خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا در تهران خیابان ستارخان

در تهران ، تهران

معرفی خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا در تهران خیابان ستارخان

🔴 عاطفه محمدی

🔹 عاطفه محمدی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا در تهران خیابان ستارخان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عاطفه محمدی   :

✅ کراتین مو

✅ کراتین و درمان و احیای مو با بهترین مواد درجه یک

✅ صافی و احیای همزمان

✅ تقویت و آبرسانی عمیق مو

✅ جلوگیری از موخوره

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران ستارخان روبروی کوچه پنجم دریان نو غربی پلاک ۱۹۴ واحد ۴

کراتین مو چیست؟

کراتین نوعی پروتئین است که مو، پوست و ناخن‌های شما را تشکیل می‌دهد. کراتین همچنین می‌تواند در اندام‌های داخلی و غدد شما دیده شود. کراتین یک پروتئین محافظ است، کمتر از انواع دیگر سلول‌هایی که بدن شما تولید می‌کند، خراشیده یا پاره می‌شود.

کراتین را می‌توان از پر، شاخ و پشم حیوانات مختلف تهیه کرد و به‌عنوان ماده‌ای در لوازم آرایشی مو استفاده کرد. ازآنجاکه کراتین عنصر ساختاری موهای شما است، برخی از افراد معتقدند که مکمل‌ها، محصولات و روش‌های درمانی کراتین می‌توانند به تقویت موهای شما کمک کرده و باعث زیبایی موهای شما شوند، همین ادعا یکی از پرتکرارترین ویژگی‌های مثبت و مزایای کراتین مو است.

مراحل انجام کراتین مو
برای انجام درمان کراتین مو روزی را که آزاد هستید انتخاب کنید چراکه روند این کار زمان‌بر و طولانی است. کراتین کردن موها حداقل ۳ ساعت طول می‌کشد و شامل مراحل زیر است:

شستشوی مو
خشک‌کردن مو برای کاهش رطوبت آن
استفاده از محلول کراتین که حاوی فرمالدئید است
کمی صبر برای جذب شدن مواد به بافت مو
استفاده از سشوار
استفاده از اتوی مو برای جذب بیشتر مواد
بررسی مزایا و معایب کراتین مو به‌اندازه انجام‌دادن آن، وقت نمی‌خواهد! به روند کراتین کردن مو توجه کنید که تا چه اندازه باید از وسایل گرمایشی استفاده شود و ترکیبات آن چیست، کمی تأمل کنید و تصمیم بگیرید آیا ارزشش را دارد که برای داشتن موهای صاف، براق و شاید سالم این روند را پی بگیرید؟ با وجود سال‌ها بررسی مقالات زیادی درباره مزایا و معایب کراتین مو نوشته شده است که مهم‌ترین مطالب آن را برایتان بازگو می‌کنیم:

مزایای فوق‌العاده کراتین مو
1.درمان آسیب‌دیدگی موها

درمان‌های موی کراتینه شکاف‌های ناشی از آسیب مو را پر می‌کند. هنگامی‌که این شکاف‌ها پر می‌شوند، تقریباً انگار موهای شما زره جدیدی ایجاد می‌کند تا از شکستگی و شکنندگی محافظت کند. این قدرت باعث می‌شود که موهایتان راحت‌تر در برابر عوامل روزمره مانند ابزارهای گرمایشی آرایش مو حالت بگیرند و سالم بمانند.

2.صاف شدن بافت مو

یکی از مزایای کراتین مو که خانم‌ها را مدهوش خودش کرده است، ویژگی حالت‌دهی موهاست. در مرحله آخر از روغن مو حاوی کراتین هم استفاده می‌شود تا موهایتان براق شوند.

3.محافظت از مو در برابر اشعه ماورا بنفش

4.بازیابی رطوبت و درخشش

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران