بهترین مرکز انجام آرایش دائم صورت ، بافت مو و آفرو و تاتو بدن در هشتگرد – ساوجبلاغ

در البرز ، هشتگرد

معرفی بهترین مرکز انجام آرایش دائم صورت ، بافت مو و آفرو و تاتو بدن در هشتگرد – ساوجبلاغ

🔴 سعیده مهین رنجبر

🔹 سعیده مهین رنجبر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام آرایش دائم صورت ، بافت مو و آفرو و تاتو بدن در هشتگرد – ساوجبلاغ می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعیده مهین رنجبر :

✅ ارائه کلیه خدمات آرایش دائم ( فیبروز ابرو ، میکرو هاشور ابرو ، رژ لب دائم ،. خط چشم دائم ) و تاتو بدن با بهترین کیفیت مواد

و…

 

🔸 شماره تماس  09028713308

 

آرایش دائم چیست؟

در واقع چیزی که به آرایش دائم مفهوم و معنا داده یک روش زیبایی و ایمنی به نام میکروپیگمنتیشن است. واژه پیگمنت در واقع رنگ دانه هایی است که برای آرایش از آن ها استفاده می کنند.

و عمل میکروپیگمنتیشن تزریق این رنگدانه با ابزار مخصوص خود به زیر لایه های پوست می باشد . دقت داشته باشید که این عمل تاتو کردن نیست و تفاوت های زیادی با تاتو دارد از نوع نفوذ عمق کار ، تا بهداشت و ایمنی و ابزار آلات با تاتو کردن متفاوت می باشد .

آرایش دائم برای اعضای مختلف صورت به کار برده می شود که عبارتند از:
آرایش دائم لب
از روش آرایش دائم می توان برای تاتو خط لب و تاتو رژ لب استفاده کرد و لب ها رو برجسته تر نشان داد.

آرایش دائم چشم
برای کشیدن خط چشم و یا بن مژه که نقش به سزایی در حالت دادن به فرم چشم ها دارند، می توان از آرایش دائم چشم ها استفاده کرد.

آرایش دائم ابرو
یکی از بیشترین کاربردهایی که آرایش دائم دارد و طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جلب کرده است، تاتو ابرو می باشد. تاتو ابرو را می توان با متدهای جدیدی مانند میکروپیگمنتیشن، میکروبیلیدنگ و فیبروز انجام داد.

آرایش دائم رژلب
اگر از این که هر چند ساعت یکبار رژلب خود را تمدید کنید خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم آرایش دائم رژلب را امتحان کنید. از آنجایی که اکثر رژلب ها دارای سرب زیادی هستند و با عمل بلعیدن میزان بسیاری از آن وارد دهان می شود، این کار می تواند کمک زیادی به شما کند تا از خطرات احتمالی در امان بمانید.

آرایش دائم پزشکی
اخیرا از روش های آرایش دائم در علم پزشکی نیز استفاده های فراوانی می شود. از مهم ترین کاربردهای آرایش دائم می توان به از بین بردن نواقص ظاهری ناشی از حوادث یا بیماری های خاص روی صورت اشاره کرد.

استفاده از میکروپیگمنتیشن در حوزه آرایشی
بهبود ظاهر پلک‌ها، اضافه کردن و یا جایگزین کردن ابروها، بهبود خط لب، خط چشم دائم، تقویت مژه برای مژه‌های کم پشت، قرینه‌سازی ابروها، لک‌های ماه گرفتگی، ناهنجاری‌های مویرگی خوش‌خیم، مخفی کردن قسمت‌های بی‌مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، بازسازی هاله سینه و آرایش چشم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند از مواردی است که می‌توان از میکروپیگمنتیشن کمک گرفت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران