آگهی فروش فوری پیکان بار مدل 89 در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی آگهی فروش فوری پیکان بار مدل 89 در شیراز

🔴 مجتبی رام شکن

🔴 فروش پیکان بار

🔴 دوگانه کارخونه

🔴 مدل ۸۹

🔴 قیمت ۱۱۰

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

درآمد وانت بار و نیسان بار چقدر است؟

چرا وانت بار یا وانت نیسان بهترین هستند ؟
وانت بار و یا همان وانت پیکان که در بعضی جاها هم وانت باردو به آن می گویند ،ساخت کارخانه ایران خودرو است ، که به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به دیگر خودروهای باربری و داشتن هزینه های کم فنی نسبت به سایر خودروها ، برای شروع کار یک خودروی ایده ال در این صنعت است ، چون در بازار قطعه فروشی ، هم قطعات ارزان تری دارند و هم به صورت فراوان در همه جا یافت می شود. به این دلیل اکثرا برای شروع از این خودرو استفاده کرده اند.

هرچند الان یا از نیسان آبی و یا وانت آریسان که از نیسان ارزان تر و به صرفه تر است استفاده می شود، یکی از دلایل دیگر محبوبیت وانت بار و وانت نیسان و وانت آریسان این است که برای کارهای باربری و حمل و نقل وسایل با حجم کم در شهرهای بزرگ از جمله تهران و شیراز و اصفهان بسیار مناسب است چون در ترافیک این روزها به راحتی قابل انعطاف است و می توان در میانبر های خیابانی و کوچه ها به سرعت عکس العمل نشان دهد.

درآمد وانت بار و نیسان بار چقدر است ؟
درامد وانت بار بستگی به محل جغرافیای و ساعت کاری و نوع شغلی که انجام می دهید دارد و میزان درآمد وانت بار و نیسان بار همیشه در مکان های مختلف و نوع شغل در نوسان است لذا باید خلاقیت داشته باشید و فکر کنید که چگونه می توانید با همان زمان کار و پشتکار می توانید درآمد بیشتری را برای خود داشته باشید.

معمولا همه فکر میکنن که پول دار شدن یعنی سخت کار کردن ولی نه پولدار شدن یعنی هوشمندانه فکر کردن، خیلی از افراد هستند با یک محیط و توانایی و سرمایه و تلاش یکسان درآمد های متفاوتی از هم دیگر دارند، پس می توان گفت خلاقیت ریشه همه چیز است. شرایط وانت بار تهران با وانت بار مشهد یا اصفهان و یا حتی شهرهای کوچک بسیار متفاوت است، پس اگر یک کم خلاقیت و فکر داشته باشید شاید می توان بدون سرمایه اولیه هم پولدار شوید.

اگر کمی خلاق باشید و پشتکار داشته باشید مثل کارآفرینانی که جلوتر به شما معرفی خواهیم کرد ، می توانید روزی بین 150 هزار تومان الی 400 هزار تومان یا یک وانت بار ساده و یا یک نیسان آبی درآمد داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران