بهترین مرکز خرید و فروش ماشین های تصادفی در قم

در قم ، قم

معرفی بهترین مرکز خرید و فروش ماشین های تصادفی در قم

🔴 مجموعه تصادفی هادی

🔹 مجموعه تصادفی هادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش ماشین های تصادفی در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه تصادفی هادی :

با ارزوی توفیق و موفقیت روز افزون برای شما دوست و همکار محترم
بنده هادی هستم و کارم خرید و فروش ماشین های تصادفی با منصفانه ترین قیمت در سراسر کشور هست
با انتقال سریع سند و مدارک بارگیری و ارسال خودرو
ماخرید را برای شما اسان کردیم
برای دیدن نمونه خودرها و اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما سر بزنید
جهت اطلاع از موجودی خودرها وارد گروهای ما در وات ساپ شوید چنانچه ظرفیت گروها کامل بود به گروه بعدی مراجعه کنید در صورت ظرفیت هر دو گروه به این شماره در وات ساپ پیام ارسال کنید لینک جدید در اختیار شما داده میشود

و…

 

🔸 با مدیریت  هادی وصالی امید

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 واتساپ  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 واتساپ  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 اینستاگرام  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نکات مهم معامله ماشین تصادفی چیست؟

معامله خودروی تصادفی با چشمانی باز
برای معامله ماشین تصادفی دیگر بحث رنگ مطرح نیست. ولی آنچه بسیار اهمیت دارد سلامت شاسی و ساختار کلی پیشرانه و جعبه‌دنده است. درواقع باید همیشه حواستان به این موضوع باشد که خودروی تصادفی فقط همان ماشینی است که بدنه‌اش بیش از حد آسیب دیده و این یعنی قرار نیست شما محصولی اوراقی و رو به اسقاط را خریداری کنید. در این مواقع بحث اصالت شماره موتور و شماره شاسی نیز مطرح می‌شود.

توصیه اکید می‌شود اگر اشراف کامل به این موضوع ندارید هرگز وارد پروسه خرید خودروی تصادفی نشوید. چراکه در این میدان سوجویی بی‌داد می‌کند. تقریباً ارائه اطلاعات غلط از وضعیت سلامت خودرو و میزان آسیب‌دیدگی آن پدیده‌ای رایج است. پس بنابراین حداقل کاری که باید انجام دهید این است که سراسر بدنه را به دقت و با وسواس بررسی کنید. کلیه نقاط حساس مانند زیربندی و محل اتصاف ستون‌ها را چک کنید تا خدای نکرده با مشکل جوش دادن اتاق روبرو نشوید. یادتان باشد یک تصادف شدید می‌تواند محفظه موتور، گلدانی گیربکس، اکسل و سایر قسمت‌های فنی خودرو را نیز از تعادل خارج کند.

فراموش نکنید اگرچه مسیر قانونی برای فسخ معامله ماشین تصادفی بسته نیست، ولی عملاً وارد شدن به بحث قضایی و پیگیری حقوقی بسیار فرسایشی و هزینه‌بر و زمان‌بر است.

نکاتی برای معامله ماشین تصادفی
اساساً معامله ماشین تصادفی یعنی معامله‌ای سراسر ریسک. به عبارت دیگر شما به لطف همین ریسک است که یا سود قابل توجهی به جیب می‌زنید و یا اینکه ضرر هنگفتی می‌کنید. پس لازم است که حاشیه ریسک این معامله را کاهش دهید. در گام اول سعی کنید از پرسیدن هیچی سوالی واهمه نداشته باشید. پاسخ تمام این سوالات را جایی یادداشت کنید. چراکه می‌توانید از آن‌ها به عنوان مشخصات کالای مورد معامله در قرارداد استفاده کنید و احیاناً در زمان فسخ معامله ماشین تصادفی به آن‌ها مراجعه کنید.

این شیوه همان ابتدا نشان می‌دهد که فروشنده قصد کلاهبرداری دارد یا خیر. به این صورت که کلیه ادعاهای او را مبنی بر سلامت بدنه، میزان آسیب و غیره را به‌عنوان بندهای قرارداد لحاظ می‌کنید. اگر فروشنده واقعاً حقیقت را بیان کرده باشد آن وقت در صورتی که به مشکل بربخورید هیچ خطری متوجه دو طرف نیست. ولی در صورتی که گفته‌های او خلاف واقعیت باشد در صورتی که خرید خودروی تصادفی شما با چالش حقوقی روبرو شود، می‌توانید به لطف امضایی که از او گرفته‌اید، علیه فروشنده اقدام کنید.

با این همه یادتان باشد هرگز نباید به پروسه حقوقی و قضایی دلگرم باشید. اساساً این‌گونه تصور کنید که پولی که بابت خرید خودروی تصادفی پرداخت می‌کنید، برگشت‌ناپذیر است. پس سعی کنید فضای معقولی را برای فسخ معامله ماشین تصادفی در صورت کشف تخلف فروشنده پیدا کنید. در صورتی که بعد از نقل و انتقال پول دچار مشکل شوید، بازپس گرفتن مبلغ فوق حقیقتاً کار دشواری است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران