بهترین مرکز ارائه خدمات سرمایشی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات سرمایشی در سراسر تهران

🔴 احمد امیری فرد

🔹 احمد امیری فرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات سرمایشی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احمد امیری فرد :

✅ نصب،تعمیر ،جابه جایی و سرویس انواع کولرهای گازی؛داگت اسپیلت، vrf

✅ خرید و فروش انواع کولرهای گازی نو و کارکرده اجرای لوله کشی مسی با بهترین متریال

و…

 

🔸 شماره تماس  09378184661

🔸 آدرس  تهران – خیابان مدنی ؛خیابان وحیدیه؛نبش کوچه سبزه پلاک ۴۸۵

 

علائم خرابی برد کولرگازی چیست؟

1.روشن نشدن کولر گازی
خرابی برد الکتریکی با روشن نشدن کولر گازی ارتباط مستقیم دارد. در بسیاری مواقع بروز این رخداد ناشی از وجود عیب و ایراد در قطعه برد دستگاه می باشد. سیم کشی اشتباه در هنگام نصب، گرفتگی مسیر خروجی آب، ایجاد برفک بر روی لوله دستگاه، بروز اتصالات برقی و معیوب شدن سیستم تهویه دستگاه را می توان از دیگر علل روشن نشدن کولر گازی برشمرد.

در ضمن، کثیفی و آلودگی فیلتر تصفیه هوای دستگاه، از دیگر مشکلات رایج در این زمینه محسوب می شود. عدم نظافت و تعویض به موقع فیلتر هوای کولر گازی، مشکلات مختلفی را برای مصرف کننده به وجود می آورد.

2.کار نکردن کمپرسور
معیوب شدن کمپرسور سیستم، می تواند از دیگر علائم خرابی برد کولر گازی قلمداد گردد. کمپرسور دستگاه به عنوان جزئی مهم از اجزا چرخه تبرید، در ارتقای راندمان و توان خنک کنندگی کولر گازی نقش بسزایی ایفا می نماید. قطعه کمپرسور در بهینه سازی و مصرف انرژی دستگاه نیز بسیار تاثیرگذار و مؤثر است.

در برخی مواقع کار نکردن کمپرسور دستگاه می تواند ناشی از معیوب شدن ترموستات و خرابی خازن باشد. با این وجود، احتمال کار نکردن بهینه کمپرسور به علت خرابی برد الکتریکی کولر گازی بالا می باشد.

3.کاهش توان خنک کنندگی
کاهش محسوس توان و قدرت خنک کنندگی سیستم تهویه مطبوع در اثر خرابی برد الکتریکی، معیوب بودن رله برد، کمبود شارژ گاز مبرد و عدم انجام سرویس های دوره ای و ماهیانه کولر گازی بروز پیدا می کند. همچنین، نقص فنی کمپرسور، سوختن یا معیوب شدن فن و موتور فن، خرابی ترموستات و آلودگی و خراب شدن فیلتر دستگاه، از دیگر علل کاهش قدرت سرمایش کولر گازی می باشد.

4.تولید باد گرم از علائم خرابی برد کولر گازی
وزش باد گرم از سیستم تهویه مطبوع را می توان در ردیف نشانه ها و علائم خرابی برد کولر گازی به حساب آورد. برد الکتریکی کولر دستورات لازم برای انجام فرآیند خنک سازی و سرمایش دستگاه را صادر می کند.

خراب شدن این قطعه ضمن متوقف ساختن پروسه تولید و توزیع هوای خنک و مطبوع، باد گرم را در گوشه و کنار محیط انتشار می دهد. مضاف براین، سوختن فن، خرابی کمپرسور و معیوب شدن ترموستات، از دیگر عوامل ایجاد باد گرم کولر گازی به شمار می روند.

5.خرابی پاور یا رله اصلی
از دیگر علائم خرابی برد کولر گازی بروز نقص و ایراد فنی در رله اصلی دستگاه می‌باشد. قطعه رله با طیف رنگی مشکی، از اجزای مهم بر روی برد الکتریکی کولر گازی تلقی می گردد. خراب شدن رله به عنوان یک سوئیچ الکترو مکانیکی، عملکرد نامطلوب و نادرست فن و کمپرسور دستگاه را در پی دارد. به منظور اطمینان حاصل کردن از سلامت رله می بایست این قطعه به وسیله آمپر متر مورد سنجش قرار گیرد.

6.سوختن مقاومت های کولر گازی
کنترل و مدیریت ولتاژ برق از طریق وریستورها و مقاومت های کولر گازی صورت می گیرد. این امر از سوختن و معیوب شدن قطعات و اجزای حساس دستگاه جلوگیری می کند. سوختن مقاومت های کولر ضمن آسیب به برد الکتریکی، می تواند منجر به سوختن این قطعه حائز اهمیت شود. برای مطمئن شدن از سالم بودن مقاومت های مربوط به برد، تست قطعات با آمپر متر کمک شایانی می نماید.

7.معیوب شدن خازن
خرابی و معیوب شدن خازن سبب آسیب و صدمه دیدن به برد الکتریکی دستگاه می شود. با استفاده از اهم متر می توان از سلامت خازن اطمینان حاصل کرد.

پارگی سیم های برق، معیوب شدن مادون قرمز، سوختن قطعه ترانسفورماتور و خرابی آی سی، از دیگر نشانه ها و علائم خرابی برد کولر گازی قلمداد می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران