات به لحاظ اجرایی و در حین کار، جزئیات و حالات متفاوتی خواهد داشت. بهتر است قبل از آنکه با فردی قرارداد کاری ببندید یا آنکه استخدام شوید، از مواد و دستورات مختلف قانون کار آگاه شوید. این کار مصداق همان ضرب‌المثل جنگ اول به از صلح آخر خواهد بود. هر چند که مطالعه بندهای مختلف قانون کار به شما کمک می‌کند، اما به علت پیچیدگی‌هایی که مسائل این حوزه دارد، گاهی اوقات نیاز است تا با یک وکیل متخصص اداره کار مشورت کرد.

معمولا مشاوره قانون کار به صورت حضوری، برای چنین فردی غالبا در زمینه مسائل زیر به شما کمک می‌کند:

نکات مربوط به نوشتن قرار کار
انواع قرارداد کار
میزان مرخصی اساس قانون کار
سن بازنشستگی تامین اجتماعی
بیماری‌هایی که موجب از کار افتادگی می‌شوند
مبلغ بیمه بیکاری
میزان پرداخت اضافه‌کاری
میزان حقوق و دستمزد وزارت کار
میزان ساعات کاری

انواع مشاوره در زمینه قانون کار

جنس مسائل و چالش‌های حوزه روابط کار بسیار متنوع و مختلف است. برخی اوقات کارگران یا کارفرمایان درگیر دعاوی حقوقی چند ساله می‌شوند که حل آنها تنها از یک وکیل مجرب قانون کار برمی‌آید. با این حال، در بسیاری از مواقع نیز افراد صرفا به دنبال یادگیری یا کسب اطلاع در خصوص یک نکته حقوقی هستند.

به علت گستردگی و تنوع نوع مسائل این حوزه، خدمات مشاوره قانون کار نیز به صورت‌های مختلفی به متقاضیان ارائه می‌شود. این کار علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه مشاوره کسب‌وکار، باعث صرفه‌جویی در وقت افراد نیز خواهد شد. انواع مشاوره در زمینه قانون کار را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

مشاوره تلفنی قانون کار: خدمات مشاوره در زمینه قانون کار می‌تواند به صورت تلفنی صورت بگیرد که هزینه آن معمولا از روش حضوری به مراتب پایین‌تر است. این نوع از مشاوره خصوصا برای کارگران که ممکن است توان پرداخت هزینه روش حضوری را نداشته باشند، بسیار به صرفه خواهد بود.

2: مشاوره تامین اجتماعی

بسیاری از اوقات مشاهده شده که حتی بعد از تنظیم قرارداد کاری و شروع به کار فرد، ممکن است طرفین دچار دعاوی حقوقی کارگری و کارفرمایی شوند. به عنوان مثال، گاهی اوقات کارمندان و کارگران یک شرکت از رد نشدن لیست بیمه آنها توسط کارفرما گلایه دارند.

از طرفی ممکن است کارفرمایان نیز در برخی موارد دچار مشکلاتی باشند. مشورت با یک مشاور بیمه تامین اجتماعی در همان ابتدای کار می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها از جمله موارد زیر به کارگر یا کارفرما کمک کند:

ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
چگونگی برخورداری از بیمه بیکاری
بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی
مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی
نحوه محاسبه مفاصا حساب بیمه
میزان حق بیمه کارگر و کارفرما
مشاوره بیمه بیکاری
مشاوره بیمه از کار افتادگی

حوزه بیمه تامین اجتماعی نیز همانند حوزه روابط کار از گستردگی و جزئیات زیادی برخوردار بوده و نوع مسائل و چالش‌های آن نیز بسیار متنوع است. به همین دلیل هر کدام از مسائل و چالش‌ها این حوزه نیازمند یک نوع از مشاوره حقوقی تامین اجتماعی خواهد بود. انواع روش‌های دریافت مشاوره در حوزه تامین اجتماعی را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

مشاوره تلفنی تامین اجتماعی: کارگران و کارفرمایان می‌توانند در هر نقطه از ایران سوالات و مسائل خود را با استفاده از روش تلفنی مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنند. هر چند که با استفاده از این روش نمی‌توان برخی از مشکلات و مسائل را برطرف کرد. اما می‌تواند مقدمه‌ای برای همکاری با یک وکیل مجرب قانون کار باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران