اتو گالری فرهاد – خرید و فروش خودرو خارجی و ایرانی در خوی

در آذربایجان غربی ، خوی

معرفی اتو گالری فرهاد – خرید و فروش خودرو خارجی و ایرانی در خوی

🔴 اتو گالری فرهاد

🔹 اتو گالری فرهاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش خودرو خارجی و ایرانی در خوی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اتو گالری فرهاد :

✅ لکسوس ۳۰۱۴ سفید ماهوی ۲۰۱۱ تیوتا کمری ۲۰۰۷ سفید

✅ پرشیا خشک سمند خشک جک s5هایما s5پرشیا تیو فایو ۹۷

✅ انواع ماشین های ایرانی

و…

 

🔸 شماره تماس  09145526902  ریگان قلمی

🔸 شماره تماس  09141603395  فرهاد بروکی میلان

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۱۶۴۲۸۲۲ فرزاد

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۷۱۱۲۹۱۱فرشاد

🔸 آدرس  خوی – زنبورداران،روبروی تالار زنبورداران

مزیت مراجعه به بنگاه های معاملاتی اتومبیل؟

پس از تحولات صنعتی، پیشرفت تكنولوژی و استفاده روزافزون از ماشین آلات، نیاز به اتومبیل و به طور كلی وسایل حمل و نقل در سطح جامعه بیش از پیش نمایان شده و به تبع آن، روابط اشخاص درخصوص انتقال و استفاده از این وسایل، مثل خرید، فروش، اجاره و… دچار تحول گردیده است. لذا این امكان وجود دارد كه در روابط افراد در این خصوص، اختلافاتی ایجاد شود كه یك یا دو طرف معامله را وادار به طرح اقامه دعوی علیه دیگری یا استمداد از قانون در حل اختلاف خود نماید.
از آنجایی كه برای انجام هر عملی وجود عده ای متخصص لازم است، درخصوص داد و ستد اتومبیل نیز افرادی تحت همین عنوان در نمایشگاه ها و فروشگاه های اتومبیل به فعالیت می پردازند. این نمایشگاه ها، در عرف «بنگاه های معاملات اتومبیل» نامیده می شوند كه براساس قوانین مصوب و زیرنظر اتحادیه صنف نمایشگاه های اتومبیل فعالیت می نمایند. بر همین اساس، اشخاصی كه به نوعی نیاز به خرید اتومبیل دارند یا از سوی دیگر خواهان فروش اتومبیل خود می باشند، به این بنگاه ها مراجعه كرده و از خدمات آن در ازای پرداخت حق الزحمه بهره مند می گردند.
● مزیت مراجعه به بنگاه های معاملاتی اتومبیل
این امر كه هر فردی در هر زمینه ای متخصص باشد، اصولا محال می باشد. بنابراین انسان ها برای انجام هر عملی نیاز به تخصص افراد دیگر دارند تا بتوانند به مطلوب خود دست یابند. لذا شخصی كه تصمیم به خرید اتومبیل می نماید، از آنجایی كه با رویت ظاهری اتومبیل نمی تواند شناسایی كاملی از اتومبیل مورد نظر داشته باشد، به بنگاه معاملاتی مراجعه می نماید. متصدی بنگاه مزبور نیز از آنجایی كه در این امر خبره می باشد، اتومبیل را از جنبه های مختلف از جمله جنبه های فنی، بدنه، موتور و از همه مهم تر مدارك قانونی مالكیت و تطبیق یا عدم تطبیق مدارك با مشخصات و قسمت های مختلف خودرو مثل شماره موتور، شاسی، بدنه و غیره مورد بررسی قرار می دهد. او همچنین قادر است كه مالك ظاهری را از مالك واقعی اتومبیل تشخیص دهد و نظر تخصصی خود را جهت آگاهی طرفین بیان دارد. در نتیجه خریدار با خیال آسوده اقدام به خرید اتومبیل می نماید و فروشنده نیز كه از شرایط فروش خودروی خود اطلاعی ندارد، به علت آگاهی متصدی بنگاه، به فروش خود رضایت داده و با اطمینان خاطر اقدام به فروش اتومبیل خود می نماید. نكته قابل توجه این كه در صورتی كه خود افراد اقدام به خرید و فروش نمایند، در صورت بروز اختلاف و مراجعه به دادگستری، امكان تكذیب موارد ادعایی از طرف مقابل وجود دارد اما با وجود كارشناس، حضور در بنگاه و انجام معامله در آنجا، حداقل می توان از شهادت متصدی بنگاه در جهت اثبات موارد ادعایی خود استفاده نمود.
فرم قرارداد معامله اتومبیل از سوی صنف نمایشگاه اتومبیل محل، در اختیار بنگاه قرار داده شده و نام بنگاه و مشخصاتش در آن قید گردیده است.
در برخی از موارد، بنگاه هایی به صورت قلابی و به منظور فرار از مالیات ایجاد می گردند كه فرم آنها نیز به صورت جعلی از سوی همان بنگاه چاپ گردیده است. به منظور جلوگیری از مشكلات آتی، باید قبل از مراجعه به بنگاه اتومبیل، از واقع بودن آن و تابعیت آن از صنف مزبور مطمئن شد. در اكثر فرم های مخصوص انتقال، قید گردیده كه این قرارداد بدون مهر و امضای مسوول بنگاه از درجه اعتبار ساقط است.
بنابراین پس از تنظیم سند، بایستی دقت شود كه حتما مهر بنگاه در سه نسخه قرارداد درج گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران