بهترین مرکز اجاره انواع اتومبیل ایرانی و خارجی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز اجاره انواع اتومبیل ایرانی و خارجی در شیراز

🔴 شاهین رستمی

🔹 شاهین رستمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره انواع اتومبیل ایرانی و خارجی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شاهین رستمی :

✅ اجاره انواع اتومبیل شیراز

✅ اجاره دهنده ی انواع خودرو های خارجی و ایرانی درشیراز

✅ با سابقه درخشان در امور اجاره و رنت خودرو

✅ از پراید تا پورشه

✅ تمامی اتومبیل ها دارای بیمه فول میباشد

✅ اجاره خودرو به صورت روزانه هفتگی و ماهیانه

و…

 

🔸 شماره تماس  07138318013

🔸 شماره تماس  09179106539

🔸 شماره تماس  09334595418

🔸 اینستاگرام  ورود

🔸 آدرس  شیراز کوچه ۱۷ کوچه ابوقداره دفتر اجاره اتومبیل

 

اجاره اتومبیل بدون راننده و امتیازات مثبت آن برای فرد کرایه کننده چیست؟

مزایای اجاره خودرو بدون راننده چیست و چرا بهتر است خودرو اجاره کنیم؟!
در تمامی شهرهای ایران و حتی کشورهای خارجی برخی از شرکت ها وجود دارند که انواع خودرو های ایرانی و خارجی را اجاره می دهند.

افرادی وجود دارند که بعضی وقتها می خواهند سوار ماشین های لوکس شوند برای این کار حتماً لازم نیست که ماشین مورد نظر را خریداری نمایند بلکه می توانند اتومبیل لوکس مد نظر خود را برای مدت چند روز یا چند ماه و حتی یک سال اجاره کنند.

در سال 1916 اولین بار در کشور آمریکا کرایه دادن خودرو توسط جوساندرس صورت گرفت که ماشین خود را به تاجری اجاره داد و مقداری پول به خاطر کرایه دادن خودرو از فرد دریافت کرد، جوساندرس در آمریکا ۲۱ شعبه با عنوان شرکت اجاره خودرو احداث نمود.

اجاره خودرو بدون راننده از لحاظ حقوقی
اجاره از دیدگاه حقوقی یک نوع قرارداد به شمار می‌رود که انتقال مالکیت یک وسیله یا هر چیز دیگری به طور موقت به فرد دیگری داده میشود، به طور کلی برای هر چیزی که با استفاده از آن تمام نشود و ماندنی باشد کرایه و اجاره ممکن است به همین علت از لحاظ قانونی اجاره کردن اتومبیل مشکلی ندارد چون به هنگام استفاده از آن تمام نمی شود و باقی میماند بدیهی است که فرد کرایه کننده باید رفتاری مناسب داشته باشد در غیر این صورت هرگونه رفتاری که نامتعارف باشد رفتاری عمدی به شمار می‌رود که فرد مستاجر مقصر می شود و در صورت وارد شدن هرگونه خسارت به مال باید آن را جبران نماید.

از طرفی فرد اجاره کننده رفتار مناسبی داشته باشد ولی باز هم اتومبیل دچار خسارت بشود هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

اجاره اتومبیل بدون راننده و امتیازات مثبت آن برای فرد کرایه کننده
در نگاه اول کرایه نمودن ماشین به دلیل قیمت بالایی که دارد مناسب نیست و به نظر میرسه که هزینه های بسیار بالای وجود داشته باشند اما با توجه به شرایطی که می تواند برای فرد کرایه کننده فراهم کند به صرفه نیز می تواند باشد.

برای مثال در شب عروسی عروس و داماد تمایل دارند که یک ماشین لوکس داشته باشم به خرید این ماشین ممکن است به صرفه نباشد اما اجاره و کرایه این خودرو بسیار بسیار به صرفه است و می تواند شب خوبی را برای خود و اطرافیان رقم بزند اگر به موضوع منطقی نگاه کنیم شما توانسته‌اید با صرف هزینه ای بسیار پایین آن شب را به نحوی که دوست داشته‌اید بگذرانید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران