فوم بتن شریفی – اجرا فوم بتن ، شیب بندی و تراز در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی فوم بتن شریفی – اجرا فوم بتن ، شیب بندی و تراز در رشت

🔴 فوم بتن شریفی

🔹 فوم بتن شریفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرا فوم بتن ، شیب بندی و تراز در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فوم بتن شریفی :

✅ اجرای فوم بتن

✅ شیب بندی

✅ تراز تامین آب مصرفی در صورت لزوم

✅ احرای فوم بتن در کلیه شهرستانهای استان گیلان

 

عکسهای آگهی مربوط به اجرای فوم بتن تونل رودبار و اجرای فوم بتن پروژه ادینه رشت می باشد.

 

🔸 شماره تماس  09112358377

🔸 شماره تماس  09386008634

🔸 آدرس  گیلان ، رشت ، میدان امام حسین ، شهرک صبا ، کوچه جانباز

 

فوم بتن یا بتن سبک چیست؟

امروزه در عملیات ساخت و ساز انواع بنا سعی می کنند از مصالحی استفاده کنند که وزن سبکی دارد و در عین حال مقاوم باشند. البته در پروژه های ساختمانی فاکتور های زمان (زمان تهیه و استفاده از انواع مصالح) و هزینه نیز حائز اهمیت می باشد. یکی از این مصالح که این انتظارات را می تواند برآورده سازد، فوم بتن یا بتن سبک است. از فوم بتن در شیب بندی بام و کف سازی ساختمان ها بهره می جویند. استحکام و دوام فوم بتن به موادی که تهیه آن به کار گرفته می شود، بستگی دارد مثلا اگر از ماسه و شن در تهیه آن استفاده شود، ترکیب چگالی بیشتری دارد نسبت به زمانی که از ترکیب فوم و بتن به تنهایی استفاده شود

اجرای کف سازی با فوم بتن چگونه است؟
در تولید فوم بتن از سیمان، آب، ماده ی کف زا و ماسه نرم (ماسه بادی) استفاده می شود. اختلاط و تولید فوم بتن بدین گونه است که مخزن تولید فوم بتن را از آب پر کرده و سیمان و ماسه را به آن اضافه می کنند و در حین مخلوط شدن آب، سیمان و ماسه، ماده ی کف زا را با فشار اضافه می کنند. مواد باهم مخلوط میشوند تا جایی که به سطح غلظت مناسب برسد. به این شکل فوم بتن تولید می شود و به وسیله شلنگ های فشار قوی در محل مورد نظر ریخته میشود.

مزایای فوم بتن نسبت به پوکه

1. مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت
فوم بتن قابلیت مقاومت در برابر حرارت تا 1270 درجه سانتی گراد را دارد. این می تواند یک مزیت فوق العاده برای یک ساختمان به شمار آید. فرض کنید در یک ساختمان آتش سوزی رخ داده است مدت زمانی که طول می کشد تا کاملا بسوزد، می تواند زمان مناسبی برای تخلیه ساختمان باشد.

2. حمل وپیاده سازی سریع
اختلاط و تهیه فوم بتن با دستگاه مخصوص و اجرای کف سازی با استفاده از فوم بتن به وسیله ی شیلنگ های فشار قوی که امکان پمپ کردن تا 50 متر را دارد، انجام می شود، که می تواند فوم بتن را کاربردی تر کند.

3. عایق صوت، سرما و گرما
بتن سبک به دلیل تخلخل بالا و چگالی پایین، می تواند در برابر صوت، گرما و سرما به صورت یک عایق عمل کند. فوم بتن با جذب اکوستیک، در ساختمان ها چندطبقه می تواند بسیار کاربرد داشته باشد.

4. زمان خشک شدن
در ساختمان سازی یک فاکتور خیلی مهم زمان است. بنابراین یکی از راه های برای تسریع روند پروژه استفاده از مصالح با حداقل زمان خشک شدن است، فوم بتن یکی از این مصالح ساختمانی است که می تواند با این هدف مورد استفاده قرار گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران