باربری فلاحتی – بهترین مرکز حمل بار و اثاثیه منزل در اردبیل

در اردبیل ، اردبیل

معرفی باربری فلاحتی – بهترین مرکز حمل بار و اثاثیه منزل در اردبیل

🔴 مجموعه باربری فلاحتی

🔹 مجموعه باربری فلاحتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل در اردبیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه باربری فلاحتی :

✅ حمل بار و اثاثیه منزل

✅ با اکیب خوش اخلاق و کاربلد و متخصص

✅ با نازلترین قیمت

✅ اعزام کارگر حرفه ای با ماشین مسقف و پتودار

تضمینی

✅ اعزام نیرو جهت تخلیه و بارگیری و بسته بندی اثاث

✅ حمل انواع وسایل سنگین وحجیم به اردبیل و شهرستانهای اردبیل

و…

 

🔸 با مدیریت  جعفر فلاحتی

🔸 شماره تماس  09356328667

🔸 شماره تماس  09141566944

 

چک لیست اسباب کشی شامل چه مواردی است؟

انداختن کارها به روزهای آخر یک اشتباه بزرگ است که استرس اثاث کشی و جابجایی را بیشتر می کند اگر از قبل بدانید چه کاری را در چه زمانی انجام دهید. دیگر نگران نیستید و با خیال آسوده می توانید روی جمع و جور کردن لوازم تمرکز کنید. در این مورد حتی کوچکترین جزئیات می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. در ادامه برخی از مهم ترین مواردی که در چک لیست اسباب کشی وجود دارد را بررسی می کنیم و در نهایت یک فایل PDF نمونه شامل همه موارد مهم آورده شده است.

تماس با شرکت باربری
هماهنگی با شرکت حمل و نقل از مهم ترین و اولین کارهایی است که باید انجام شود. در نظر داشته باشید که شرکت های باربری سفارش های زیادی دریافت می کنند پس از قبل برای روز اسباب کشی، سرویس را رزرو کنید. به عنوان یک تجربه می گویم که هرگز با باربری های بی نام و نشان تماس نگیرید. اعتبار شرکت حمل بار را از رضایت مشتری های قبلی می توانید، سنجش کنید. از اینترنت برای جستجوی یک شرکت اسباب کشی خوب و معتبر، کمک بگیرید. باربری های عضو اتحادیه، قیمت های منصفانه تری اعلام می کنند و می توانید درخواست کارگر برای جابجایی را از این شرکت ها، داشته باشید.

بسته بندی لوازم
این کار خیلی وقت گیر است و نباید به روزهای آخر موکول شود. احتمالا برخی از وسایل دور ریختنی هستند. شاید بخواهید لوازم اضافی را بفروشید یا به خیریه اهدا کنید. برنامه ریزی برای فروش یا تحویل به خیریه از اولین کارهایی است که باید انجام شود. در روز های آخر نباید نگران وسایل اضافی باشید.

در مورد کارتن بسته بندی فکری کرده اید؟ یکی از مواردی که هر چه بیشتر داشته باشید، بهتر است همین کارتن های کوچک و بزرگ برای بسته بندی وسایل است. موقع جمع کردن وسایل متوجه ارزنده بودن این کارتن ها خواهید شد.

تغییر آدرس ها در چک لیست اسباب کشی
اغلب فراموش می کنیم که آدرس محل جدید را اطلاع رسانی کنیم. قبل از نقل مکان به خانه جدید آدرس تان را به دندانپزشک، پزشک خانواده، بانک، مدرسه فرزندان و …. اطلاع دهید. پرونده های قدیمی تنها شماره تلفن و آدرس فعلی تان را دارند. برای مواقع ضروری باید راهی برای تماس با شما وجود داشته باشد. احتمالا مجبور شوید مدرسه فرزندتان را تغییر دهید. این کار خودش چند روز وقت تان را می گیرد. به محل تحصیل فرزندتان اطلاع دهید و پرونده تحصیلی را دریافت کنید. بعد برای ثبت نام در مدرسه جدید می توانید اقدام کنید.

نظافت منزل و سمپاشی
قبل از ورود اسباب و اثاثیه به منزل جدید باید به خوبی محل را تمیز کنید. کف ساختمان را تی بکشید. کابینت های آشپزخانه را تمیز کنید و ترجیحا یک بسته پودر سوسک کش هم در کناره های دیوار بریزید. این کارها را چند روز قبل انجام دهید. یک روز قبل از حمل بار هم باید سم ها و لاشه حیوانات را جمع آوری کنید. سمپاشی منزل قبل از اسباب کشی بسیار مهم است به این ترتیب وسایل و اثاثیه، در امان هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران