معرفی وکیل مختصص و باسابقه برای مشکل شما در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی وکیل مختصص و باسابقه برای مشکل شما در اصفهان

🔴 وکیل یاب

🔹 مجموعه وکیل یاب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه معرفی وکیل مختصص و باسابقه برای مشکل شما در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 ما فقط با بهترین ها کار میکنیم

🔹 برای صحبت و مشاوره با وکیل نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست

🔹 وکلای با ۳۷ سال و ۲۰ سال و ۳۰ سال و … سابقه کار و بیش از ۵۰۰۰ پرونده موفق آماده حل مشکلات شما هستند

🔴 قبول کلیه پرونده های قضایی ، کیفری و حقوقی اعم از :

✅ قتل
✅ سرقت
✅ اعدام
✅ ابد
✅ کلاهبرداری
✅ فروش مال غیر
✅ استعمال
✅ خرید و فروش و نگهداری
✅ مواد مخدر
✅ مهریه
✅ نفقه
✅ حضانت
✅ طلاق توافقی
✅ ارثیه
✅ ضرب و شتم
✅ توهین
✅ تهدید
✅ فحاشی
✅ افترا
✅ ملکی مسکونی و کشاورزی و………

🔹 همچنین امکان قبول پرونده از شهرهای دیگر و انتقال به حوزه اصفهان وجود دارد

🔹 برای دریافت نوبت مشاوره رایگان تماس بگیرید

 

🔸 شماره تماس 09134629452

🔸آدرس اصفهان

برخی مزایای استفاده از وکیل شرکت

۱) دفاع از منافع شرکت

یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل استفاده از دانش و تخصص وکیل امور شرکت های تجاری در اداره امور شرکتها و تنظیم قراردادهای شرکت، دفاع از منافع شرکت و حفظ آنها به نحو قانونی میباشد. این امر به سهولت با حضور وکیل در شرکت محقق و میسور میگردد. وکیل شرکت میتواند پیش نویس قراردادهای شرکت را مطالعه و نقاط قوت و ضعف آن را به مدیرعامل یا هیات مدیره بازگو نماید. همچنین میتواند خواسته ها و شروط مورد نظر شرکت را با موازین قانونی تطبیق داده و به عنوان تکالیف طرف مقابل در قرارداد به متن آن اضافه نماید.

۲) افزایش اعتبار شرکت در تنظیم قرارداد

پرواضح است که انجام معاملات و تنظیم قراردادها و سپردن نظارت بر حسن انجام آن به لحاظ قانونی، اگر توسط وکیل متخصص شرکت که دارای پروانه پایه یک است صورت پذیرد، موجب افزایش اعتبار شرکت نزد سایرین میگردد. تصور نمایید کلیه امور حقوقی یک شرکت توسط شخصی صورت پذیرد که یا تحصیلات حقوقی ندارد و یا کارشناس رشته حقوق است ولیکن وکیل پایه یک دادگستری نبوده و از رویه عملی هیچگونه اطلاعی ندارد و برحسب تجربه و شنیده های و یافته های شخصی اش کار میکند! قطعا به همراه داشتن وکیل دادگستری موجب بالارفتن سطح کاری شرکت نیز میگردد و نشان دهنده قانونمند بودن و دقیق بودن شرکت در انجام فعالیتهای تجاری خود میباشد.

۳) جلوگیری از بروز دعاوی حقوقی و کیفری

شرکت های تجاری بنا بر اقتضای ذات فعالیتهای تجاری خود همواره در حال انعقاد قراردادهای گوناگون با سایر شرکت های تجاری و یا اشخاص حقیقی و حقوقی میباشند. لذا با انعقاد قرارداد، مسئولیت های جدیدی برای شرکت ایجاد میگردد. همچنین هر یک از اعضای شرکت مانند اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت میبایست مطابق شرح وظایف خود عمل نموده و مازاد برآن، برای خود و شرکت ایجاد مسئولیت ننمایند. چه کسی بهتر از وکیل پایه یک دادگستری بعنوان مشاور حقوقی شرکت میتواند این امور مهم را انجام داده و سلامت قانونی قراردادها را مورد بررسی قرار دهد؟ با داشتن وکیل متخصص برای انجام مشاوره های حقوقی شرکت خود، از بروز بسیاری از دعاوی حقوقی و کیفری علیه خود و شرکت تجاری خود، جلوگیری نمایید.

۴) ارائه بهترین راهکارهای قانونی

وکیل متخصص امور شرکتها در موقعیت های مختلف با ارائه بهترین راهکارهای قانونی و حقوقی میتواند بهترین چراغ راهنما برای اعضای شرکت باشد. میتواند کلیه مصوبات شرکت را پیش از تصویب بررسی نموده و ایرادات حقوقی و قانونی مندرج در متون مربوطه را اصلاح نماید. همچنین وکیل شرکت با انعقاد قرارداد مشاوره با شرکت، موظف میشود که برای شرکت متن های مورد نیاز را وفق قانون تنظیم نماید. لذا به انجام امور شرکت، تسریع بخشیده و از اطاله در رسیدگی به امور شرکت، جلوگیری مینماید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران