فیبروز و میکروبلیدینگ در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فیبروز و میکروبلیدینگ در تهران

🔴 بهاره حقانی

🔹 بهاره حقانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فیبروز و میکروبلیدینگ در سراسر تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهاره حقانی :

✅ انجام کلیه خدمات فيبروز و ميكرو بليدينگ

✅ انجام کلیه خدمات تتو بدن

✅ انجام ريموو تتو ابرو

✅ استادکارماهر وتوانا

✅ با30 درصدتخفیف ویژه تا پایان پائیز ازخدمات مااستفاده کنید

✅ تجربه و سابقه زیاد (نمونه کار ها در صفحه اینستاگرام)

و….

 

🔸 شماره تماس  09396620606

🔸آدرس تهران ، درياچه ، ميدان ساحل ، خيابان نور ، ساختمان ساحل دريا

مزایا تتوی ابرو چیست ؟

زمان ممکن است تتو کردن ابروهایتان، باعث کوتاه شدن مدت زمان آرایش کردنتان شود. هنگامی‌که شکل ابروهایتان را با لوازم آرایش تصحیح می‌کنید، زمان زیادی را ممکن است صرف مداد کشیدن و سایه زدن کنید. تتوی ابرو این قسمت از آرایش را بطور کامل حذف می‌کند. انجام تتو بر روی پوست ظریف و حساس چشم، می‌تواند فرایند دردناکی باشد. با این حال، قسمت بالای ابرو، منطقه‌ای کوچک است و عمل تتو سریع انجام می‌شود، و دردش هم در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود.
ابرویی کاملا منطبق با ویژگی‌های صورت ابروهای دائمی، عموما برای این محبوب هستند که می‌توانند بر اساس ویژگی‌های صورت ما طراحی شوند. اگر ابروها در جای مناسبی قرار گیرند و شکل مناسبی داشته باشند، می‌توانند به صورت، جلوه‌ی بیشتری دهند و آنرا کشیده‌تر نشان دهند. همچنین می‌توانند به درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها نیز کمک کنند. گاهی بعضی از زنان تصمیم می‌گیرند که ابروهای تتو شده را جایگزین ابروهای طبیعی خودشان کنند، زیرا حفظ و مراقبت از آنها به مراتب آسان تر است.

حل مشکل ریزش ابرو بعضی از زنان و مردان از بیماری‌ای بنام آلوپسی رنج میبرند که باعث ریزش موهای بدن، از جمله موهای ابرو می‌شود. تتو می‌تواند از طریق رنگ و شکل مناسب، برای بازگرداندن حالت طبیعی ابروهایشان به آنها کمک کرده و ریزش ابروها را پنهان کند.

یکی از بهترین راه های دستیابی به ابروهای طبیعی و پر استفاده از تاتوی ابرو است. هر روز ابروها کامل به نظر می رسد و دیگر نیازی به موچین نیست.
زمانیکه در مورد هزینه تاتوی ابرو فکر می کنید تنها به هزینه های اولیه فکر نکنید. در بلند مدت قادرید هر هزینه های خرید محصولات آرایشی صرفه جویی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران