بهترین مرکز ارائه خدمات تبلیغ نویسی در یزد و سراسر کشور

در یزد ، یزد

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات تبلیغ نویسی در یزد و سراسر کشور

🔴 معین باریکزهی

🔹 معین باریکزهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تبلیغ نویسی در یزد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات معین باریکزهی :

✅ انجام تمامی تبلیغات شبکه های اجتماعیت و بسپار به ما!!

✅ اگه محصول جدیدی داری ولی در معرفی محصول و نحوه ارائه اون به بازار در تبلیغاتت به مشکل برخوردی.

✅ اگه میخوای بیشترین بازدهی رو از تبلیغات داشته باشی و رقبا رو کنار بزنی و میخوای برتر از رقباتون باشی.

✅ اگه میخوای در تمام شبکه های اجتماعی فروش یا جذب مخاطب رو بالاتر ببری پس پروژه تبلیغاتی خودت رو همین الان به ما بسپار.

✅ سناریو و تبلیغ نویسی خود رو به ما بسپار!!!

✅ انجام تبلیغات ایسنتاگرام:(تیزرهای تبلیغاتی، کپشن، استوری و…..)

✅ ایمیل

✅ سایت

✅ صفحه محصول

✅ تلگرام

✅ یوتوب

✅ تبلیغات بروشور

✅ کاتالوگ و…..

همین الان اقدام کن!!!

 

🔸 آدرس  یزد

سناریو نویسی تبلیغاتی چیست؟ 

هدف از سناریو نویسی تبلیغات این است که مخاطب در طول زمان تبلیغ، با برند همراه شده و از اهداف سازمان و تبلیغ به طور کامل مطلع شود. امروزه اکثر تبلیغات، ویدیویی کوتاه بوده و در زمان کمی باید تاثیری مناسب روی مخاطب گذاشته و او را ترغیب کند. کمپین‌های تبلیغاتی هرچقدر هم که خلاقانه طراحی شوند، درصورتی‌که سناریوی مناسبی برای آنها نوشته نشود، توانایی اثرگذاری مناسبی نداشته و تاثیر چندانی ندارند.

سناریونویسی چیست؟
سناریو کاربردهای گوناگونی داشته و در طراحی، سینما، تلویزیون و دیگر رسانه‌ها استفاده می‌شود. یکی از کاربردهای سناریونویسی استفاده از آن در راستای تولید تبلیغات، مخصوصا گرافیک و ویدیوهای تبلیغاتی است. سناریونویسی تبلیغات در راستای انتقال صحیح پیام تبلیغ صورت می‌پذیرد. پیام تبلیغاتی (Message) یکی از عناصر اصلی تبلیغات بوده و در کنار هدف (Mission)، بودجه (Money)، رسانه (Media) و شاخص‌های اندازه‌گیری(Measurement)، 5Mتبلیغات را شکل می‌دهند. برای ساخت یک تبلیغ اثرگذار باید 5M را شناخته و در پیکره کمپین و تبلیغات از آنها استفاده کرد.

پیش از نگارش سناریو تبلیغاتی باید هدف از آن را شناخته و در راستای اهداف مدنظر، اقدام به نوشتن آن کرد. برای داشتن یک سناریو گیرا و جذاب باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت. هیچ فردی بدون تخصص و دانش سناریو نویسی، نمی‌تواند تمام جنبه‌های آن را برای سازمان خود در نظر گرفته و ادعا کند که یک سناریوی موفق نوشته است.

مزایای داشتن سناریو برای تیزر و فیلم تبلیغاتی
تصور کنید که نقش فیلمنامه در یک فیلم سینمایی چقدر است؟ می‌دانیم که علاوه بر قدرت کارگردانی و مهارت بازیگران، بدون فیلمنامه هیچ فیلمی وجود ندارد. همان قدر که فیلمنامه در ساخت فیلم سینمایی اهمیت دارد، به همان میزان هم نگارش سناریو فیلم تبلیغاتی در بازاریابی و تبلیغات مهم است. حتما برایتان پیش‌آمده که در خلال تماشای پیام‌های بازرگانی، خصوصا در تلویزیون متوجه اهمیت سناریو شده باشید.

نداشتن سناریو و نگارش یک سناریوی تبلیغاتی بد، می‌تواند تمام هزینه‌های مالی و زمانی سازمان برای تبلیغات را از بین برده و تاثیر معکوسی روی مخاطب گذارد. این در صورتی است که با داشتن سناریو خوب برای ویدیوهای تبلیغاتی، می‌توان روی مخاطب تاثیر مطلوب گذاشته و توجه او را به سمت سازمان جلب کرد. علاوه‌برآن داشتن سناریو خلاقانه در تبلیغات باعث بهبود آگاهی برند، افزایش نرخ تبدیل و در نهایت افزایش اعتبار سازمان می‌شود.

ویژگی‌های یک سناریو موفق و جذاب برای تیزر تبلیغاتی
یک سناریو موفق و جذاب برای تیزرهای تبلیغاتی ویژگی‌های مشخصی دارد. علاوه بر انتقال صحیح پیام که هدف اصلی سناریونویسی است، تبلیغ انجام شده باید نظر مخاطب را نیز به خود جلب کرده و در ذهن او بماند.

ویژگی‌های دیگر یک سناریو موفق تبلیغاتی:

سناریو باید خلاقانه و نوآورانه باشد.
جذابیت‌های دیداری در سناریو باید رعایت شده باشند.
مطابق با نیازهای مشتری و در راستای اهداف تبلیغات باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران